For et døgn, altså.. Etter en litt hektisk helg hadde jeg sett fram til å slappe av hjemme i dag mens barna var på barnehagen. Istedenfor fikk hele familien omgangsyke i løpet av natta.. Hurra.
Uff, god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For et døgn, altså.. Etter en litt hektisk helg hadde jeg sett fram til å slappe av hjemme i dag mens barna var på barnehagen. Istedenfor fikk hele familien omgangsyke i løpet av natta.. Hurra.
Det er fordi de må ha grunn til å henvise deg.Var inne på helenorge for å se om henvisninga til tul var sendt (og kommet til vurdering), og der ser jeg legen har skrevet at det er antatt at jeg er 7+1 i dag, men det ønskes bekreftelse av svangerskapslengde.
Selv om jeg fortalte han når jeg hadde eggløsning (kunne ikke vært tidligere, for da ville det ikke vært en spire) og at jeg fikk første klare positive testen 10 dager etter el
Joda, vet det, men syntes bare det var litt morsomtDet er fordi de må ha grunn til å henvise deg.
Kom hjem fra London tur med venninna mi i går kveld, potte forkjøla... Tilbrakte store deler av natta på badet, hostet og kastet opp. Jeg har vært kvalm dette svangerskapet, men ikke sånn at jeg har kastet opp så mye. Hosten trigger kvalmen mer og kasta opp ganske mye i natt. Så er hjemme fra jobb i dag iallfall, får se an i morgen. Skal iallfall på tidlig ultralyd i morgen, det blir spennende!
Uff! God bedring altså! Håper du føler deg bedre og får drattpå på ul i dag!
Jeg har desverre ingen anelse.. vil tro du må betale uansett siden det er privat..(?)Noen som vet om eKonsultajson hos lege også er gratis når man er gravid?
Står det koster 150 kr ish, men vanlige legetimer koster jo også for «ikke-gravide». Frister lite å dra meg ned til legekontoret i denne formen, pluss en del styr med å få time da fastlegen min ikke har noe ledig osv..
Det hørtes greit ut, jeg skal også på ny UL imorgen, er litt spent og litt nervøs.Er nå blitt 50% sykmeldt ut april pga kvalme å trøtthet. Kjenner det hjelper med korte dager Skal på tidlig ul i morgen, jeg gleder meg veldig, litt spent også. Håper vi får høre hjerte
Det er hos fastlegen min, gjennom sida til legekontoret men har ikke peiling jeg heller. Tok sjansen, så får jeg heller bare betale de 155kr om det er tilfelletJeg har desverre ingen anelse.. vil tro du må betale uansett siden det er privat..(?)
Det hørtes greit ut, jeg skal også på ny UL imorgen, er litt spent og litt nervøs.
Det er hos fastlegen min, gjennom sida til legekontoret men har ikke peiling jeg heller. Tok sjansen, så får jeg heller bare betale de 155kr om det er tilfellet
Ferdig hos legen. Han regnet ut at jeg har termin 3.november. så da går vi ut i fra det til ultralyd.
Bøe jo plutselig 8+5 uker på vei, og ikke 8+2. Så uka her gikk fort.
Er nå blitt 50% sykmeldt ut april pga kvalme å trøtthet. Kjenner det hjelper med korte dager Skal på tidlig ul i morgen, jeg gleder meg veldig, litt spent også. Håper vi får høre hjerte
Legen sendte henvisning til tul i går, sykehuset ringte i dag og vil ha meg inn på mandag allerede! Så da blir det tul når jeg er 8+1
Syntes det var rart at jeg fikk time så raskt, sist svangerskap ventet jeg i 4 uker, og det var etter en litt større blødning..
Herlig, tusen takk for svar!Det skal ikke spille noen rolle om konsultasjonen er fysisk eller "elektronisk" - du skal ikke betale egenandel hvis du får regning, klag!
Nei, men sånn er det av og til... Var midt i ferieavvikling også, så legen tok blodprøver for å sjekke hcg og slikt også da.Det er kjempebra! Å vente 4 uker på ul etter blødning er overhode ikke greit!