Skravletråd for uke 13

Sist fikk jeg tul pga "Katteskrik-syndrom" i nær familie. Men alt sto bra til med Lillemor. :Heartred Senere viste det seg at jeg ikke er genetisk utsatt for å få barn med dette.
 
Å så herlig at det våres! Bare synd jeg blir full av pigmentflekker som gravid :hungover:
 
Nå går tiden alt for sakte!!
7+6 i dag og jeg vil ha svar ang TUL nå med en gang.. Jeg hadde ei helvetesuke med kvalme og dermed også mye skyldfølelse for å ikke være så mye med barna at jeg til slutt ga opp og tok reisesyketabletter i flere dager på rad, men kun halv døgndose. I går tenkte jeg å prøve meg uten i frykt for at jeg klusser til noe og kvalmen kom aldri tilbake.. nå er jeg på dag 2 uten å ta tablettene og kvalmen er her heller ikke og nå frykter jeg det verste. Hvor ble den av? :/ ille når den er her, ille når den ikke er her..
Jeg blør ikke eller noe, men etter å ha vært så kvalm og plutselig ingenting så er det lett å bli hysterisk kjenner jeg hehe! Kvalme har vært et stort problem for meg i alle svangerskap så det gjør det ekstra merkelig for meg.
 
Fått brev om at jeg skal inn til time på Riksen ang fosterdiagnostikk i og med at jeg er over 38 år, skal inn til samtale (tror jeg) førstkommende torsdag. Blir spennende. Ellers er formen dritt, slapp og kvalm. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen i morgen...
 
Glad jeg ikke er i noe risikogruppe for noe, føler med dere som er det. Man stresser jo nok i utgangspunktet liksom :sorry:
 
Åååå, jeg har jo ikke vært medlem lenge nok til å komme inn på skjult forum.
Har glemt passord på min (eld)gamle bruker og laget en ny når jeg fant ut jeg var gravid.
Jaja, får bare tvinne tommeltotter her ute i det fri mens jeg venter :angelic:
 
Hvor er den hemmelige gruppa? Hvorfor har ikke jeg fått mitt "banner"? Er søkt inn. Ser det er fler som har fått.
 
Det ser ut som det har vært noe rot med det skjulte forumet som det har vært jobba med ila dagen. De tester om det er fiksa nå:)
 
Ditto! Går og er kvalm og uggen på dagtid, men Ernst sulten på tross av det. Når kvalmen gir seg går jeg helt bananas, men hvis jeg spiser meg for mett blir jeg megakvalm og alt kommer opp igjen :(
Men føler jeg går å spiser HELE tiden!
Holder på å bli gal.. spiser og gulper spiser og gulper :p
 
11 dager til privat ultralyd på volvat :eek: tiden står stille.. denne ventetiden tar knekken på meg :hilarious:
 
Startet dagen med en liten gutt som sto og ropte etter mamma og frokost mens tidenes oppkastbølge kom og jeg hang over do:yuck: det er bra det kommer en fantastisk bonus ut av denne «fyllesyken»:p
 
Back
Topp