Skravletråd for skjult forum

Blir jo helt forvirret, babyverden sier 4+2, Preglife sier 4+0 mens Flo sier 3+7:confused::wacky:
Preglife regner med amerikansk svangerskapslengde som er litt færre dager enn vi regner i Norge, så hvis du har lagt inn utregnet termin, så vil du får forskjellige dager. Rart at en sier 3+7 da... For det er jo det samme som 4+0..
 
Preglife regner med amerikansk svangerskapslengde som er litt færre dager enn vi regner i Norge, så hvis du har lagt inn utregnet termin, så vil du får forskjellige dager. Rart at en sier 3+7 da... For det er jo det samme som 4+0..

Syntes også at det er veldig rart.. Har prøvd å endre, men det går ikke.. Er jo 100% sikker på unnfangelsen så stoler på bebyverden jeg.
 
Preglife regner med amerikansk svangerskapslengde som er litt færre dager enn vi regner i Norge, så hvis du har lagt inn utregnet termin, så vil du får forskjellige dager. Rart at en sier 3+7 da... For det er jo det samme som 4+0..
Preglife har en innstilling der du kan justere dette selv.
 
Noen som gjør eller har gjort noe spennende i dag? Jeg måtte dra og hente antibiotika så da ble det en tur på kjøpesenteret.. to timer med gåing og sitting(sikkert 40min aktiv til sammen) og jeg er ØDELAGT nedentil :hilarious: Så da skal jeg ta frem pc'en og bestille bøker til skolen og spille resten av dagen for å holde meg i ro
 
Noen som gjør eller har gjort noe spennende i dag? Jeg måtte dra og hente antibiotika så da ble det en tur på kjøpesenteret.. to timer med gåing og sitting(sikkert 40min aktiv til sammen) og jeg er ØDELAGT nedentil :hilarious: Så da skal jeg ta frem pc'en og bestille bøker til skolen og spille resten av dagen for å holde meg i ro
En produktiv dag det da! Jeg har vært hos furst, på biblioteket, trent og skal snart hente mini i barnehagen:)
Hva spiller du??
 
En produktiv dag det da! Jeg har vært hos furst, på biblioteket, trent og skal snart hente mini i barnehagen:)
Hva spiller du??
Spiller litt av hvert, nå i helgen blir det trolig farcry 5 eller warframe :)
Spiller du noe?
Synes du har vært ekstremt aktiv, du får gjort masse!
 
Spiller litt av hvert, nå i helgen blir det trolig farcry 5 eller warframe :)
Spiller du noe?
Synes du har vært ekstremt aktiv, du får gjort masse!
Vi spiller:) Er stort sett slik jeg og sambo tilbringer kveldene våre:) går i far cry her også om dagen, new dawn:) Må finne noe nytt snart. Var ikke så veldig stort egentlig :p
 
Vi spiller:) Er stort sett slik jeg og sambo tilbringer kveldene våre:) går i far cry her også om dagen, new dawn:) Må finne noe nytt snart. Var ikke så veldig stort egentlig :p
det har jeg ikke prøvd faktisk
 
Fortsetter på historien fra 5'ern. Så lurt å vente med det til man er ferdig med storyen i 5:)
åja, det er jeg, jeg tenkte bare jeg skulle gjøre alle smågreiene som var igjen rundt om kring!
 
Back
Topp