Skravletråd for skjult forum

En tråd i 'November 2019' startet av Kaffebønna, 24 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Vi trenger mange innlegg for å få skjult. Jeg er ganske hypp på det! Så skravle ivei :happy

2. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Nå sneeegler dagene seg avgårde her. .Trenger derfor tips til serier! Har sett på GoT, Lucifer, Orange is the New Black og en hel haug jeg ikke kan komme på nå xsmile5 rips taes imot med takk!

3. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Hehe rips :joyful:

4. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Handmaids tail
    Tell med a story
    Manifest

5. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Handmaids tales glemte jeg, elsker den, de andre skal jeg ta å sjekke ut ;)

6. AttpåSkatt2018 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Julikulene 2020

Dårlig med rips på denne tida av året:wacky:

Vår tid är nu, bonusfamilien, best før er fine serier.:joyful: Første er drama, de andre komedier

7. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Hehe lite rips nå ja :D

Best før er ganske artig minner en del om helt perfekt og neste sommer.

8. smørblomst85 Flørter med forumet

Tenk at noe på størrelse med ett valmuefrø kan gjøre at man føler seg så uggen.
    Og enda mer rart er det at man ser ut som om man er 5 mnd gravid på kvelden pga luft i magen.
    Gruer meg en anelse til å dra på jobb i kveld, jobber nattevakt. Og litt nervøs for at noen kommer til å mistenke noe av de jeg jobber med

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  9. AttpåSkatt2018 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Julikulene 2020

Fader asså! Kjøpte en CB digital i dag, mannen syns jeg skulle ta en «ordentlig» test og, ikke bare de babyplanstrimlene:wacky: der står det ikke gravid... etter ni positive i helga.
    Så nå har jeg plukket den fra hverandre og nesten rundet Google i jakten på svar:p(jada, vet man ikke skal plukke dem fra hverandre) i følge CB sin egen info, skal det ved negativt resultat kun vises en kontrollstrek. Her er det tydelig utslag på teststrek både lavsensitiv og høysensitiv strimmel... Haff..... håper bare testen er defekt eller at det ikke er sterke nok utslag enda, den krever jo høyere konsentrasjon enn de ikke-digitale....
    snakk om å plage seg selv da! Mulig dette var en kjemisk bare.... men åssen skal jeg klare å vente et par dager før jeg tester på nytt da?!? :help At det går an å være så dust! :schoked025

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

De skal ha en sensitivitet på 0.10 om det er den som har ukeindikator. Den uten ukeindikator er jeg litt usikker på. Frustrerende å måtte vente :sour: krysser fingrene for deg

11. AttpåSkatt2018 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Julikulene 2020

Bare den høysensitive, den lavsensitive trenger mye høyere HCGkonsentrasjon... men får bare vente å se nå....

12. Eg har rips i frysaren :)
    Plukka haugevis i sumar, og har laga sånn 10 liter ripsvin og har endå mykje igjen :p

• Morsom Morsom x 1
  13. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei damer!

Så gøy at dere allerede nå planlegger skjult gruppe.

Dere er helt i startfasen og er ikke så mange enda, så vi håper dere kan inkludere de som kommer sist inn i gruppen også, når det gjelder slike ting som TGA og navn på gruppen ;)

• Liker Liker x 2
  14. Ikke i bruk Forumet er livet

Hmm.. ripsvin? Er det godt?
    Har noen isbokser med rips i fryseren jeg å. Godt i smootier ;)

15. smørblomst85 Flørter med forumet

Enn jeg da, som lagde ripslikør og solbætlikør i høst. Er bare prøvesmakt på til jul, og hadde tenkt å kosemeg med sånn innimellom på sånne lange kjipe kvelder. Men den får mannen drikke opp
    Lagde likør av alt, for det er jo så godt

• Morsom Morsom x 1
  16. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Jeg lager rips gele, super godt, men må være rips som ikke er helt modne eller akkurat modne

17. Mannen bruker å lage ripsgelè! Det er fantastisk godt!

18. marrengs Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Har ingen formening om rips:hilarious: Og foreløpig klarer jeg ikke tenke på NOE annet enn graviditet, fødsel og baby:hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  19. VilBliGravidiApril2019 Flørter med forumet

Hvor fikk du tak i bildet? Spennende

20. smørblomst85 Flørter med forumet

I ett gammelt "Babydrøm" blad jeg hadde liggende fra sist svangerskap :happy:. Dessverre ikke på markedet lengre. :( var så fint ett blad det der :)

Del denne siden