Skravletråd for skjult forum

En tråd i 'November 2019' startet av Kaffebønna, 24 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Er du også sånn som gjør alt ferdig?! Blir helt opphengt i å få 100% på spillene, men sambo i dør litt tror jeg:D

2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

jepp, det er viktig å få gjort AALT

• Enig Enig x 1
  3. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Godt å høre! Da er new dawn et godt alternativ. Der er det mulig å få 100% uten alt for mye jobb!

4. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

gjør meg ingenting å sitte i timesvis, jeg har faktisk alle achievementene i flere spill, så jeg har spilt mange spill flere ganger for å få alle storylines og sånt. er det gode spill så spiller jeg dem gjerne om og om igjen

5. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Så tolmodig! Hva er det beste du har spilt da?

6. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

definitivt skyrim eller oblivion, har alle expantionpacks'ene!

7. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Må jo si meg enig med Skyrim. Helt klart min favoritt også:)

8. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

har du prøvd ESO? ikke helt det samme kjenner jeg...

9. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Næææi.. Får liksom ikke til online spilling jeg assa... liker å ordne opp selv. :p Men er redd man bare må bli vant til det. Mye som begynner å bli online..

10. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

jepp, desverre.. skulle ønske det var flere solo-spill i samme type som vi har nevnt til nå

11. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Mmhmm. Må si at Tomb raider også har vært en hitt her:) og fall out:)

12. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

ja.. jeg kom aldri i gang med tomb raider selv, synes det var mye bedre å se på når mannen spilte

13. marrengs Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Er ikke så inne på spill, men liker Mario cart å sims :hilarious::hilarious:

• Enig Enig x 1
  14. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Det var første spillet jeg fikk 100%på. Og det nyeste var bra det også:)

15. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Spill er spill:) spiller mario cart her å:)

16. marrengs Forelsket i forumet Novemberbarna 19

ALLE vennene mine spiller, i tenårene var det gruuusomt kjedelig. Så da startet jeg med sims for å ha noe å fordrive tiden med :p Men det blir kjedelig så snart huset er ferdig bygd :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  17. Sonniken Elsker forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Lite spilling her i hus.. var mer før :p går helst i serier :)

• Liker Liker x 1
  18. Tindo Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Gamet endel før, men ikke nå lenger. Når jeg har tid nå blir det heller brukt til å lese eller se film. Får se om jeg tar det opp når jeg er pensjonist eller noe. :p

• Morsom Morsom x 1
  19. Sonniken Elsker forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hahah! Lurer på om det blir slik i fremtiden? Er vel ikke alt for mange pensjonister nå for tiden som sitter og gamer i hvert fall :p

20. Tindo Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Ja, tror du ikke det blir sånn når vår generasjon kommer på gamlehjem da? :p Jeg kunne lett sittet å kost meg med the SIms og World of Warcraft når jeg blir gammel og dårlig til beins ihvertfall. :joyful:

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 2

Del denne siden