Er du også sånn som gjør alt ferdig?! Blir helt opphengt i å få 100% på spillene, men sambo i dør litt tror jegåja, det er jeg, jeg tenkte bare jeg skulle gjøre alle smågreiene som var igjen rundt om kring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du også sånn som gjør alt ferdig?! Blir helt opphengt i å få 100% på spillene, men sambo i dør litt tror jegåja, det er jeg, jeg tenkte bare jeg skulle gjøre alle smågreiene som var igjen rundt om kring!
jepp, det er viktig å få gjort AALTEr du også sånn som gjør alt ferdig?! Blir helt opphengt i å få 100% på spillene, men sambo i dør litt tror jeg
Godt å høre! Da er new dawn et godt alternativ. Der er det mulig å få 100% uten alt for mye jobb!jepp, det er viktig å få gjort AALT
gjør meg ingenting å sitte i timesvis, jeg har faktisk alle achievementene i flere spill, så jeg har spilt mange spill flere ganger for å få alle storylines og sånt. er det gode spill så spiller jeg dem gjerne om og om igjenGodt å høre! Da er new dawn et godt alternativ. Der er det mulig å få 100% uten alt for mye jobb!
Så tolmodig! Hva er det beste du har spilt da?gjør meg ingenting å sitte i timesvis, jeg har faktisk alle achievementene i flere spill, så jeg har spilt mange spill flere ganger for å få alle storylines og sånt. er det gode spill så spiller jeg dem gjerne om og om igjen
definitivt skyrim eller oblivion, har alle expantionpacks'ene!Så tolmodig! Hva er det beste du har spilt da?
Må jo si meg enig med Skyrim. Helt klart min favoritt ogsådefinitivt skyrim eller oblivion, har alle expantionpacks'ene!
har du prøvd ESO? ikke helt det samme kjenner jeg...Må jo si meg enig med Skyrim. Helt klart min favoritt også
Næææi.. Får liksom ikke til online spilling jeg assa... liker å ordne opp selv. Men er redd man bare må bli vant til det. Mye som begynner å bli online..har du prøvd ESO? ikke helt det samme kjenner jeg...
jepp, desverre.. skulle ønske det var flere solo-spill i samme type som vi har nevnt til nåNæææi.. Får liksom ikke til online spilling jeg assa... liker å ordne opp selv. Men er redd man bare må bli vant til det. Mye som begynner å bli online..
Mmhmm. Må si at Tomb raider også har vært en hitt her og fall outjepp, desverre.. skulle ønske det var flere solo-spill i samme type som vi har nevnt til nå
ja.. jeg kom aldri i gang med tomb raider selv, synes det var mye bedre å se på når mannen spilteMmhmm. Må si at Tomb raider også har vært en hitt her og fall out
Det var første spillet jeg fikk 100%på. Og det nyeste var bra det ogsåja.. jeg kom aldri i gang med tomb raider selv, synes det var mye bedre å se på når mannen spilte
Spill er spill spiller mario cart her åEr ikke så inne på spill, men liker Mario cart å sims
Spill er spill spiller mario cart her å
Gamet endel før, men ikke nå lenger. Når jeg har tid nå blir det heller brukt til å lese eller se film. Får se om jeg tar det opp når jeg er pensjonist eller noe.