Skravletråd for skjult forum

åja, det er jeg, jeg tenkte bare jeg skulle gjøre alle smågreiene som var igjen rundt om kring!
Er du også sånn som gjør alt ferdig?! Blir helt opphengt i å få 100% på spillene, men sambo i dør litt tror jeg:D
 
Er du også sånn som gjør alt ferdig?! Blir helt opphengt i å få 100% på spillene, men sambo i dør litt tror jeg:D
jepp, det er viktig å få gjort AALT
 
Godt å høre! Da er new dawn et godt alternativ. Der er det mulig å få 100% uten alt for mye jobb!
gjør meg ingenting å sitte i timesvis, jeg har faktisk alle achievementene i flere spill, så jeg har spilt mange spill flere ganger for å få alle storylines og sånt. er det gode spill så spiller jeg dem gjerne om og om igjen
 
gjør meg ingenting å sitte i timesvis, jeg har faktisk alle achievementene i flere spill, så jeg har spilt mange spill flere ganger for å få alle storylines og sånt. er det gode spill så spiller jeg dem gjerne om og om igjen
Så tolmodig! Hva er det beste du har spilt da?
 
har du prøvd ESO? ikke helt det samme kjenner jeg...
Næææi.. Får liksom ikke til online spilling jeg assa... liker å ordne opp selv. :p Men er redd man bare må bli vant til det. Mye som begynner å bli online..
 
Næææi.. Får liksom ikke til online spilling jeg assa... liker å ordne opp selv. :p Men er redd man bare må bli vant til det. Mye som begynner å bli online..
jepp, desverre.. skulle ønske det var flere solo-spill i samme type som vi har nevnt til nå
 
Mmhmm. Må si at Tomb raider også har vært en hitt her:) og fall out:)
ja.. jeg kom aldri i gang med tomb raider selv, synes det var mye bedre å se på når mannen spilte
 
Spill er spill:) spiller mario cart her å:)

ALLE vennene mine spiller, i tenårene var det gruuusomt kjedelig. Så da startet jeg med sims for å ha noe å fordrive tiden med :p Men det blir kjedelig så snart huset er ferdig bygd :hilarious:
 
Lite spilling her i hus.. var mer før :p går helst i serier :)
 
Gamet endel før, men ikke nå lenger. Når jeg har tid nå blir det heller brukt til å lese eller se film. Får se om jeg tar det opp når jeg er pensjonist eller noe. :p
 
Gamet endel før, men ikke nå lenger. Når jeg har tid nå blir det heller brukt til å lese eller se film. Får se om jeg tar det opp når jeg er pensjonist eller noe. :p

Hahah! Lurer på om det blir slik i fremtiden? Er vel ikke alt for mange pensjonister nå for tiden som sitter og gamer i hvert fall :p
 
Ja, tror du ikke det blir sånn når vår generasjon kommer på gamlehjem da? :p Jeg kunne lett sittet å kost meg med the SIms og World of Warcraft når jeg blir gammel og dårlig til beins ihvertfall. :joyful:
 
Back
Topp