Skravletråd for skjult forum

En tråd i 'November 2019' startet av Kaffebønna, 24 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Preglife regner med amerikansk svangerskapslengde som er litt færre dager enn vi regner i Norge, så hvis du har lagt inn utregnet termin, så vil du får forskjellige dager. Rart at en sier 3+7 da... For det er jo det samme som 4+0..

2. marrengs Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Syntes også at det er veldig rart.. Har prøvd å endre, men det går ikke.. Er jo 100% sikker på unnfangelsen så stoler på bebyverden jeg.

3. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Preglife har en innstilling der du kan justere dette selv.

4. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Screenshot_20190302-233834_Preglife.jpg

• Nyttig Nyttig x 2
  5. FrøkenFryd81 Elsker forumet Himmelbarn Januarlykke 2020

Dytt dytt :)

6. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Hvem er det du dytter så på? :bored:

7. FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 VIP

Hvordan går det? Mulig du har skrevet et annet sted jeg har oversett :oops::Heartred

8. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Det gikk ikke veien for meg dessverre. Lykke til alle dere andre :)

• Hjertelig Hjertelig x 6
  9. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Å nei!!! Håper det bare er testene som tuller med deg! Sender tanker

10. FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 VIP

Ååå, nei :(:sorry::Heartblue
    Så leit å høre, varme klemmer. Håper det går greit med deg på tross av omstendighetene... lykke til neste! :Heartbigred

11. Ikke i bruk Forumet er livet

Nå har dere 1300 innlegg. Litt igjen til skjult gruppe enda :)

12. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Vi skal komme oss dit!! :hilarious:

13. Ikke i bruk Forumet er livet

Heia heia!!

14. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Noen som gjør eller har gjort noe spennende i dag? Jeg måtte dra og hente antibiotika så da ble det en tur på kjøpesenteret.. to timer med gåing og sitting(sikkert 40min aktiv til sammen) og jeg er ØDELAGT nedentil :hilarious: Så da skal jeg ta frem pc'en og bestille bøker til skolen og spille resten av dagen for å holde meg i ro

15. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

En produktiv dag det da! Jeg har vært hos furst, på biblioteket, trent og skal snart hente mini i barnehagen:)
    Hva spiller du??

16. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Spiller litt av hvert, nå i helgen blir det trolig farcry 5 eller warframe :)
    Spiller du noe?
    Synes du har vært ekstremt aktiv, du får gjort masse!

17. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Vi spiller:) Er stort sett slik jeg og sambo tilbringer kveldene våre:) går i far cry her også om dagen, new dawn:) Må finne noe nytt snart. Var ikke så veldig stort egentlig :p

18. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

det har jeg ikke prøvd faktisk

19. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Fortsetter på historien fra 5'ern. Så lurt å vente med det til man er ferdig med storyen i 5:)

20. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

åja, det er jeg, jeg tenkte bare jeg skulle gjøre alle smågreiene som var igjen rundt om kring!

Del denne siden