Skravletråd for skjult forum

Hvor mange innlegg må til på gruppa :happy:for skjult forum?
 
Åh babydrøm husker jeg godt fra forrige svangerskap! Var så koselig å lese:smug:

Jaaah! Har 2 av dem liggende :happy: og noen andre enda eldre blader beregnet på svangerskap.
Veldig dumt at det ikke er noen på markedet akkurat nå annet enn foreldre og barn.
Og etter 14 år som mamma så er innholdet ganske gjentagende dessverre. o_O
 
Jeg får da altså ikke sove, så da spammer jeg ned novembergruppa i natt med nye tråder jeg synes er interessant, dere får be meg slutte om det blir for mye :hilarious:
 
Jeg har til tider godt sove hjerte. Sov nesten hele dagen i går, hele natta og slet med å stå opp i dag. Men har vært en del kvalm som sikkert er grunnen
 
Jeg sover også dårlig. Men vet ikke om det er pga graviditet eller pga at jeg ofte sover med mann, to unger og to katter i senga.. Blir mange oppvåkninger per natt, ja. :banghead:
 
Jaaah! Har 2 av dem liggende :happy: og noen andre enda eldre blader beregnet på svangerskap.
Veldig dumt at det ikke er noen på markedet akkurat nå annet enn foreldre og barn.
Og etter 14 år som mamma så er innholdet ganske gjentagende dessverre. o_O

Hahha ja enig der! Kanskje det er derfor babydrøm la ned? De gikk tom for ting å skrive om?o_O
 
Jeg sover dårlig fordi han på 2år og 3mnd fortsatt sover i senga vår hver natt :angelic:
 
God fredags kveld
Lufter noen spm kanskje noen kan komme med svar.
Jeg er gravid med nummer 2. Nellie er 9 mnd og jeg ammer forsatt. Så jeg fikk ikke tilbake mensen før i desember.
Hadde da kun en blødning på papriet den 17.des.
Og blødde i 3 dager fra 19 januar. Tror eggløsning kan ha vert 7-8 feb.
Fikk positive strimmler og tok også digital som viste 1-2 uker, fredag 22.feb.
Var hos legen og målte hcg mandag 25 feb, var 38 og igjen på onsdag 27 feb var den 97.
Ble henvist til tlu for å fastslå noe hvor langt på vei jeg er, mtp ureg syklus og lav folat nivå i blodet.
Fikk ul allerede torsdag 28.feb.
Da kunne gyn kun se en fortykket slimhinne og annslo at jeg var rundt 4 uker på vei for det kunne stemme ut ifra hcg. Tok og en cb digital som jeg hadde liggende, den viste 2-3 uker nå.
Noen som har god kontroll på dette med syklus og utrekning når termin ca vil være? i følge babyverden sin terminkalkulator med unnfangelse dato 8 feb, termin 4.11 og 5+0 i dag. Og rekna fra første dag i siste mens termin 3.11 og 5+1. Men legen mener jeg er ca 4 uker på vei? hva tror dere? Skal forresten tilbake 15 mars. Sykt spent
 

Vedlegg

  • 60EC4CE9-0632-401A-B583-1BDEE2223E6A.jpeg
    60EC4CE9-0632-401A-B583-1BDEE2223E6A.jpeg
    50,3 KB · Visninger: 1
God fredags kveld
Lufter noen spm kanskje noen kan komme med svar.
Jeg er gravid med nummer 2. Nellie er 9 mnd og jeg ammer forsatt. Så jeg fikk ikke tilbake mensen før i desember.
Hadde da kun en blødning på papriet den 17.des.
Og blødde i 3 dager fra 19 januar. Tror eggløsning kan ha vert 7-8 feb.
Fikk positive strimmler og tok også digital som viste 1-2 uker, fredag 22.feb.
Var hos legen og målte hcg mandag 25 feb, var 38 og igjen på onsdag 27 feb var den 97.
Ble henvist til tlu for å fastslå noe hvor langt på vei jeg er, mtp ureg syklus og lav folat nivå i blodet.
Fikk ul allerede torsdag 28.feb.
Da kunne gyn kun se en fortykket slimhinne og annslo at jeg var rundt 4 uker på vei for det kunne stemme ut ifra hcg. Tok og en cb digital som jeg hadde liggende, den viste 2-3 uker nå.
Noen som har god kontroll på dette med syklus og utrekning når termin ca vil være? i følge babyverden sin terminkalkulator med unnfangelse dato 8 feb, termin 4.11 og 5+0 i dag. Og rekna fra første dag i siste mens termin 3.11 og 5+1. Men legen mener jeg er ca 4 uker på vei? hva tror dere? Skal forresten tilbake 15 mars. Sykt spent

Gratulerer! Du har dato 2 dager før meg på eggløsning ca. Så tipper at det du tror selv stemmer bedre mtp at det nok er vanskelig å se så mye på ultralyd i uke 4. Men tipper at når fu skal tilbake 15.mars så vil du nok se mye mer :happy:
 
Gratulerer! Du har dato 2 dager før meg på eggløsning ca. Så tipper at det du tror selv stemmer bedre mtp at det nok er vanskelig å se så mye på ultralyd i uke 4. Men tipper at når fu skal tilbake 15.mars så vil du nok se mye mer :happy:
Takk:) hvor langt er du på vei? Jeg kan ha hatt eggløsning senere. Jeg testa men gikk tom for så fikk sterkere å sterkere strek, sterkes den 8. Men kunne kan jo ha hatt eggløsning 9 eller 10 og. Ikke til å bli klok på:)
 
Takk:) hvor langt er du på vei? Jeg kan ha hatt eggløsning senere. Jeg testa men gikk tom for så fikk sterkere å sterkere strek, sterkes den 8. Men kunne kan jo ha hatt eggløsning 9 eller 10 og. Ikke til å bli klok på:)

Jeg er 4+6 iflg babyverden sin, og 5+0 iflg preglife. Tok ny digital i går, og den viste 2-3 uker. Altså 4-5 uker i går men blir spennende å se hva ul termin viser etterhvert.
 
Jeg er 4+6 iflg babyverden sin, og 5+0 iflg preglife. Tok ny digital i går, og den viste 2-3 uker. Altså 4-5 uker i går men blir spennende å se hva ul termin viser etterhvert.

Blir jo helt forvirret, babyverden sier 4+2, Preglife sier 4+0 mens Flo sier 3+7:confused::wacky:
 
Back
Topp