Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Så moro og se at det er liv i tråden jeg lagde, rett før jeg skulle begynne med forsøk.
Rart og tenke at det er tre fersk, og ett fryseforsøk siden.

Lykke til alle sammen :)

Og nå ser jeg at tråden laget jeg 21.august 2018, det er akkurat, på dagen, 2 år før jeg satt med lillejenta mi i armene :Heartpink

Hei, er det noen som vet hvilke uker Riksen har sommerstengt? Håper så på å bli satt opp til fryseforsøk før sommeren (skal ringe imorgen), men det er vel lite sannsynlig at de har tid.

Hei, er det noen som vet hvilke uker Riksen har sommerstengt? Håper så på å bli satt opp til fryseforsøk før sommeren (skal ringe imorgen), men det er vel lite sannsynlig at de har tid.
Hei.
Hun sjekket for meg i dag, og den uka jeg skulle hatt innsett var full. Fikk tid først i august. Håper du har mer hell :)

Fullt for meg og for fryseforsøk før sommeren, så da blir det i august.
:( Såååå kjedelig å vente. Altså jeg skjønner at folk må ha ferie, men alle må vel ikke ha feire samtidig så at de må stenge helt!? De har vel sine grunner, bare vanskelig å se dem når man er mitt oppe i dette...

Men nå har du en plan da :)
Begynte det å bli fullt i august eller var det en del ledig? Jeg aner ikke når jeg får mensen og skal ringe inn, frykter det blir september :shifty:
Virket på henne jeg pratet med i går at august ikke var noe problem. Så hvis det ikke blir lenge før mens så får du nok plass i august

Men nå har du en plan da :)
Begynte det å bli fullt i august eller var det en del ledig? Jeg aner ikke når jeg får mensen og skal ringe inn, frykter det blir september :shifty:
Hun jeg pratet med sa ikke noe om det, men høres jo positivt ut det som M89 sier. Krysser fingrene!

Jeg hadde innsett på mandag på dag 3. Jeg hadde to egg til som skal dyrkes videre til blasto. Legen sa at de skal ringe meg hvis de setter noen på frys.
Er det sånn at hvis de ikke ringer så er det ingen på frys? Noen som er kjent med det?
I dag er det 6 dpo.

Jeg hadde innsett på mandag på dag 3. Jeg hadde to egg til som skal dyrkes videre til blasto. Legen sa at de skal ringe meg hvis de setter noen på frys.
Er det sånn at hvis de ikke ringer så er det ingen på frys? Noen som er kjent med det?
I dag er det 6 dpo.
Vi fikk vite det på testdagen :) Når de ringte med svar på blodprøven så fikk vi også vite om det ble noen på frys :)

Vi fikk vite det på testdagen :) Når de ringte med svar på blodprøven så fikk vi også vite om det ble noen på frys :)

Hadde du fått noen på frys da? Til meg har de ringt samme dag som de har frosset ned hver gang.

Back
Topp