Gratulerer!Hei!
Det skulle faktisk vise seg at vi er gravid i uke 5+3! Nå krysser vi alle fingre og tær for at det varer Takk for gode ord likevel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Hei!
Det skulle faktisk vise seg at vi er gravid i uke 5+3! Nå krysser vi alle fingre og tær for at det varer Takk for gode ord likevel!
Gratulerer så mye!!Hei!
Hei.Hei, er det noen som vet hvilke uker Riksen har sommerstengt? Håper så på å bli satt opp til fryseforsøk før sommeren (skal ringe imorgen), men det er vel lite sannsynlig at de har tid.
Takk for svar Håper på det men må nok forberede meg på august ja.Hei.
Hun sjekket for meg i dag, og den uka jeg skulle hatt innsett var full. Fikk tid først i august. Håper du har mer hell
Fullt for meg og for fryseforsøk før sommeren, så da blir det i august.Hei, er det noen som vet hvilke uker Riksen har sommerstengt? Håper så på å bli satt opp til fryseforsøk før sommeren (skal ringe imorgen), men det er vel lite sannsynlig at de har tid.
Såååå kjedelig å vente. Altså jeg skjønner at folk må ha ferie, men alle må vel ikke ha feire samtidig så at de må stenge helt!? De har vel sine grunner, bare vanskelig å se dem når man er mitt oppe i dette...Fullt for meg og for fryseforsøk før sommeren, så da blir det i august.
August ja Men da er vi i hvert fall mange som skal på det da
Virket på henne jeg pratet med i går at august ikke var noe problem. Så hvis det ikke blir lenge før mens så får du nok plass i augustMen nå har du en plan da
Begynte det å bli fullt i august eller var det en del ledig? Jeg aner ikke når jeg får mensen og skal ringe inn, frykter det blir september
Hun jeg pratet med sa ikke noe om det, men høres jo positivt ut det som M89 sier. Krysser fingrene!Men nå har du en plan da
Begynte det å bli fullt i august eller var det en del ledig? Jeg aner ikke når jeg får mensen og skal ringe inn, frykter det blir september
Godt å høreVirket på henne jeg pratet med i går at august ikke var noe problem. Så hvis det ikke blir lenge før mens så får du nok plass i august
Vi fikk vite det på testdagen Når de ringte med svar på blodprøven så fikk vi også vite om det ble noen på frysJeg hadde innsett på mandag på dag 3. Jeg hadde to egg til som skal dyrkes videre til blasto. Legen sa at de skal ringe meg hvis de setter noen på frys.
Er det sånn at hvis de ikke ringer så er det ingen på frys? Noen som er kjent med det?
I dag er det 6 dpo.
Å ja, skjønner. Super, takkVi fikk vite det på testdagen Når de ringte med svar på blodprøven så fikk vi også vite om det ble noen på frys
Vi fikk vite det på testdagen Når de ringte med svar på blodprøven så fikk vi også vite om det ble noen på frys
Ja vi fikk på frys ja Kanskje de bare hadde glemt å ringe oss tidligere.Hadde du fått noen på frys da? Til meg har de ringt samme dag som de har frosset ned hver gang.