Tror ikke han får komme inn pga coronaBlir ektefelle med inn under selve uttaket? Glemte å spørre om det var mulig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke han får komme inn pga coronaBlir ektefelle med inn under selve uttaket? Glemte å spørre om det var mulig.
OK, det var synd, for jeg gruer meg veldig. Er ikke overstimulert akkurat nå, men kjenner det er ubehagelig, og tror derfor det kommer til å bli smertefulltTror ikke han får komme inn pga corona
Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg !! Har vært igjennom 2 uttak selv, fikk ut 15 egg begge gangene, og det gikk bra gruet meg unødvendig mye på forhånd egentligOK, det var synd, for jeg gruer meg veldig. Er ikke overstimulert akkurat nå, men kjenner det er ubehagelig, og tror derfor det kommer til å bli smertefullt
Det skal nok gå bra
Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg !! Har vært igjennom 2 uttak selv, fikk ut 15 egg begge gangene, og det gikk bra gruet meg unødvendig mye på forhånd egentlig
Ektefelle får ikke være med under uttaket, men må bli med for å avlevere prøve eller skrive under papirer. Så jeg hadde mannen med på venterommet siden han også fikk innkalling.(litt bedre enn ingenting) Så venta han bare nede, så sa jeg ifra når jeg var ferdig og han møtte meg rett etterpåBlir ektefelle med inn under selve uttaket? Glemte å spørre om det var mulig.
Ektefelle får ikke være med under uttaket, men må bli med for å avlevere prøve eller skrive under papirer. Så jeg hadde mannen med på venterommet siden han også fikk innkalling.(litt bedre enn ingenting) Så venta han bare nede, så sa jeg ifra når jeg var ferdig og han møtte meg rett etterpå
Nei uff ikke se noe mer på sånn, haha!OK, takk, det er betryggende å høre
Etter å ha sett "Når storken flyr forbi" og hun som skriker under eggutak, ble jeg litt skremt
Skriver under på denne. Det er ulikt fra gang til gang. Og du skal ikke se bort fra at man får ekstra nerver av å bli fulgt av et kamerateam. Og jeg tror ekstra nerver kan gjøre ting verre.Nei uff ikke se noe mer på sånn, haha!
Det oppleves jo ulikt for alle og fra gang til gang, men jeg tror det hører sjeldenheten til at man får så vondt
Det skal nok gå bra!
Tror nesten ikke noen hadde gjort det mer enn 1 gang hvis det var helt forferdelig
Du kan også få ekstra smertestillende, det fikk jeg, det gjorde vondt men jeg klarte å slappe av ganske greit alikevel de lar deg ikke ha mer vondt enn akuratt nødvendig altså.OK, da gjør vi det samme
Jeg var kjempe oppblåst og hadde vondt. Gruet meg masse. Kjente ingen ting etter bedøvelsen var satt før de siste 3-4 eggene de hentet ut. Tok ut totalt 15 egg. Neste gang kommer jeg nok ikke til å grue meg for inngrepet men er nok veldig individuelt.Tusen takk for alle svar! Mange gode tips her
Er oppblåst, og det er vondt. Jeg skal absolutt be om ekstra smertestillende!
Jeg var kjempe oppblåst og hadde vondt. Gruet meg masse. Kjente ingen ting etter bedøvelsen var satt før de siste 3-4 eggene de hentet ut. Tok ut totalt 15 egg. Neste gang kommer jeg nok ikke til å grue meg for inngrepet men er nok veldig individuelt.
Jeg lurer bare på en ting.
Jeg skal på ul etter en uke på sprøyter. Da skal jeg ta blodprøve først.
Hvorfor tas denne blodprøven? Har ikke vært med på det før, så lurer bare litt på hva som skal sjekkes
Takk for svarDet er et supplement til ultralyden etter hva jeg forstod. De pleide ikke å gi meg videre stimuleringsplan under kontroll, før de hadde sett blodprøve svaret.
Så vet jeg at de blant annet bruker de det til å sjekke østradiol nivået, for å passe på at man ikke er/er på vei til å bli overstimulert
Det skal du få informasjon om når de ringer deg med svaret på blodprøvenJeg skal forhåpentligvis starte med IVF nr.2 etter sommeren. Er det sånt at man ringer inn mensen i juli eller hvordan fungerer det? Noen som vet?
Ja, det skjønner jeg. Lurte bare på om de holder helt stengt at man ikke kan ringe heller. Men det finner jeg ut av nok.Det skal du få informasjon om når de ringer deg med svaret på blodprøven
Jeg fikk beskjed om å ringe inn mensen i juni for å avtale forsøk i august. Tror ikke man ringer i juli pga ferie man avtaler som regel veien videre etter første samtalen hvis forsøk ikke gikkJeg skal forhåpentligvis starte med IVF nr.2 etter sommeren. Er det sånt at man ringer inn mensen i juli eller hvordan fungerer det? Noen som vet?
Å ja, skjønner. Godt å høre at det ikke er sånn at man ringer inn mensen i august. Det gir håpJeg fikk beskjed om å ringe inn mensen i juni for å avtale forsøk i august. Tror ikke man ringer i juli pga ferie man avtaler som regel veien videre etter første samtalen hvis forsøk ikke gikk