Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Hmm. Jeg har tre dager igjen til spray start og PCOS. Så hadde vært fint om de går igjennom mine papirer og...
Men har tatt den ut alt. Så dumt å ikke bruke den og. Men dropper den gjerne om jeg blir ringt.
 
8dpo i dag[emoji1319] Nærmer seg testing med stormskritt! Flere som ruger og skal tisse på pinne snart?[emoji23][emoji23]
 
Hmm. Jeg har tre dager igjen til spray start og PCOS. Så hadde vært fint om de går igjennom mine papirer og...
Men har tatt den ut alt. Så dumt å ikke bruke den og. Men dropper den gjerne om jeg blir ringt.
Du kan jo evt ringe å høre, si du bare ville forsikre deg siden du har hørt andre med pcos har fått endret sitt regime...
 
8dpo i dag[emoji1319] Nærmer seg testing med stormskritt! Flere som ruger og skal tisse på pinne snart?[emoji23][emoji23]

Så spennende!! Ikke helt i rugestadiet enda her, dag 3 på sprøyter og kontroll på onsdag. Hvordan har formen vært etter uttak?
 
Så spennende!! Ikke helt i rugestadiet enda her, dag 3 på sprøyter og kontroll på onsdag. Hvordan har formen vært etter uttak?

Fryseforsøk denne gang så heldigvis ingen uttak på meg denne gang. Ble ganske dårlig et par dager etterpå, men det var mest sannsynlig fordi jeg pusha kroppen for mye. Dro på 40-årsdag samme kveld[emoji85] Anbefales ikke[emoji846] Etter innsett var jeg helt fin igjen da[emoji1303]

Ingen symptomer å skryte av enda som ikke like gjerne kan være lutinusen, så bare å smøre seg med tålmodighet[emoji15][emoji85][emoji23]
 
Fryseforsøk denne gang så heldigvis ingen uttak på meg denne gang. Ble ganske dårlig et par dager etterpå, men det var mest sannsynlig fordi jeg pusha kroppen for mye. Dro på 40-årsdag samme kveld[emoji85] Anbefales ikke[emoji846] Etter innsett var jeg helt fin igjen da[emoji1303]

Ingen symptomer å skryte av enda som ikke like gjerne kan være lutinusen, så bare å smøre seg med tålmodighet[emoji15][emoji85][emoji23]

Aha skjønner, må innrømme jeg gruer meg litt til uttak og hvordan formen er etterpå...:nailbiting:
Krysser fingrene for deg, du er jo pupo nå ;) Plutselig er det testdag! :joyful::signs003
 
Du kan jo evt ringe å høre, si du bare ville forsikre deg siden du har hørt andre med pcos har fått endret sitt regime...

Jeg har egentlig vurdert det.
Men ikke sånn veldig glad i å ringe. Og håper de har kontroll på meg. Får se hva jeg gjør på mandag.
 
Jeg har egentlig vurdert det.
Men ikke sånn veldig glad i å ringe. Og håper de har kontroll på meg. Får se hva jeg gjør på mandag.

De bør jo ha det da. Tipper det går bra uansett jeg, de følger jo nøye opp i forhold til risikoen for overstimulering og du skal jo ha tidlig kontroll så da fanger de det forhåpentligvis opp i tide eventuelt
 
De bør jo ha det da. Tipper det går bra uansett jeg, de følger jo nøye opp i forhold til risikoen for overstimulering og du skal jo ha tidlig kontroll så da fanger de det forhåpentligvis opp i tide eventuelt

Første kontroll er etter sju dager på sprøyter. Eller Nei.. Har en gang før de og. For å se om jeg er klar.
Samboeren er mye borte utover og. Så kan hende bare kort kan bli for kort.
 
Første kontroll er etter sju dager på sprøyter. Eller Nei.. Har en gang før de og. For å se om jeg er klar.
Samboeren er mye borte utover og. Så kan hende bare kort kan bli for kort.

Ja jeg har kontroll på dag sju, det er seks satte sprøyter da siden den settes på kvelden, og legen sa det var litt tidlig kontroll for å være sikker på å unngå overstimulering... sykepleieren sa det ellers er vanlig etter 8-9 dager men de vurderer i hvert enkelt tilfelle. Jeg håper igrunnen jeg ikke er helt klar når jeg kommer på kontroll på onsdag, det passer egentlig veldig dårlig med uttak f.eks. på fredag ettersom jeg skal jobbe netter hele helgen og da må jeg sykmelde meg med trekk i lønn (har ikke rett på sykepenger pga aap) :yuck: Så håper litt på ovitrelle lørdag og uttak mandag, det hadde vært perfekt, da har jeg nemlig fri i 1 1/2 uke framover :rolleyes: Men kroppens reaksjon får jeg jo ikke gjort noe med så det blir bare spennende å se på onsdag. På en måte går det vel litt opp i opp siden ekstra sprøyter koster såpass mye at lønna for den helgen går vel til sprøyter uansett isåfall haha :facepalm:
 
Fikk vite med en gang at det blir kontroll på sprøyte dag sju. Så det vet alt nå.
Blir mange turer hjemme Riksen utover
 
Litt glad for å være ufør og kan ta alt i eget tempo og slippe fri og sånn jeg utover.
Sjeldent det er en fordel... :hilarious:
Ville mye heller ha jobba og kunne tjent penger til forsøk... :angelic:
Men men. Sånn er livet.
 
Litt glad for å være ufør og kan ta alt i eget tempo og slippe fri og sånn jeg utover.
Sjeldent det er en fordel... :hilarious:
Ville mye heller ha jobba og kunne tjent penger til forsøk... :angelic:
Men men. Sånn er livet.

Ja det er jo det. Kronisk sykdom er noe herk, men er jo ikke så mye vi får gjort med det annet enn å finne beste måten å leve med det... Jeg er takknemlig for at jeg har klart å karre meg tilbake delvis i jobb ihvertfall, håper å klare fullt igjen en eller annen gang men enn så lenge er 70% natt perfekt. Har da heldivis ganske mye fri innimellom vaktene, som kommer godt med akkurat nå i denne prosessen. Glad jeg har hatt fri nå disse dagene og ikke skal på jobb før neste torsdag, for kjenner jo disse hormonene på kroppen nå :wtf: Igår var skikkelig blæh, hodepine, humørsyk, smerter i nedre del av magen (føltes som det gjør rundt eggløsning) og så sinnsykt oppblåst at jeg følte jeg skulle sprekke...Heldigvis litt bedre idag :wacky:
 
Jeg er spent på medisiner og kropp jeg og utover. Håper det går greit. Blir veldig spennende å se.

Vurderer å høre med de på Riksen om hva de mener på mandagen. Kanskje de vurderer meg annerledes da. Hmm. Ikke lett å si

Jeg er og oppblåst nå. Tida etter eggløsning er jeg ofte det. Og sliter og med murringer. Det er mer uvanlig...
 
Men da jeg var gravid i vinter. Da var jeg utrolig oppblåst. Sånn veldig, veldig.
Og var med svigers på hyttetur hit til hytta. Og var vanskelig å ikke si noe og gjemme bort det :hilarious:
Og være skikkelig NEI til alt av alkohol... :angelic:
 
Vipps var nok en august dag snart slutt...
God natt og ha en fin søndag. Her skal den brukes på å vaske og ordne hytte og sitte 5-6 timer i bilen... For å komme oss hjem.
 
God natt og god tur hjemover! [emoji4] Her har ballongmagen kommet tilbake så blir nok snart å grave seg ned i senga her og.. [emoji13]
 
Gårsdagen gikk mest i bilkjøring. Men hjemme igjen nå. Men savner hytta og plassen.
Tenk å være så heldig at svigers har hytte i en av Norges fineste byer :smug:
 
10 dpo i dag, var grisekvalm på kvelden i går men sikkert bare Lutinusen/kroppen som spiller meg et puss. Eneste dagen jeg hadde skikkelig murring i magen var 4dpo som jo er for tidlig mtp at embryoet fester seg... Har en sterk følelse av at dette ikke gikk veien nå heller, er derfor ekstra kjedelig å kjenne på alle disse liksom-symptomene[emoji85][emoji85]
 
Nå er jeg lei av telefonventeren dems… Sittet i ti minutter snart :hilarious:
Håpe de har tid nå snart, for jeg får besøk av bestemor, så litt dumt om jeg må ringe etterpå... :rolleyes:
 
Back
Topp