Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestemor mi ble bestemor på dagen sin, og bestemora til samboeren også. Onkelen min er født på far sin 30 årsdag.Vi får krysse fingrene for at det sitter på alle denna gangen [emoji4] satt å regna litt i forhold til ca termin hvis det går nå og da har jeg termin rundt bursdagen til pappa [emoji4] hadde vært moro for han å bli morfar på bursdagen sin [emoji14]
Begynner på tirsdagen på den
Skal bruke den til eggløsningssprøyta skal settes. Så blir ei stund...
Bare PCOS ja, så rart at jeg skal gå på sprayen når du har fått anna info da
Hadde vært greit å slippe den, for jeg er veldig redd for overstimulering kjenner jeg, hmmm…
Håper jeg ikke blir overstimulert
Jeg fikk beskjed på Riksen om at jeg ikke skulle bruke Synarela pga PCOS og stor sjanse for overstimulering [emoji848]
Jeg fikk nemlig beskjed om å starte med Synarela ved innmelding av siste mens,samt oppstartsdato. To dager før oppstart så ringer Riksen meg og forteller at jeg har fått beskjed om feil behandling. Fikk da time for sprøyteopplæring bare noen dager etter.
Ved den timen fortalte legen jeg var hos at pasienter med PCOS blir overstimulert med Synarela.
Er PCOS deres eneste grunn til at dere får assistert befruktning,eller er det også andre årsaker?