Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Riksen er endestopp ja så bør være lett å få til [emoji4]

Greit at ting sier i fra når det er ferdig da [emoji14] bare kllesvaska som gjør det her så oppvaskmaskina blir glemt stadig vekk [emoji14]
 
Veldig greit med at Riksen er endestopp, da kan jeg slappe av når jeg endelig har kommet meg på trikken... :)

Her piper alt.. Komfyren, microen, platetoppen, oppvaksmaskin, komfyrvakta... Vaskemaskin... Salig kaos om ALT piper på likt.
 
Skjønner at jeg er bortskjemt som bor midt i Oslo og kommer meg opp til riksen på 15 min hehe, må jo være veldig slitsomt for dere som har så lang reisevei! Og særlig når det blir så hyppige kontroller :hungover: Men det skal nok gå fint for deg å finne fram veslejinta, samboeren din har rett der :pDu får spørre spl om du kan filme med mobilen når hun forklarer så kan samboeren din se opptaket etterpå ;)
 
Det ligger filmer i IVF appen, så han kan få se dem :)
Men noe må jeg jo huske, hehe.

Søstera hans bodde i studentbyen nesten rett ved Riksen før, det hadde vært lettvint om hun gjorde enda :angelic:

Ikke det verste å ta tog, er verre for de som må fly og alt sånn for å komme dit.
Også betaler jeg honnør, så blir "itte så ille gæli" pris heller. Eller ikke så ille pris, som det heter på bokmål :)

Også har jeg ei på Snapchat, (WCE:angelic:) som er reser på dette her. Så dette skal gå så fint så...

Håper kroppen min tar i mot medisina eksemplarisk og gjør som den skal.
 
Jeg skulle ha gått tur jeg... Men for det første så blåser jeg bort ute her, og for det andre så regner det...
Så det frister ikke særlig...
 
Ja den pipingen på husholdsapparatene kan bli litt enerverende til tider, her piper til og med kaffetrakteren :hilarious: Jeg er sikker på det kommer til å gå helt fint med sprøytene for deg jeg veslejinta!

Har nettopp vært ute og gått en tur her, det regnet heldigvis ikke så det var i grunnen deilig med en tur. Vofsen må ut så da er det bare å snøre på seg skoa enten en vil eller ikke :p Men det har vært alfa og omega for meg som sliter med kroniske smerter (fibro) å skaffe hund for 9mnd siden, det holder meg i balansert aktivitet. Har gått fra å ikke kunne gå mer enn 100 meter for et par år siden til å nå kunne gå tur på over en time. Verker som regel ganske bra i ettertid om jeg pusher litt for langt men har lært meg å leve med det, er mye bedre enn da jeg var så å si helt sengeliggende. Sluttet for to uker siden å ta medisinene mine som jeg går på for fibroen (vil ikke gå på de under evt graviditet) så er spent på hvordan kroppen skal være framover, men enn så lenge går det relativt bra. (Fingers crossed...)

Nei nå får jeg gå å spraye, siste "dobbeldose" :D
 
Jeg har også fibro, kaller den for trollet :hilarious: Fikk diagnosen som 19 åring :wacky:
Men har en haug prolapser i tillegg, og operert for det og :confused: Var yngste på Elverum sykehus nesten som ble operert for så stor og farlig prolaps for snart fem år siden :rolleyes:

Her kokes kaffen på ovnen, men den uler noe så inni heeeel… ehm, veldig høyt... At den høres helt opp i andre enden av huset i andre etasje og helt ut :hilarious: Kjæresten liker kokekaffe best, så vi har alltid det.

Jeg har slutta på medisiner for ryggen, men sliter litt med å slutte med den for fibroen, for da sover jeg ikke...
Og jeg sover knapt 3 timer av gangen, er jeg heldig 6 timer, før jeg må opp, med dem...:rolleyes:
Uten er det kanskje en time av gangen, og ligge våken i noen. Helt krise :oops: Men slutter tvert når jeg MÅ.
Slutta da jeg fikk positive tester i vinter. Men begynte igjen, da jeg begynte å bli gal av ikke å sove.
 
Jeg gleder meg til å komme i gang jeg nå... Heldig du som er i gang alt LittleMouse :)
Kjempekjedelig å veeeeeeeeeente….
 
Fibro her å...kjedelig med dissa smertene som kommer og går hele tia, helt klart et troll [emoji28] vi får klare smertene litt for å få noe fint ut av det om en stund [emoji4]
 
Fibro her å...kjedelig med dissa smertene som kommer og går hele tia, helt klart et troll [emoji28] vi får klare smertene litt for å få noe fint ut av det om en stund [emoji4]

Jaaaa, vi får klare det. Bite oss i leppa og tenke fremover :)
Jeg fikk diagnosen sånn cirka samtidig som jeg ble prøver, eller, ett år etterpå. Så den har fulgt meg, like lenge som jeg har prøvd.
Dette dumme trollet, som alltid er med...
 
Fikk diagnosen i våres jeg, så ganske nytt. Men har hatt smerter i mange år og har lært meg å leve med smerter i en vis grad [emoji5] lest om flere som har fått mindre eller ingen smerter når dem har vært gravide, så da får vi håpe på det [emoji1]
 
Det har jeg hørt mange si også, så håper det skjer meg og :)
Men stort sett så går det tilbake til hverdagen igjen etterpå. Kan ikke gå gravid hele livet heller :hilarious:
Har brukt 1/3 av livet som prøver... Så håper å unngå og bruke særlig mye mer på ei stund nå...
 
Kan jo begynne på medisiner etter fødsel hvis man ikke skal amme da. Jeg skal ikke det på grunn av diverse medisiner da jeg har ADD i tillegg som jeg bruker medisiner mot [emoji4]
 
Jeg skal prøve å amme. Også heller se ann åssen det går.
Ikke noe sånn at jeg på død og liv MÅ amme. Men vil jo prøve... :sorry:
 
Skjønner at man vil prøve hvis man har muligheten [emoji4] hadde gjort det jeg å hvis det ikke hadde vært for ADDen [emoji4] men nå kan jeg få hjelp med matinga da [emoji6]
 
Vil helst både amme og flaske jeg. Det gjorde mamma med brødra mine :) Så jeg kunne gi flaske når hun ville ha fri.
Men hun amma leeeenge på begge to. Bare jeg som ble tidlig flaskebarn. Men jeg tålte ikke melka hennes, da jeg allerede da hadde kraftig glutenallergi og reagerte på det i melka... :oops:
 
Hørtes smart ut synes jeg [emoji4] greit å kunne gjøre begge deler [emoji4]
Vet om flere som ikke kan amme pga allergi hos barnet. Kjedelig å ikke kunne spise ting siden barnet reagerer.
 
Jeg gruer meg til å gi grøt og brødskiver, for jeg er så allergisk, at jeg blir dårlig av både grøtstøv, smuler og det som er...
Så jeg må nok tenke litt alternativt når det kommer til mating og egen spising... :(
Der kommer det til å bli litt utfordringer. Jobba i barnehage, og var ofte dårlig i magen min da...


Der kommer samboeren hjem fra korpsøvelse
 
Du finner sikkert ut av det når den tid kommer [emoji4] nå håper vi på noen spirer om ikke lenge [emoji4]
 
Etter 11 år hadde det vært godt å komme seg videre nå ja :)
 
Back
Topp