FruO93
Glad i forumet
Spennende!Snart ferdig med rugedag 6!
Teller ned til testing og blodprøve om dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Snart ferdig med rugedag 6!
Jaaa, det er detSpennende!
Flaks dere slapp å vente ekstra pga blodprøven! Da starter nok du før meg, for jeg tror jeg må vente til fredag neste uke Tror jeg får tr om en uke i dag.
Det blir veldig spennende! Håper det ikke blir mange forsøk før en terminspire sitter
Snart ferdig med rugedag 6!
Har testa fra 8 DPO, så testa noen dager alt Er 11 i dag. (Eller, eggløsning var jo i september. Men rugedag 9+ 2 dagers befrukta egg = 11 DPO)Spennende! Skal du teste hjemme?
Jeg testet 7 Dpo for å sjekke at hormonene var ute (negativ) og 10 dpo var det antydning til to streker. Ble bekreftet med tydelige streker 12 dpo, og med blodprøve.
Spennende! Krysser fingrene for at dette holder hele veien!Kan dele bildet her også.
Men dagens:
Men har mista fem før uke 5. Så vet ikke helt om jeg feirer enda...
Det håper jeg ogsåSpennende! Krysser fingrene for at dette holder hele veien!
Så spennende tider dere har foran dereDa kan jeg vel omsider henge meg på her. Var i samtale med gynekolog i dag, både mannen og jeg gav blodprøver og etterpå tura vi til Ullevål for å levere spermprøve. Eller, mannen da. Vi søker helt i slutten av februar.
Nå er det bare å ta tak i vekta. Den må ned. Nå.
Ja, det blir spennende. Skjønt, nå som jeg står har har jeg flere spørsmål surrende i hodet noen sinne. Hva hvis det ikke går? Hva hvis mannens svømmere ikke er noe tess? Hva hvis jeg blir gravid, men mister? Hva hvis jeg blir gravid? Vanskelig å glede seg når utfallet er så usikkert!Så spennende tider dere har foran dere
Det er helt normalt å tenke sånnJa, det blir spennende. Skjønt, nå som jeg står har har jeg flere spørsmål surrende i hodet noen sinne. Hva hvis det ikke går? Hva hvis mannens svømmere ikke er noe tess? Hva hvis jeg blir gravid, men mister? Hva hvis jeg blir gravid? Vanskelig å glede seg når utfallet er så usikkert!
Spennende tider du har foran degDa er 10 dagers ferietur til varmere strøk over, og vi venter spent på blodprøveresultatet før vi kan sette i gang. Er 1 mnd siden nå, og det kunne ta alt mellom 1-2 mnd å få svar på prøven. Skal ringe i morgen for å høre, så spennende å se!
Så spennende Jeg skal inn på ny kontroll igjen i morgen. Vokser tydligvis ganske sakte disse folikkene mine. (Hadde i tillegg veldig lav dose på Gonal-f) men håper jeg får dato for uttak i morgen Fikk litt panikk i stad for synes jeg har skikkelig eggløsningslim nå.... Så litt redd for å få beskjed om at det er for sent..Da blir det uttak på tirsdag. Veldig, veldig spent!
Spennende tider du har foran deg
Har brukt Gonal f jeg også, og har hatt masse slim, så tror ikke det er unormalt. Har vært litt stressa for det selvSå spennende Jeg skal inn på ny kontroll igjen i morgen. Vokser tydligvis ganske sakte disse folikkene mine. (Hadde i tillegg veldig lav dose på Gonal-f) men håper jeg får dato for uttak i morgen Fikk litt panikk i stad for synes jeg har skikkelig eggløsningslim nå.... Så litt redd for å få beskjed om at det er for sent..
Lykke til på tirsdag
Har brukt Gonal f jeg også, og har hatt masse slim, så tror ikke det er unormalt. Har vært litt stressa for det selv
Krysser fingrene for at du får dato for uttak, og takk for lykkeønskning