Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Ja, du har nok rett.

Måtte fortsette på medisiner fram til onsdag. Så settes eggløsningsprøyta onsdsgs kveld og uttak på fredag.
Både gruer meg og gleder meg.
Spent på hvor mange egg som blir befrukta:happy::happy:
Så bra, da nærmer det seg! :D Jeg gruer meg noe innmari til egguttaket nå.
Håper vi får ut mange egg, og at mange blir befrukta så vi får noen på frys også :D

I dag var det uttak, og vi fikk ut 17 egg. Det er vi strålende fornøyde med :joyful: Da er det bare å vente på telefon i morgen for å høre hvor mange som har blitt befruktet, og når det blir innsett :love7

I dag var det uttak, og vi fikk ut 17 egg. Det er vi strålende fornøyde med :joyful: Da er det bare å vente på telefon i morgen for å høre hvor mange som har blitt befruktet, og når det blir innsett :love7

Så spennende! Du får holde oss oppdatert :D

Såå spennende :gen014

Hvordan var selve uttaket?

Håper du får posetiv tlf i morgen med mange befrukta egg:):)

Såå spennende :gen014

Hvordan var selve uttaket?

Håper du får posetiv tlf i morgen med mange befrukta egg:):)
Selve uttaket gikk greit. På den høyre siden merket jeg bare at han holdt på, men det var ikke vondt. På venstre siden var det litt verre, men jeg har også vært innmari øm på den siden. Fikk 6 egg fra høyre eggstokk, og 11 fra venstre. Kjenner jeg fortsatt er veldig øm på venstre side. Legen og sykepleieren var veldig hyggelige også, så det hjalp jo litt :joyful: Det tok ca 15 min

Selve uttaket gikk greit. På den høyre siden merket jeg bare at han holdt på, men det var ikke vondt. På venstre siden var det litt verre, men jeg har også vært innmari øm på den siden. Fikk 6 egg fra høyre eggstokk, og 11 fra venstre. Kjenner jeg fortsatt er veldig øm på venstre side. Legen og sykepleieren var veldig hyggelige også, så det hjalp jo litt :joyful: Det tok ca 15 min
Okei, det hørtes jo ikke så ille ut. Da satser jeg på at det går like greit hos meg.

Så bra at 8 ble befrukta. Greit å ha noen liggende på frys:joyful:

Når blir innsett?

Hører visst til her jeg og! Uttak i dag og veldig spent på telefon ang. befruktning i morgen tidlig. Uttaket gikk veldig fint. Det verste var litt nervepirrende venting før vi kom i gang, og at jeg er veeeldig trøtt nå etter medisiner etc. :happy:

Hører visst til her jeg og! Uttak i dag og veldig spent på telefon ang. befruktning i morgen tidlig. Uttaket gikk veldig fint. Det verste var litt nervepirrende venting før vi kom i gang, og at jeg er veeeldig trøtt nå etter medisiner etc. :happy:
Er du fornøyd med antallet egg ut også? :) Du må ikke svare hvis du ikke vil

Er du fornøyd med antallet egg ut også? :) Du må ikke svare hvis du ikke vil
Hei :) Har skjønt at det er viktigere med kvalitet enn kvantitet så hadde det i bakhodet. Under kontrollen et par dager før så hun fire klare eggposer og håpet derfor jeg ville få minst fire. Endte med fem egg og tre eggposer som var tomme. Ganske fornøyd med det :)

Hei :) Har skjønt at det er viktigere med kvalitet enn kvantitet så hadde det i bakhodet. Under kontrollen et par dager før så hun fire klare eggposer og håpet derfor jeg ville få minst fire. Endte med fem egg og tre eggposer som var tomme. Ganske fornøyd med det :)

Fikk nettopp telefon om at 3 av eggene ble befruktet. :cat: Og at de setter inn to (!) i morgen og vi får et på frys. Selvfølgelig skulle jeg ønske vi hadde flere på frys, men sånn er det bare. :happy:

Det er veldig bra! Mannen min spurte legen hviøket antall han synes er bra, og da svarte han alt over 0. Enig i kvalitet over kvantitet :D

Håper det gikk bra i dag! Her er det to stykker på plass. Håper de er noen tøffinger ❤️
Her er ett satt på plass. De sa det var et helt perfekt egg, så nå krysser jeg alt jeg har for at det sitter. Ingen av de andre eggene var gode nok til å fryses, så vi har kun dette.

Krysser fingrene for både deg og meg :Heartred

Her er ett satt på plass. De sa det var et helt perfekt egg, så nå krysser jeg alt jeg har for at det sitter. Ingen av de andre eggene var gode nok til å fryses, så vi har kun dette.

Krysser fingrene for både deg og meg :Heartred
Så bra. Krysser fingrene for at det er gullegget! Og så dumt at ingen av de andre kunne fryses! Det samme skjedde her, så vi satser også alt på disse to. Hadde fryseforsøk som plan b, noe som gjorde meg litt roligere i forhold til hele greia. Nå kjenner jeg litt på en uro rundt at det ikke ble noe av. Men sånn er dette gamet... Er det første runden din?

Back
Topp