Jeg tar alltid trikken, for den går ikke lenger enn til Riksen, og det er lettvint
Skal dit i morgen, akkurat om ett døgn for innsett.
Skal dit i morgen, akkurat om ett døgn for innsett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk
Ingen årsakTusen takk
Er det noen her som har adressen til oppmøtested på Riksen? Jeg finner bare til Ullevål. Har bare fått beskjed om tid på MinJournal
Til mandag Uttak i uke 5, veldig spent!Ingen årsak
Når skal du dit for oppstart?
Tusen takkPå Riksen går man inn ved inngangen i hjørnet til venstre når man kommer fra trikk/parkering (kvinne/barn). Gå opp trapp eller heis til 3. etg, ta til høyre, så kommer du rett til venteområdet.
Går fort ditTil mandag Uttak i uke 5, veldig spent!
Gru-gleder meg Spent på om jeg klarer å sette sprøytene selv (har nåleskrekk), og gruer meg veldig til uttakGår fort dit
Spennende tid du har foran deg
Jeg og har fryktelig nåleskrekk. Grua meg i fem år jeg. (Avbrøt IVF før sprøyter i 2013) og visste at jeg måtte ha det igjen...Gru-gleder meg Spent på om jeg klarer å sette sprøytene selv (har nåleskrekk), og gruer meg veldig til uttak
Gru-gleder meg Spent på om jeg klarer å sette sprøytene selv (har nåleskrekk), og gruer meg veldig til uttak
Ja, veldig! Men det hjelper litt at det er så liten og tynn nålJeg og har fryktelig nåleskrekk. Grua meg i fem år jeg. (Avbrøt IVF før sprøyter i 2013) og visste at jeg måtte ha det igjen...
Så ble nok gruing. Nåler er ekkelt det.
Takk for beroligende ord! Håper jeg får en fin opplevelse ogsåJeg følte det på samme måte, men syns at begge deler gikk kjempefint. Nålen på sprøyten er veldig tynn, så jeg kjente nesten ingenting, og på uttaket hadde jeg fått så mye smertestillende at det ikke var vondt. Og begge deler er veldig raskt overstått.
Det hjelper veldig det.. Også blir det fort en vaneJa, veldig! Men det hjelper litt at det er så liten og tynn nål
Hvordan har det gått i dag? Gleder meg sånn til å dra inn i morgen. Har ikke fått noe beskjed om når det blir uttak eller sprøytestart, men vil jo tro det blir ganske likt som deg siden du var inne i dag og jeg skal i morgen.Til mandag Uttak i uke 5, veldig spent!
Det gikk veldig bra! Skal gå på Gonal-f og Orgalutran. Begynner vel i slutten av neste uke tenker jeg. Hvordan har det gått med deg?Hvordan har det gått i dag? Gleder meg sånn til å dra inn i morgen. Har ikke fått noe beskjed om når det blir uttak eller sprøytestart, men vil jo tro det blir ganske likt som deg siden du var inne i dag og jeg skal i morgen.
Så bra Gikk bra her også, manglet en blodprøve så måtte ta det. Så var et lite øyeblikk redd de skulle si vi måtte vente 1 mnd før vi kunne starte. Men det gikk bra. Jeg skal gå på det jeg også. Håper på å starte på mandag Blir spennende tid fremover.Det gikk veldig bra! Skal gå på Gonal-f og Orgalutran. Begynner vel i slutten av neste uke tenker jeg. Hvordan har det gått med deg?
Flaks dere slapp å vente ekstra pga blodprøven! Da starter nok du før meg, for jeg tror jeg må vente til fredag neste uke Tror jeg får tr om en uke i dag.Så bra Gikk bra her også, manglet en blodprøve så måtte ta det. Så var et lite øyeblikk redd de skulle si vi måtte vente 1 mnd før vi kunne starte. Men det gikk bra. Jeg skal gå på det jeg også. Håper på å starte på mandag Blir spennende tid fremover.