Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Jeg tar alltid trikken, for den går ikke lenger enn til Riksen, og det er lettvint :)
Skal dit i morgen, akkurat om ett døgn for innsett.
 
Er det noen her som har adressen til oppmøtested på Riksen? Jeg finner bare til Ullevål. Har bare fått beskjed om tid på MinJournal :hungover:

På Riksen går man inn ved inngangen i hjørnet til venstre når man kommer fra trikk/parkering (kvinne/barn). Gå opp trapp eller heis til 3. etg, ta til høyre, så kommer du rett til venteområdet.
 
Gru-gleder meg :) Spent på om jeg klarer å sette sprøytene selv (har nåleskrekk), og gruer meg veldig til uttak
Jeg og har fryktelig nåleskrekk. Grua meg i fem år jeg. (Avbrøt IVF før sprøyter i 2013) og visste at jeg måtte ha det igjen...
Så ble nok gruing. Nåler er ekkelt det.
 
Gru-gleder meg :) Spent på om jeg klarer å sette sprøytene selv (har nåleskrekk), og gruer meg veldig til uttak

Jeg følte det på samme måte, men syns at begge deler gikk kjempefint. Nålen på sprøyten er veldig tynn, så jeg kjente nesten ingenting, og på uttaket hadde jeg fått så mye smertestillende at det ikke var vondt. Og begge deler er veldig raskt overstått.
 
Jeg følte det på samme måte, men syns at begge deler gikk kjempefint. Nålen på sprøyten er veldig tynn, så jeg kjente nesten ingenting, og på uttaket hadde jeg fått så mye smertestillende at det ikke var vondt. Og begge deler er veldig raskt overstått.
Takk for beroligende ord! Håper jeg får en fin opplevelse også :)
 
Jeg har fått satt inn to fryseegg på Riksen i dag, nå håper jeg at de holder seg der i 9 måneder.
Minst ett av dem :Heartblue
 
Til mandag :) Uttak i uke 5, veldig spent!
Hvordan har det gått i dag?:) Gleder meg sånn til å dra inn i morgen. Har ikke fått noe beskjed om når det blir uttak eller sprøytestart, men vil jo tro det blir ganske likt som deg siden du var inne i dag og jeg skal i morgen. :woot:
 
Hvordan har det gått i dag?:) Gleder meg sånn til å dra inn i morgen. Har ikke fått noe beskjed om når det blir uttak eller sprøytestart, men vil jo tro det blir ganske likt som deg siden du var inne i dag og jeg skal i morgen. :woot:
Det gikk veldig bra! Skal gå på Gonal-f og Orgalutran. Begynner vel i slutten av neste uke tenker jeg. Hvordan har det gått med deg? :happy:
 
Det gikk veldig bra! Skal gå på Gonal-f og Orgalutran. Begynner vel i slutten av neste uke tenker jeg. Hvordan har det gått med deg? :happy:
Så bra :thumleft Gikk bra her også, manglet en blodprøve så måtte ta det. Så var et lite øyeblikk redd de skulle si vi måtte vente 1 mnd før vi kunne starte. Men det gikk bra. Jeg skal gå på det jeg også. Håper på å starte på mandag:happy: Blir spennende tid fremover. :love7
 
Så bra :thumleft Gikk bra her også, manglet en blodprøve så måtte ta det. Så var et lite øyeblikk redd de skulle si vi måtte vente 1 mnd før vi kunne starte. Men det gikk bra. Jeg skal gå på det jeg også. Håper på å starte på mandag:happy: Blir spennende tid fremover. :love7
Flaks dere slapp å vente ekstra pga blodprøven! Da starter nok du før meg, for jeg tror jeg må vente til fredag neste uke :) Tror jeg får tr om en uke i dag.
Det blir veldig spennende! :love7 Håper det ikke blir mange forsøk før en terminspire sitter
 
Snart ferdig med rugedag 6! :woot:
Teller ned til testing og blodprøve om dagen.
 
Back
Topp