Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Det gikk veldig bra :) synarela har gjort jobben sin og jeg skal begynne med sprøyter på lørdag! Gruer meg litt til å sette første sprøyten, men satser på at det går bra. Flere her som har klart det før meg ;)
Så godt å høre at det går bra med deg! Gratulerer med vel overstått 5 ukers grense! :) dette kommer til å gå hele veien ;)
Ja, vet du hva, du er virkelig blitt en motivasjon for meg! Det er så fint å se at det kan gå på første forsøk :) Vi har jo også mannlig faktor, så våger å håpe litt ekstra at det kommer til å gå like bra med oss... Men en dag om gangen nå :)

Gratulerer så mye med positiv test! Så artig at du følger etter med full klaff på første forsøk. Dette skal holde hele veien til sensommeren! :love7

Hei, jenter. Ville bare stikke innom og se hvordan det går med dere. Snart er det et nytt år og nye muligheter for å lykkes ❤️

Det ble (ikke så langt i alle fall) ikke IVF på oss likevel, da kroppen plutselig bestemte seg for å lage noe hjemmelaget på siste forsøk før IVF. Det har ikke gått helt opp for meg ennå, rett og slett.

Unner dere alle så vanvittig full klaff og velstand. Kommer til å snike litt her inne likevel :shy:

Hei, jenter. Ville bare stikke innom og se hvordan det går med dere. Snart er det et nytt år og nye muligheter for å lykkes ❤️

Det ble (ikke så langt i alle fall) ikke IVF på oss likevel, da kroppen plutselig bestemte seg for å lage noe hjemmelaget på siste forsøk før IVF. Det har ikke gått helt opp for meg ennå, rett og slett.

Unner dere alle så vanvittig full klaff og velstand. Kommer til å snike litt her inne likevel :shy:

Så flott! Det er jo det beste som kunne skjedd, utrolig hvordan ting plutselig ordner seg. Gratulerer!!! :happy093

Jeg oppretta tråden, var aktiv under forsøket mitt... Og etter aborten ble jeg borte.

Men nå venter jeg på mensen enda, ikke kommet igjen. Og fått beskjed at den må vente til etter 19. om jeg skal få i januar, som jeg er satt opp på. Men er så mange helligdager nå, så vanskelig å ikke kræsje i dem...
Så blir spennende å se.
(Jeg fikk nesten positiv eggløsningstest på en times urin, forrige tirsdag. Så blir spennende å se...)
Ganske klar for å ruge igjen nå. Og håper at gullegget ligger på frys

Jeg oppretta tråden, var aktiv under forsøket mitt... Og etter aborten ble jeg borte.

Men nå venter jeg på mensen enda, ikke kommet igjen. Og fått beskjed at den må vente til etter 19. om jeg skal få i januar, som jeg er satt opp på. Men er så mange helligdager nå, så vanskelig å ikke kræsje i dem...
Så blir spennende å se.
(Jeg fikk nesten positiv eggløsningstest på en times urin, forrige tirsdag. Så blir spennende å se...)
Ganske klar for å ruge igjen nå. Og håper at gullegget ligger på frys

Så utrolig kjedelig at du skal måtte vente sånn! Er det pga PCOS at du får så sjeldent mensen?
Håper virkelig det blir din tur snart - du har vært mer enn tålmodig!

Så utrolig kjedelig at du skal måtte vente sånn! Er det pga PCOS at du får så sjeldent mensen?
Håper virkelig det blir din tur snart - du har vært mer enn tålmodig!
Jeg er ganske frustrert over ventetida. Men siden mensen har hoppa over en periode, så hadde det ikke blitt noe likevel.

I løpet av de siste fire år har mensen hoppa over en eller to mens. Og det er veldig bra. Men før det, da jeg levde i ett turbulent forhold, kunne det gå år i mellom.
Men er nok aborten sin skyld nå, kan fort ta litt tid etter dem.

Så fantastisk å høre! Ingenting er jo bedre enn hjemmelagd som plutselig sitter. Gratulerer så mye!:D

Gratulerer så mye med positiv test! Så artig at du følger etter med full klaff på første forsøk. Dette skal holde hele veien til sensommeren! :love7
Tusen takk, kjære Persefone! Ble nesten litt rørt at du har følgt med å ville gratulere meg :Heartred
Det er så stort å se "Gravid" lyse mot en på en digital test, helt magisk! Tenk at vi skulle være så heldige å få det til på første forsøk.
Hvordan går det med deg? Når har du termin? :)

Gratulerer så mye! Så flott når kroppen endelig vil spille på lag og får det til av seg selv. Er ingenting som er bedre enn det! :) Masse lykke til videre!

Gratulerer så mye! Så flott når kroppen endelig vil spille på lag og får det til av seg selv. Er ingenting som er bedre enn det! :) Masse lykke til videre!

Takk ❤️ Og gratulerer så mye til deg også! Nå blir det baby :D

Tusen takk, kjære Persefone! Ble nesten litt rørt at du har følgt med å ville gratulere meg :Heartred
Det er så stort å se "Gravid" lyse mot en på en digital test, helt magisk! Tenk at vi skulle være så heldige å få det til på første forsøk.
Hvordan går det med deg? Når har du termin? :)

Så hyggelig sagt :) Jeg følger stadig mindre med her inne nå, men lurer jo på hvordan det går med dere andre som jeg har fulgt, og ble glad da jeg så du også er blitt gravid! Det er virkelig stort. Og føles ekstra magisk før jul og et nytt år :HeartredJeg har termin i slutten av juli og har det veldig bra nå, merker at skuldrene senket seg mange hakk etter fin TUL ved 8 uker. Snart er du der du også, selv om det sikkert føles uendelig lenge til nå!

Hei jenter:)

Titter innom her, da vi venter på innkallelse på Riksen for IVF. Er det flere her som venter på 1. forsøk?:)

Så hyggelig sagt :) Jeg følger stadig mindre med her inne nå, men lurer jo på hvordan det går med dere andre som jeg har fulgt, og ble glad da jeg så du også er blitt gravid! Det er virkelig stort. Og føles ekstra magisk før jul og et nytt år :HeartredJeg har termin i slutten av juli og har det veldig bra nå, merker at skuldrene senket seg mange hakk etter fin TUL ved 8 uker. Snart er du der du også, selv om det sikkert føles uendelig lenge til nå!
Så fint å høre at du har det bra :) Jeg håper virkelig tiden kommer til å gå fort mot TUL nå, har så lyst til å få det bekreftet at det er liv der inne :) Så skjønner godt at du senket skuldrene etter det. Nyt denne magiske tiden som gravid, plustelig kommer sommeren og det nærmer seg termin ;)

Så fint å høre at du har det bra :) Jeg håper virkelig tiden kommer til å gå fort mot TUL nå, har så lyst til å få det bekreftet at det er liv der inne :) Så skjønner godt at du senket skuldrene etter det. Nyt denne magiske tiden som gravid, plustelig kommer sommeren og det nærmer seg termin ;)

De første ukene gikk uendelig sakte syntes jeg, men plutselig var det gått 6 uker og så 8. Håper det hjelper for deg at det er en årstid hvor det skjer mye hyggelig! Ja, jeg skal virkelig nyte dette fremover, gleder meg til å være litt mindre trøtt og kunne begynne å planlegge strikkeprosjekter:)

Hei jenter:)

Titter innom her, da vi venter på innkallelse på Riksen for IVF. Er det flere her som venter på 1. forsøk?:)

Velkommen inn hit
Vi var faktisk på første samtale i dag, så blir oppstart i starten av februar vil jeg tro. Kunne kommet i gang tidligere, men vi har valgt en ferietur i januar før vi starter da denne blei bestilt for lenge siden

Da er endelig forsamtalen unnagjort og vi ble møtt av en veldig hyggelig overlege på Ullevål. Han ga oss veldig god informasjon og tok seg tid til å forklare hvordan prosessen ville foregå.

Han ville at mannen skulle ta en ekstra blodprøve som tar 1 mnd å analysere, så vi skulle få komme inn på samtale igjen om 1 mnd. Men i dag kom timen i posten og vi har fått time om 2 mnd - er det en ting man blir god på i denne tiden så er det å vente.. Jeg vet at 1 mnd ekstra ikke er så veldig mye, men når man sitter i denne posisjonen og blir forespeilet start i slutten av Januar, og innstiller seg på det, så er det kjipt å få den beskjeden :(

Hei! Eg venter på innkallelse til forsamtale. Har hatt 2 forsøk privat i år, men no er det på tide med offentlig. Blir veldig spennende å bytte klinikk. Nokon som har erfaring å gå frå privat til offentlig? Med tanke på oppfølging, korleis ein blir behandla osv. Eg stressa litt med eting og trening no om dagen Iforhold til bmi grensa offentlig. Er like
Under grensa. Flott tid å vera sunn på no:wtf: forresten, er riksen og Ullevål to forskjellige klinikker? Trudde det var under samme sykehus og hadde ikkje fått med meg før me søkte at Ullevål har ein avd. Men bra at d er fleire å velga mellom! Håpa eg får innkallelse brev før jul/nyttår!!! :)

Back
Topp