Førsteprøvebaby❤️
Flørter med forumet
Glemte og neve Fikk satt inn ett som var nesten ferdig slik vi forstod det, og resten 5 overlevde ikke til frys på dag 6. Vi fikk bare brev om ingen på frys dagen etter egginnsett. Lite info syntes jeg. Nå skal vi melde mens i mai så planlagt eggutak igjen i uke 25. Da skal jeg ikke begynne på hormoner før mens etter det, som blir i starten av juni om jeg forstår meldingen rettHei. Jeg hadde et mislykket forsøk i februar, eller altså gikk over i starten av mars! Vi fikk ut 16 egg og bare 6 overlevde til dag 5, de skulle se det ann til dagen etter også kom tristheten på dag 6 med ingen på frys. Fikk brev med 0 på frys litt sjokk mildt sagt. Mitt første ivf forsøk. Jeg har endometriose og sliter med en del smerter så pp tiden på 1 og 3 måneder er kroppen snart ferdig av smerte og gir snart opp. Så fikk vi svar i dag at neste eggutak skjer i uke 25. Altså drøyt lenge, må jo vente like lenge som vi gjorde for vårt 1.forsøk. Trudde vel ikke det når man først var i gang med behandling. Vente tiden og pga smerter av endometriose igjennom syklusene, jeg nærmer meg også 40 år neste år. Er jo dette tortur å vente. Utblåsing fra meg sorry! Er det vanlig å vente så lenge? Håper på et mirakel at det går av seg selv men begynner og miste trua snart.

Huff værste for meg er smertene knyttet til endometriose min og angsten for at den skal forverres etter så lenge uten hormonbehandling, holdt det i sjakk med p piller etter kikkhull operasjon for snart 4 år siden. Vi håper jo på at det kan gå naturlig før et nytt forsøk. Blir bare så deprimert når vi må vente helt til juni for et nytt eggutak, når vi er i gang trudde jeg vi skulle vente Max 2 blødninger. Gikk liksom i kjeller’n på nytt. Man få håpe det skjer plutselig naturlig selv om det skal mye til tror jeg
Heier på deg også!