Førsteprøvebaby❤️
Flørter med forumet
Glemte og neve Fikk satt inn ett som var nesten ferdig slik vi forstod det, og resten 5 overlevde ikke til frys på dag 6. Vi fikk bare brev om ingen på frys dagen etter egginnsett. Lite info syntes jeg. Nå skal vi melde mens i mai så planlagt eggutak igjen i uke 25. Da skal jeg ikke begynne på hormoner før mens etter det, som blir i starten av juni om jeg forstår meldingen rettHei. Jeg hadde et mislykket forsøk i februar, eller altså gikk over i starten av mars! Vi fikk ut 16 egg og bare 6 overlevde til dag 5, de skulle se det ann til dagen etter også kom tristheten på dag 6 med ingen på frys. Fikk brev med 0 på frys litt sjokk mildt sagt. Mitt første ivf forsøk. Jeg har endometriose og sliter med en del smerter så pp tiden på 1 og 3 måneder er kroppen snart ferdig av smerte og gir snart opp. Så fikk vi svar i dag at neste eggutak skjer i uke 25. Altså drøyt lenge, må jo vente like lenge som vi gjorde for vårt 1.forsøk. Trudde vel ikke det når man først var i gang med behandling. Vente tiden og pga smerter av endometriose igjennom syklusene, jeg nærmer meg også 40 år neste år. Er jo dette tortur å vente. Utblåsing fra meg sorry! Er det vanlig å vente så lenge? Håper på et mirakel at det går av seg selv men begynner og miste trua snart.