Amalie2024
Flørter med forumet
TakkSå leit å høre, det må ha vært vanskelig.
Jeg har ikke fått resultatene ennå. Jeg tror det blir negativt siden graviditetstesten var negativ i morges, og jeg har fått rosa-brun utflod

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå leit å høre, det må ha vært vanskelig.
Jeg har ikke fått resultatene ennå. Jeg tror det blir negativt siden graviditetstesten var negativ i morges, og jeg har fått rosa-brun utflod
Via nett på Helsenorge. Krysser fingrene for at du får svar i morgen før telefontiden!Takk for at du delte! Hvordan fikk du svaret, på telefon, melding eller via net?
Ja, veldig! Jeg hadde testa hjemme på forhånd, så jeg visste jo svaret, men uansett frustrerende..Åh det høres så frustrerende ut!
Jeg er 40 år og hadde første IVF-forsøk på OUS nå i januarEr det noen her som nærmer seg 40/er over 40 som har fått sette i gang med IVF på OUS etter de fjerna aldersgrensa?
Skulle ønske jeg hadde tid til å vente noen år med å søke søskenforsøk, men innser jo at som 39 år kan jeg jo ikke det hvis jeg vil ha sjanse for samme donor og behandling offentlig..
Så bra å høre! Har de sagt noe om færre forsøk, kjappere tidslinje osv siden du er over førti?Jeg er 40 år og hadde første IVF-forsøk på OUS nå i januar![]()
Tusen takk!! De sa de bare ville gjøre ett eller to insemineringsforsøk før IVF pga alder og fordi jeg bare har én eggleder (etter exu). Men så responderte jeg litt for godt på stimulering før insemineringsforsøket (det var fare for at trillinger eller firlinger) så det forsøket ble avbrutt og vi gikk rett på IVF med kort protokoll istedet. Fersk innsettet endte i kjemisk. Har en blasto til på frys som de skal sette inn i mars tror jeg. De har ikke sagt noe om hva som blir planen videre dersom det ikke lykkes. Lykke til du ogsåSå bra å høre! Har de sagt noe om færre forsøk, kjappere tidslinje osv siden du er over førti?
Og masse lykke til med forsøkene!
Jeg blir 39 i år og skal ha andre forsøk etter første mislykket. Håpe på første barn snart. Masse lykketilEr det noen her som nærmer seg 40/er over 40 som har fått sette i gang med IVF på OUS etter de fjerna aldersgrensa?
Skulle ønske jeg hadde tid til å vente noen år med å søke søskenforsøk, men innser jo at som 39 år kan jeg jo ikke det hvis jeg vil ha sjanse for samme donor og behandling offentlig..
Tusen takk!! De sa de bare ville gjøre ett eller to insemineringsforsøk før IVF pga alder og fordi jeg bare har én eggleder (etter exu). Men så responderte jeg litt for godt på stimulering før insemineringsforsøket (det var fare for at trillinger eller firlinger) så det forsøket ble avbrutt og vi gikk rett på IVF med kort protokoll istedet. Fersk innsettet endte i kjemisk. Har en blasto til på frys som de skal sette inn i mars tror jeg. De har ikke sagt noe om hva som blir planen videre dersom det ikke lykkes. Lykke til du også![]()
Takk for svar, begge to!Jeg blir 39 i år og skal ha andre forsøk etter første mislykket. Håpe på første barn snart. Masse lykketil![]()
Lurer på det samme. Så kan ikke hjelpe derNoen som vet om riksen er stengt for innsett i påsken?
Velkommen som ruger. Blir spennede og krysser at deg sitter hele veienHei. Jeg har satt inn mitt første frysJeg venter i spenning! Er enda noen dager til blodprøven. Hadde en MA i oktober 2024
![]()
Jeg mener på at riksen var stengt i fjor når det var påske. Jeg hadde inseminering rett før påske, og da fikk jeg beskjed at det ikke var sikkert at det ble inseminering grunnet påske.Noen som vet om riksen er stengt for innsett i påsken?
Min gyn sendte alt i samme «pakke» til sykehuset.Hei, er i gang med å skal bli henvist nå. Sendte legen deres politiattest/ egenerklæring sammen med henvisning eller må det sendes pr. post? Legen mente jeg måtte sende pr. post men jeg tolker noe annet på hjemmesiden til OUS
Hei, er i gang med å skal bli henvist nå. Sendte legen deres politiattest/ egenerklæring sammen med henvisning eller må det sendes pr. post? Legen mente jeg måtte sende pr. post men jeg tolker noe annet på hjemmesiden til OUS
Altså jeg sendte politi attest og egenerklæring på e-post til legen min og så fikset han resten.Min gyn sendte alt i samme «pakke» til sykehuset.
Jeg måtte sende alt selv per post, inkl henvisning og skjema. Gynekologen sa at de ikke kan motta vedlegg digitalt.Hei, er i gang med å skal bli henvist nå. Sendte legen deres politiattest/ egenerklæring sammen med henvisning eller må det sendes pr. post? Legen mente jeg måtte sende pr. post men jeg tolker noe annet på hjemmesiden til OUS