Skravletråd for oss prøvere!

Jeg også. sulten sulten. Nå lager mannen middag - grilling. Jeg har laget tilbehøret :)

Noen som vet hvor lang tid det ta før man får nytt førerkort i posten? Lommeboka mi er blitt frastjålet og jeg må ut på biltilsynet å fikse ett nytt et!

Så lyst til å bli mamma <3

Jeg må egentlig ha nytt førerkort fordi jeg gifta meg og skifta navn. I august... Host. Effektiviteta sjæl, der harru meg :P Måå man på Biltilsynet for å bare endre navn? Synes det er no drit. Det er alltid så lang kø, og åpningstidene dems passer aldri med mine arbeidstider. Knurr.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen som vet hvor lang tid det ta før man får nytt førerkort i posten? Lommeboka mi er blitt frastjålet og jeg må ut på biltilsynet å fikse ett nytt et!

Så lyst til å bli mamma <3
Først må du til politiet å annmelde, så kan du dra til biltilsynet 30 dager etterpå. De filser ikke et nytt et før det gått en mnd. Men du får midlertidlig til politiet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært sol her i dag. Og kjempe varmt. Men meldt dårlig framover her og:/ kjedelig

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Her er det fortsatt fint vær og er meldt det fremover, men ikkje så høye temperaturer

Her også, blæ.. Vil ha sol igjen

Ja, vi skal forsåvidt få igjen sola snart da. Men de trekker 10-15 grader av på gradestokken, så da er det ikke like gøy lengner

Vi spsiste middag for 1! Time siden. Jeg er sulten IGJEN. :/

Det er noe lenger siden vi spiste, men jeg kunne sikkert spist igjen ja. Skal jo helst ikke det da, ikke enda i alle fall

Det er noe lenger siden vi spiste, men jeg kunne sikkert spist igjen ja. Skal jo helst ikke det da, ikke enda i alle fall
Sulten gikk over til kvalme igjen :/ skjer ofte nå

Back
Topp