Er du gravid ?Vi spsiste middag for 1! Time siden. Jeg er sulten IGJEN. :/
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Så lyst til å bli mamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du gravid ?Vi spsiste middag for 1! Time siden. Jeg er sulten IGJEN. :/
Vet ikke. Fortidlig med å testeEr du gravid ?
Når skal du teste da?Vet ikke. Fortidlig med å teste
Vet ikke enda. Er bare 8 dpo i dagNår skal du teste da?
Hehe, jeg også blir fort sulten etter å ha spist!Vi spsiste middag for 1! Time siden. Jeg er sulten IGJEN. :/
SpennendeVet ikke enda. Er bare 8 dpo i dag
Først må du til politiet å annmelde, så kan du dra til biltilsynet 30 dager etterpå. De filser ikke et nytt et før det gått en mnd. Men du får midlertidlig til politietNoen som vet hvor lang tid det ta før man får nytt førerkort i posten? Lommeboka mi er blitt frastjålet og jeg må ut på biltilsynet å fikse ett nytt et!
Kvalm og trøtt,og det murrer og stikker i magen. Ellers ikke noe annet. Kanskje litt ømme pupperSpennendehar du noe andre symptomer?
Her er det fortsatt fint vær og er meldt det fremover, men ikkje så høye temperaturerHar vært sol her i dag. Og kjempe varmt. Men meldt dårlig framover her og:/ kjedelig
Her også, blæ.. Vil ha sol igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi spsiste middag for 1! Time siden. Jeg er sulten IGJEN. :/
Usj, vil ha varme!Ja, vi skal forsåvidt få igjen sola snart da. Men de trekker 10-15 grader av på gradestokken, så da er det ikke like gøy lengner
Laget meg mat nå, ikke sunt.. Stekt loff, stekt pølse og smeltet ost påDet er noe lenger siden vi spiste, men jeg kunne sikkert spist igjen ja. Skal jo helst ikke det da, ikke enda i alle fall
Sulten gikk over til kvalme igjen :/ skjer ofte nåDet er noe lenger siden vi spiste, men jeg kunne sikkert spist igjen ja. Skal jo helst ikke det da, ikke enda i alle fall
Off det bør være noe som foråsaker det!Sulten gikk over til kvalme igjen :/ skjer ofte nå
Best at det er. Kvalmen synes jeg har blitt verre i dag enn den var i går.Off det bør være noe som foråsaker det!
Sent from my iPhone using BV Forum