Kan du ikke slappe av litt da?dette har vært en seig dag. nå vil jeg bare sove![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du ikke slappe av litt da?dette har vært en seig dag. nå vil jeg bare sove![]()
etter middag , da skal jeg slappe avKan du ikke slappe av litt da?![]()
Det blir deiligetter middag , da skal jeg slappe av![]()
egentlig så er det bare disse kvalmebølgene som slår meg ut.Det blir deilig![]()
Haha, det skjønner jeg godt! I Egypt er det jo mye rart! Vi bada med sånne bittesmå Haier! Og når jeg så den hoppa jeg opp på ryggen til samboern min og ba han om å løpe inn på landJeg elsker å bade, jeg er bare hysterisk for dyr i vannet, haha. Jeg har utrolig god fantasti og etter en liten snorkeltur i Egypt som ble til et mareritt har jeg hatt litt angst![]()
Da var vi helt sikkert på samme stedHaha, det skjønner jeg godt! I Egypt er det jo mye rart! Vi bada med sånne bittesmå Haier! Og når jeg så den hoppa jeg opp på ryggen til samboern min og ba han om å løpe inn på landbada ikke noe mer der da! Og 2 uker etter vi kom hjem var det noen russiske samer som hadde blitt drept av hai der vi bada!! Fikk noia etter det
bedre å bade i basseng
Så lyst til å bli mamma <3
Da var vi helt sikkert på samme stedfor 2 uker etter vi kom hjem skjedde det samme
vi skulle snorkle til et skipsvrak og ingen sa at det var midt i vannet og vi hadde ikke redningsvest og båten kjørte litt bort fordi den skulle legge til, jeg fikk panikk og kom litt under vann og da så jeg bare helt svart under der og ropte bare at den båten måtte komme
4 timer etterpå svømte det en liten hai forbi
Taster på appen![]()
Jeg har også bada med hai. Eller vi var og snorklet.. Plutselig svømte det en hai forbi. Jeg fikk helt panikk, la på svøm.. Ble helt stiv i hele kroppen! Livredd for hai.Da var vi helt sikkert på samme stedfor 2 uker etter vi kom hjem skjedde det samme
vi skulle snorkle til et skipsvrak og ingen sa at det var midt i vannet og vi hadde ikke redningsvest og båten kjørte litt bort fordi den skulle legge til, jeg fikk panikk og kom litt under vann og da så jeg bare helt svart under der og ropte bare at den båten måtte komme
4 timer etterpå svømte det en liten hai forbi
Taster på appen![]()
Hjelp! :S Var det stor hai da? Ja det må vel ha vært det. Ekkelt.Haha, det skjønner jeg godt! I Egypt er det jo mye rart! Vi bada med sånne bittesmå Haier! Og når jeg så den hoppa jeg opp på ryggen til samboern min og ba han om å løpe inn på landbada ikke noe mer der da! Og 2 uker etter vi kom hjem var det noen russiske samer som hadde blitt drept av hai der vi bada!! Fikk noia etter det
bedre å bade i basseng
Å herregud da hadde jeg dødd!!!Jeg har også bada med hai. Eller vi var og snorklet.. Plutselig svømte det en hai forbi. Jeg fikk helt panikk, la på svøm.. Ble helt stiv i hele kroppen! Livredd for hai.
Æsj så ekkelt. Hadde nok besvimt jeg daJeg har også bada med hai. Eller vi var og snorklet.. Plutselig svømte det en hai forbi. Jeg fikk helt panikk, la på svøm.. Ble helt stiv i hele kroppen! Livredd for hai.
Jeg også!!!!Å herregud da hadde jeg dødd!!!
Taster på appen![]()
Jeg også! Jeg vil ut i båten og bade jeg. Men det er nok skuffende kaldt i vannet fortsatt da.![]()
Har vært sol her i dag. Og kjempe varmt. Men meldt dårlig framover her og:/ kjedeligHer er det regn i dag, tåke i fjellet... helt greit å være inne
Her også, blæ.. Vil ha sol igjenHer er det regn i dag, tåke i fjellet... helt greit å være inne
Hjelp! :S Var det stor hai da? Ja det må vel ha vært det. Ekkelt.
Det var et rart påfunn. Haiene kommer vel i store flokker da. De elsker jo blod.Nei heldigvis ikke når vi var der,da var det sånne små hai! Men det hadde vært rundt ramadan og da hadde de helt ut blod i havet fra dyra , ikke rart det blir mye hai på stranda da!
Ja:/ var værtfall det som stod i vg den gangen! Er jo noen år siden da!Det var et rart påfunn. Haiene kommer vel i store flokker da. De elsker jo blod.![]()