Skravletråd for oss prøvere!

Jeg også! Jeg vil ut i båten og bade jeg. Men det er nok skuffende kaldt i vannet fortsatt da. :p
Nå vet jeg ikke hvor du bor men her i går bada alle :D Jeg vassa og det var faktisk ikke gærent altså, ble veldig overrasket

Taster på appen :)

Nå vet jeg ikke hvor du bor men her i går bada alle :D Jeg vassa og det var faktisk ikke gærent altså, ble veldig overrasket

Det er for kaldt for meg endå:/ mannen og eldste badet i påsken:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh ut i båt på blikkstille vann. Skikkelig sommeridyll her. Men tror d er LIIITTT kaldt og bade (ihvertfall for meg). 8 grader her i sjøen igår...
Her var det faktisk 15 i vannet midt på dagen!

Men, hallo babyønske! De testene dine, du er jo gravid jo :D

Ja, nei, det er kanskje ikke så ille. Vi var utpå i helgen, og det var mange som badet, jeg turte ikke. :p Pingla! Vi har jo allerede diskutert andelen heis til barnevogn på det lokale kjøpesenteret så vi har vel ikke så ulik badetemperatur (selv om det kan være en del lokale forskjeller i badetemperatur allikevel da).

Ja, nei, det er kanskje ikke så ille. Vi var utpå i helgen, og det var mange som badet, jeg turte ikke. :p Pingla! Vi har jo allerede diskutert andelen heis til barnevogn på det lokale kjøpesenteret så vi har vel ikke så ulik badetemperatur (selv om det kan være en del lokale forskjeller i badetemperatur allikevel da).
Nei, siden du er ute mye med båt regner jeg nesten med vi bor på samme sted ;) Gleder meg til det blir ordentlig temperatur så man kan bade :D Selv om jeg er en liten pyse, jeg liker ikke der hvor jeg ikke kan se hva jeg har under meg :P

Iiiiikk.. Håper veldig. Er jo vår 13 pp, så tørr ikke håpe for mye. Får teste igjen imorgen og se da. Jeg ser streken på begge to, så dette er spennende...
Ja, veldig spennende :D Husk at det er ikke sikkert det er så stor forskjell i morgen man kanskje onsdag :)

Nei, siden du er ute mye med båt regner jeg nesten med vi bor på samme sted ;) Gleder meg til det blir ordentlig temperatur så man kan bade :D Selv om jeg er en liten pyse, jeg liker ikke der hvor jeg ikke kan se hva jeg har under meg :p

Ja, det kan nok hende det. ;) :p

Ja, det blir digg med bedre badetemperaturer snart. Jeg er ikke egentlig så veldig pingle, men jeg var ikke helt forberedt på at det faktisk gikk an å bade nå. Haha..

Ja, det kan nok hende det. ;) :p

Ja, det blir digg med bedre badetemperaturer snart. Jeg er ikke egentlig så veldig pingle, men jeg var ikke helt forberedt på at det faktisk gikk an å bade nå. Haha..
Nei, jeg tror det aldri har skjedd at det har vært så mange som har badet før mai. Utennom disse isbaderne såklart :p Nei, det er deilig i Vestfold om dagen :D

Nei, jeg tror det aldri har skjedd at det har vært så mange som har badet før mai. Utennom disse isbaderne såklart :p Nei, det er deilig i Vestfold om dagen :D

Ja, altså, jeg har vært med på sånn "bade før 1. april" og "bade før 1. mai" opplegg før, men nå var det liksom folk som badet overalt, og koste seg på strendene og holmene og øyene, ja, båter og badere overalt. Det er bare alle gjestebryggene som fortsatt står tomme - badeturistene er ikke her riktig enda. ;) Vestfold er fantastisk når det er sånn her!

Ja, altså, jeg har vært med på sånn "bade før 1. april" og "bade før 1. mai" opplegg før, men nå var det liksom folk som badet overalt, og koste seg på strendene og holmene og øyene, ja, båter og badere overalt. Det er bare alle gjestebryggene som fortsatt står tomme - badeturistene er ikke her riktig enda. ;) Vestfold er fantastisk når det er sånn her!
Ja vi var på den lokale stranda her vi bor i går og det var stapfullt! Kunne også se over til et annet sted og de hyttene ved vannet var fullt av mennesker og vannscootere på vannet. Føler jeg er midt i juni/juli :)

Ja vi var på den lokale stranda her vi bor i går og det var stapfullt! Kunne også se over til et annet sted og de hyttene ved vannet var fullt av mennesker og vannscootere på vannet. Føler jeg er midt i juni/juli :)

Ååh sånt er så digg å se:) føler at da smiler livet:) har enda ikke badet i år:) men blir vel ikke lenge før jeg gjør det tenker jeg:) jeg er skikkelig badenymf:P

Så lyst til å bli mamma <3

Ååh sånt er så digg å se:) føler at da smiler livet:) har enda ikke badet i år:) men blir vel ikke lenge før jeg gjør det tenker jeg:) jeg er skikkelig badenymf:p

Så lyst til å bli mamma <3
Jeg elsker å bade, jeg er bare hysterisk for dyr i vannet, haha. Jeg har utrolig god fantasti og etter en liten snorkeltur i Egypt som ble til et mareritt har jeg hatt litt angst :P

Back
Topp