Det blir så langt unna. Altså, det er midt oppi ingenmannsland. Tar ca like lang tid å kjøre til jobb derfra, men.. tar en time derfra og hit. Gjør det litt vanskeligere å besøke mamma (vi pleier være innom der ukentlig, minst).
Skjønner den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir så langt unna. Altså, det er midt oppi ingenmannsland. Tar ca like lang tid å kjøre til jobb derfra, men.. tar en time derfra og hit. Gjør det litt vanskeligere å besøke mamma (vi pleier være innom der ukentlig, minst).
Hei på dere!
Jeg er endelig tilbake etter en (litt for) lang pause livet skjedde, og det har vært noen tøffe og vanskelige måneder. Vi mistet et kjært familiemedlem, så det føltes egentlig bare naturlig å utsette prøvingen litt. Det begynte jo å gå til hodet på meg eneste jeg tenkte på var baby, eggløsning, mensen, aksjer og slim.
Nå er vi tilbake med friskt mot!! livet smiler litt til oss igjen! Det positive her er at syklusene mine har forblitt nokså stabile. Jeg har tempet og fulgt med selv om vi ikke har prøvd. Jeg startet på b6 (pyridoksin) rett før vi tok en pause og det har vist seg å være veldig lurt! Jeg har utvidet lutealfasen min fra 10-11 dager til 13-14 PLUSS at eggløsningene mine kommer tidligere, altså rundt CD14, og ikke CD18 som tidligere! det er jo helt fantastisk!
Akkurat nå er vi helt i starten av syklusen, CD 7. Om en ukes tid ventes eggløsning, og da er vi spenna klare! Mannen er sykmeldt, og blir sikkert hjemme ut året. Det åpner jo opp for muligheten til å treffe godt med eggløsning fremover!
Gleder meg til å henge med dere igjen
Er det noen som har kjennskap/erfaring til disse testene?
Ofte skyggestreker? Har aldri prøvd disse før og er litt nysgjerrig på hvordan de er
På testhelsen.noAldri sett, hvor er de kjøpt?
På testhelsen.no
Er det noen som har kjennskap/erfaring til disse testene?
Ofte skyggestreker? Har aldri prøvd disse før og er litt nysgjerrig på hvordan de er
Heihei
Lykke til med videre prøving på
Tok det lang tid før du merket forskjell med b6?
Lutealfasen min er OK nå, men EL kommer litt senere enn jeg ønsker..
Tusen takk! Gleder oss
Tja, jeg har mista tilgang til skjult forum der dagboken min er så jeg husker ikke helt når jeg starta på det.
Men det tok noen mnd, tenker jeg. De siste månedene har jeg fått lengre og lengre lutealfase. Jeg har tatt de hver dag da. Enkelte ganger har jeg tatt to tabeletter i tiden etter EL.
Testhelsen.noAldri sett disse testene, hvor har du kjøpt disse?
Haha, bare å skrive litt, så får du fort tilgangen tilbake
Jeg tror egentlig jeg får i meg mye av det jeg skal ha. Spiser bl.a. spinat i smoothien min ca hver dag. Det inneholder jo blant annet b6.. jeg bare.. skulle gjerne hatt EL litt tidligere ;p
Haha, bare å skrive litt, så får du fort tilgangen tilbake
Jeg tror egentlig jeg får i meg mye av det jeg skal ha. Spiser bl.a. spinat i smoothien min ca hver dag. Det inneholder jo blant annet b6.. jeg bare.. skulle gjerne hatt EL litt tidligere ;p
Helt sant. Det er planen
Kan man få for mye, da? Og har det noen virkning på tidspunktet EL kommer på? I mitt tilfelle har jo EL kommet tidligere i det siste. Kanskje det har en sammenheng?
Altså, jeg skjønner at det helt sikkert går an å få for mye av dette også men da tror jeg det skal større mengder til altså.
Ja, jeg vet ikke. Hvor mye som er nok og sånt. Jeg fikk to dager tidligere EL på Heavy Rooibos-te-kur. Så jeg tenkte prøve meg på både det og salviete og, i desember. Eller, ja. Alt etter hva de sier på tirsdag. Skal ha egguttak da, og de har sagt det blir totalfrys; så da må jeg høre om det evt er mulighet i desember. I så fall, vil det være ønskelig med tidlig EL da.
Jeg er, i forhold til mange av dere her inne, en nybegynner. Så jeg skal ikke si noe som helst sikkert
Oi, så spennende med egguttak! Masse lykke til
Testhelsen.no
Nei, kom tilfeldig over denne siden. Og har helt glemt at jeg har dem Får teste de ut denne syklusen tror jeg.Ikke hørt om den nettsiden før. Har aldri prøvd de testene, så kan verken eller si hvordan de testene er
Leste litt, noen hevder faktisk forsinket EL på b6 Men, får bare prøve te. Om vi ikke rekker det, så kan jeg i alle fall klargjøre eggene litt selv, og håpe på spontan graviditet i pausen
Takk - var så heldig å få uttak på bursdagen min, av alle mulige datoer. Så. Jeg får for første gang feire bursdagen min med dop! Hurra :') Må vel bare bli bra, det.