Nei, kom tilfeldig over denne siden. Og har helt glemt at jeg har dem Får teste de ut denne syklusen tror jeg.
Oppdater oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, kom tilfeldig over denne siden. Og har helt glemt at jeg har dem Får teste de ut denne syklusen tror jeg.
Åh, sier du det?! Her har i alle fall ikke det skjedd. Jeg hadde EL rundt CD18. En gang så sent som CD20. Men det var hovedsaklig lutealfasen min som bekymret meg, så det at EL har begynt å komme noen dager tidligere har jeg bare sett på som en bonus. Ikke fundert så mye over det, egentlig! Men så har jo ikke vi prøvd heller de siste mnd.
Det burde jo så absolutt være et lykketegn! På bursdager pleier man jo å få det som man vil og med en liten dose dop kan det kanskje bli enda mer interessant er det med beroligende hensikt det eller? Eller smertestillende? Dopet, altså.
Var en sjeldenhet, da. Og ingen god forskning
Jeg hadde kort lutealfase før (10 dager). Men, når jeg begynte å teste etter EL igjen (ikke testet eller tempet siden jeg ble gravid sist, før en del ut i prøvingen med gubben.). Og nå er lutealfasen på.. vel, 12 dager, men de siste syklusene hele 13 dager. (Altså, mens på "14dpo".). Men ting kan jo forandre seg både med årene og etter fødsel. Så.. jeg er fornøyd med lutealfasen. Trenger ikke mer enn 12 dager. Alt over 12dpo er unødvendig haha..
Er morfin samt masse kvalmestillende. Kan visstnok være litt vondt med uttak. Får det ikke helt som jeg vil dog. Med mindre de ombestemmer seg med innsett Men med så mange egg, så tviler jeg
12 dager kan man vel leve med ja men må si jeg stressa litt da den hos meg var nede i 10 dager. Aldri tenkt over at det kunne være et problem før litt uti prøvingen. Første barnet var et «uhell» på prevensjon, så det var en del sånne aha-opplevelser ved prøvingen
Så greit da. Håper det døyver den eventuelle smerten hva er det du vil da? Beklager om jeg spør dumt, men hvorfor egguttak i ditt tilfelle?
Hm. Får teste dem neste gang
Nå har jeg masse make sure tester som jeg ikke får brukt på en stund ><
Bare hopper inn her er du fornøyd med make sure? Vurderer gå å kjøpe etterpå for å sjekke om de antydningene jeg har sett på andre tester er reelle
Ikke fått skygger på dem, men så har jeg ikke fått testet dem ut skikkelig. Kjøpte 20 stk før ivf for å måle ut ovitrelle og deretter håpe på streker, men nå blir det ikke ovitrelle og innsett likevel, så får ikke brukt dem før neste måned.
Så bra livet smiler igjen og masse lykke til med prøving!! Hvor mye B6 tar du, og tar du det gjennom hele syklusen? Kort lutealfase her også! Husker ikke hva jeg gjorde sist, men ble nå gravid da i alle fall..Hei på dere!
Jeg er endelig tilbake etter en (litt for) lang pause livet skjedde, og det har vært noen tøffe og vanskelige måneder. Vi mistet et kjært familiemedlem, så det føltes egentlig bare naturlig å utsette prøvingen litt. Det begynte jo å gå til hodet på meg eneste jeg tenkte på var baby, eggløsning, mensen, aksjer og slim.
Nå er vi tilbake med friskt mot!! livet smiler litt til oss igjen! Det positive her er at syklusene mine har forblitt nokså stabile. Jeg har tempet og fulgt med selv om vi ikke har prøvd. Jeg startet på b6 (pyridoksin) rett før vi tok en pause og det har vist seg å være veldig lurt! Jeg har utvidet lutealfasen min fra 10-11 dager til 13-14 PLUSS at eggløsningene mine kommer tidligere, altså rundt CD14, og ikke CD18 som tidligere! det er jo helt fantastisk!
Akkurat nå er vi helt i starten av syklusen, CD 7. Om en ukes tid ventes eggløsning, og da er vi spenna klare! Mannen er sykmeldt, og blir sikkert hjemme ut året. Det åpner jo opp for muligheten til å treffe godt med eggløsning fremover!
Gleder meg til å henge med dere igjen
Ja, 10 dager er litt lavt.. men som regel ikke store hindringen. Eneste er at man begynner stresse litt over kanskje LITT lav progesteron f.eks.
Første mitt var også uhell mellom p-pillebytte. Så fikk meg er sjokk da nr2 tok 18pp'er.
Nr3.. Prøvde over et år, så utredning (ny mann og), så ivf henvisning.
Mannlig faktor - men ikke så ikke at det er en umulighet å klare det naturlig. Bare.. en risiko for at det kan ta årevis. Det gadd vi ikke. Så da sitter jeg her da. Proppfull av hormonsprøyter, og venter på uttak av alle eggene jeg produserte. Bare litt kjipt at det ikke blir satt inn noe igjen før senere. Er jeg riktig uheldig, kanskje i januar..
Så bra livet smiler igjen og masse lykke til med prøving!! Hvor mye B6 tar du, og tar du det gjennom hele syklusen? Kort lutealfase her også! Husker ikke hva jeg gjorde sist, men ble nå gravid da i alle fall..
Okei. Jeg skjønner at dere ikke orka å ta den risken. Jeg er spent her også. Vi har ikke sjekket oss noen av oss. Han har ikke barn fra før, og han er så redd for at det er han som er «problemet». Nå skal det jo sies at vi hadde mye uflaks i forrige runde. Han jobber på havet, og det var meget ubeleilig mtp eggløsningene mine. Så vi krysser fingrene for at denne sykemeldinga hans gjør susen
Å sprøyte kroppen full av hormoner høres ikke sånn veldig koselig og enkelt ut, egentlig. Satser du på å få satt inn nå da? Denne syklusen?
Kan fort ta noen forsøk å bli gravid uten at det trenger være noe galt.
Og går fint, er bare mye press i magen. Litt mange egg - som gjør at de sa det ble totalfrys. Ingen innsett denne mnd altså ... :/
Ble det ikke insetting alikevell?
Nei, blir fryseforsøk senere, antar jeg. Hvis jeg får ut noe bra egg, ofc.
Krysser fingrene for deg
Jo takk de så 21 eggposer på UL, så skal vel godt gjøres at de ikke får ut ETT bra i alle fall
Kan fort ta noen forsøk å bli gravid uten at det trenger være noe galt.
Og går fint, er bare mye press i magen. Litt mange egg - som gjør at de sa det ble totalfrys. Ingen innsett denne mnd altså ... :/
Jeg er jo egentlig innforstått med det. Men det var litt vanskelig å tenke det etter 5 pp. Det ordner seg nok! Og om ikke så finnes det nok hjelp å få
Åå, det var dumt å høre! Håper du får tatt ut noen gode egg