Skravletråd for oss prøvere!

Har dere nylig startet med IVF?
Ja, det er tungt å snu døgnet :eek: noen ganger må jeg være våken hele nattaen for så å legge seg til å sove igjen på kvelden og da våkner man gjerne alt for tidlig på morgenen og får ikke sove en eller to timer til :p

Samme her, er ikke alltid jeg føler meg uthvilt etter 7 - 8 timer søvn

Første forsøket. Fikk beskjed etter kontroll på onsdag at det ikke blir innsett. De frykter overstimulering, pga antallet egg jeg produserer. Så.. blir å hente ut egg på tirsdag, og forhåpentligvis fryse ned et par som kan brukes senere.

Og ja, det er typisk :P pleier som regel ordne seg selv her, så er lenge siden jeg har faktisk prøvd å snu døgnet selv. Men husker det ikke bare var lett :p

Dere her som har brukt premom appen og EL testet, har dere foretrukket å bruke EL tester som er under kategorien premom testene eller foretrukket å bruke andre EL tester? :)

Har prøvd på easyhome og på "others". Synes det funka ca like bra. På premom testene føler jeg det blir feil, for det er en helt annen type test, virker det som.

Første forsøket. Fikk beskjed etter kontroll på onsdag at det ikke blir innsett. De frykter overstimulering, pga antallet egg jeg produserer. Så.. blir å hente ut egg på tirsdag, og forhåpentligvis fryse ned et par som kan brukes senere.

Og ja, det er typisk :p pleier som regel ordne seg selv her, så er lenge siden jeg har faktisk prøvd å snu døgnet selv. Men husker det ikke bare var lett :p

Håper det klaffer for dere snart :Heartred

syns det er vanskelig å snu døgnet fort rundt, men veldig lett å snu det ved å legge seg sent :hilarious:

Håper det klaffer for dere snart :Heartred

syns det er vanskelig å snu døgnet fort rundt, men veldig lett å snu det ved å legge seg sent :hilarious:

Får håpe, jeg sitter med et intenst håp om at de skal ombestemme seg på tirsdag, og si at de setter inn et fersk egg likevel. Men tror ikke det blir å skje altså.

Jeg har en treåring ca 60% av tiden. Da må jeg våkne tidlig uansett. Eller evt ved tidlig jobb. Og uansett, så ligger jeg veldig sjeldent lengre enn til kl 11.

Hvis du må opp klokka 6, f.eks, og ikke kan legge deg igjen, så.. er det ikke så vanskelig å legge seg tidlig på kvelden for å si det sånn :p

Får håpe, jeg sitter med et intenst håp om at de skal ombestemme seg på tirsdag, og si at de setter inn et fersk egg likevel. Men tror ikke det blir å skje altså.

Jeg har en treåring ca 60% av tiden. Da må jeg våkne tidlig uansett. Eller evt ved tidlig jobb. Og uansett, så ligger jeg veldig sjeldent lengre enn til kl 11.

Hvis du må opp klokka 6, f.eks, og ikke kan legge deg igjen, så.. er det ikke så vanskelig å legge seg tidlig på kvelden for å si det sånn :p

Krysser fingrene for deg :Heartred

Det er helt sant, merker veldig fort hvordan døgnrytmen samspiller når man har noe å stå opp til enn når man ikke har det.
Hadde begynt å jobbe tidligere i år, men ble endringer mtp. etter covid kom. Så det er jo veldig kjipt. og da merker jeg veldig det at det er ikke alltid like gøy å stå opp tidlig eller våkne tidlig om morgenen som når jeg jobber :)

Krysser fingrene for deg :Heartred

Det er helt sant, merker veldig fort hvordan døgnrytmen samspiller når man har noe å stå opp til enn når man ikke har det.
Hadde begynt å jobbe tidligere i år, men ble endringer mtp. etter covid kom. Så det er jo veldig kjipt. og da merker jeg veldig det at det er ikke alltid like gøy å stå opp tidlig eller våkne tidlig om morgenen som når jeg jobber :)

Takk. Satser på gode fryse-egg i alle fall.

Hadde sikkert snudd alt om jeg ble permittert og ble hjemme.. Om man ikke har noe å stå opp til, så blir det jo vanskeligere å stå opp. :P

Takk. Satser på gode fryse-egg i alle fall.

Hadde sikkert snudd alt om jeg ble permittert og ble hjemme.. Om man ikke har noe å stå opp til, så blir det jo vanskeligere å stå opp. :p

Veldig lett å snu døgnrytmen (legge seg sent og stå opp sent)
Blir å rydde litt når man stå opp, men så er det resten av dagen da. Den tiden kan fort gå tregt :oops:

Veldig lett å snu døgnrytmen (legge seg sent og stå opp sent)
Blir å rydde litt når man stå opp, men så er det resten av dagen da. Den tiden kan fort gå tregt :oops:

Du kan få komme hit å rydde. Masse å ta tak i.
#aldritid

Kjøpte huset i fjor og flyttet inn i mars ish. Hadde da pusset opp en del. Fremdeles ikke funnet skikkelige organiseringsløsninger overalt, så er mye ROT.

Du kan få komme hit å rydde. Masse å ta tak i.
#aldritid

Kjøpte huset i fjor og flyttet inn i mars ish. Hadde da pusset opp en del. Fremdeles ikke funnet skikkelige organiseringsløsninger overalt, så er mye ROT.

Sender typen over til deg så han kan få litt støv på hjernen :hilarious:

Ja, da har du nok å styre med. Vi leier foreløpig, men her er det ikke noe å skryte av skap og bod plass :nailbiting: det er heller ikke plass til all verden da romløsningene her er så dårlige syns jeg. Så vi satser på å kjøpe noe, men merker man fort er litt kresen på ting og tang :hilarious: og ingen av oss er typisk handy så å kjøpe oppussingsprosjekt har ikke vært aktuelt.

Gjelder det småting som maling etc. så klarer vi jo det (selv om det nok er bare jeg som har troen på at male klarer vi) :p

Sender typen over til deg så han kan få litt støv på hjernen :hilarious:

Ja, da har du nok å styre med. Vi leier foreløpig, men her er det ikke noe å skryte av skap og bod plass :nailbiting: det er heller ikke plass til all verden da romløsningene her er så dårlige syns jeg. Så vi satser på å kjøpe noe, men merker man fort er litt kresen på ting og tang :hilarious: og ingen av oss er typisk handy så å kjøpe oppussingsprosjekt har ikke vært aktuelt.

Gjelder det småting som maling etc. så klarer vi jo det (selv om det nok er bare jeg som har troen på at male klarer vi) :p
Han hadde begynt å grine, det er ille. Jeg har ikke løsninger på noen ting enda. Trenger mer skap, mer plass, mer... Alt. Har NOE planer, men huset er litt lite. Så, egentlig har jeg lyst å kjøpe noe stort. Eller bygge selv. Men, huset jeg har er kjøpt billig, så får ikke all verdens for å selge det. Også ligger det egentlig veldig fint til.

Han hadde begynt å grine, det er ille. Jeg har ikke løsninger på noen ting enda. Trenger mer skap, mer plass, mer... Alt. Har NOE planer, men huset er litt lite. Så, egentlig har jeg lyst å kjøpe noe stort. Eller bygge selv. Men, huset jeg har er kjøpt billig, så får ikke all verdens for å selge det. Også ligger det egentlig veldig fint til.

Men det er en start da inn i bolig markedet :) Må noen ganger begynne i det små.
Blir bedre med tiden når man har fått kommet seg til rette.

Men det er en start da inn i bolig markedet :) Må noen ganger begynne i det små.
Blir bedre med tiden når man har fått kommet seg til rette.

Gubben har et hus som er bygd på til flere mill.. men det står på en sånn dum plass.
ELSKER det huset. Jeg bare liker ikke plasseringen. Og det går ikke an å få solgt det der det står heller. Hadde ikke hele huset vært laget av stein (nesten), ville jeg fått det flyttet. :P

Gubben har et hus som er bygd på til flere mill.. men det står på en sånn dum plass.
ELSKER det huset. Jeg bare liker ikke plasseringen. Og det går ikke an å få solgt det der det står heller. Hadde ikke hele huset vært laget av stein (nesten), ville jeg fått det flyttet. :p

Skjønner den veldig godt.

Skjønner den veldig godt.

Hadde sikkert fått plass til tre-\ av mine hus i hans. Men det er ikke ferdig da. Har nesten vurdert å legge opp til vurdering å bo der, da. Men.. igjen.. plasseringen.. ><

Hadde sikkert fått plass til tre-\ av mine hus i hans. Men det er ikke ferdig da. Har nesten vurdert å legge opp til vurdering å bo der, da. Men.. igjen.. plasseringen.. ><

Så du får ikke bygget ut huset ditt noe, eller tok jeg feil nå?
Hvorfor bor dere ikke pr. dags dato sammen, hvis jeg kan spørre? :shy:

Så du får ikke bygget ut huset ditt noe, eller tok jeg feil nå?
Hvorfor bor dere ikke pr. dags dato sammen, hvis jeg kan spørre? :shy:

Vi bor sammen :P men vi eier et hus hver. Bor sammen i mitt hus. Huset mitt er gammelt, sikkert fra før 50-tallet, og JEG har egentlig ikke så lyst til å bygge ut på gammelt treverk. Samt, de romløsningene som er her, liker jeg ikke. Ser dessuten for meg at med det elektriske og rørlegging, at det ville bli rimeligere med et nyere enn å fortsette på det gamle (.. spesielt med tanke på videre oppussing og sånt..)..

Vi bor sammen :p men vi eier et hus hver. Bor sammen i mitt hus. Huset mitt er gammelt, sikkert fra før 50-tallet, og JEG har egentlig ikke så lyst til å bygge ut på gammelt treverk. Samt, de romløsningene som er her, liker jeg ikke. Ser dessuten for meg at med det elektriske og rørlegging, at det ville bli rimeligere med et nyere enn å fortsette på det gamle (.. spesielt med tanke på videre oppussing og sånt..)..

Åjaa, da skjønner jeg :) Trodde dere bodde hver for dere.

Åjaa :p

Dere har ikke snakket på å flytte der mannen din hadde hus da? (som skrev om han hadde et annet hus)

Det blir så langt unna. Altså, det er midt oppi ingenmannsland. Tar ca like lang tid å kjøre til jobb derfra, men.. tar en time derfra og hit. Gjør det litt vanskeligere å besøke mamma (vi pleier være innom der ukentlig, minst).

Back
Topp