Hm, kan jo ha vært kjemisk da, ja. Eller at det syklusen ble lenger akkurat denne gangen, som var lite sannsynlig. Håper det går fort å bli gravid igjen nå da, hvis dere ønsker at det skjer rasktTusen takk! Masse lykke til til deg også, har dere prøvd lenge?
Jeg fødte i desember 2018, og da valgte vi å bruke kondom fremfor hormonprevensjon. Jeg fikk SÅ ustabil syklus etter jeg sluttet på hormonprevensjon sist, det var vel i 2017 eller noe sånt. Hadde sykluser på alt fra 25 til 45 dager. Jeg ammet i 6-7 måneder, og på den tiden hadde jeg lange og ustabile sykluser, men så fort jeg slutta i fjor sommer så gikk syklusen til 27/28 dager sharp, og det har vært sånn siden.
Så denne syklusen er faktisk den første jeg har hatt mer enn 28 dager på over ett år – og det er også første gang vi har hatt sex uten kondom siden jeg var gravid med forrige. Så jeg tenker at om det ikke er det, er det et rimelig merkelig sammentreff.
Er 1 år og 3 mnd siden vi begynte å prøve, men har vært gravid en gang inni der uten at det gikk bra. Er sykt utålmodig og føler månedene og årene bare fyker forbi, jeg skulle gjerne ha blitt mamma for 6 år siden og føler hvert minutt nå er på overtid Satser på at gullegget sitter snart