Hvor kjøper man grapefruktjuice?
Coop selger en god grapefruktjuice, og det er også den billigste. Men flere kjeder har det altså. Bare spør i butikken om du ikke finner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper man grapefruktjuice?
Sånn har jeg hatt det begge gangene jeg har vært gravid. Ser su venter på tr? Er den kommet eller kan du være gravid?I dag så var vi inn til byen (ca 1 time kjøring hver vei), og måtte stoppe flere ganger for jeg trodde jeg kom til å spy. Fy det var ubehagelig
Helt fryktelig! Har ikke vært så kvalm siden jeg var gravid med guttungen for 4 år siden.Sånn har jeg hatt det begge gangene jeg har vært gravid. Ser su venter på tr? Er den kommet eller kan du være gravid?
Åj, hvordan klarer du å holde deg?! Jeg hadde testet! Jeg blir også sånnHelt fryktelig! Har ikke vært så kvalm siden jeg var gravid med guttungen for 4 år siden.
Venter enda spent på tr. Skulle ha hatt den innen nå, men tør ikke å teste før jeg er helt sikker på at den ikke er litt seint
Jeg aner ikke hvordan jeg klarer å vente x) men har ingen tester tilgjengelig og apoteket er stengt til fredag..Åj, hvordan klarer du å holde deg?! Jeg hadde testet! Jeg blir også sånn
Fikk noen som var inne i byen til å handle test til meg i dag.. Skal testes i morgen skulle hatt mensen for 3 dager siden.
Den var blendahvitSå spennende
Den var blendahvit
Kan godt være du har blitt gravid, du kan jo ta en sensitiv test nå jeg har stikkinger som tegn på at tr er på vei :/Hei folkens. Jeg er en fersking, inne i PP4, og har heller ingen barn fra før. Sluttet på pillen i starten av august. Vet jeg har EL, da det klaffet med en GU jeg var på denne PP. Der tok de innvendig UL for å sjekke livmor av andre årsaker.
Følte det ikke kunnet klaffe bedre denne PP, hadde EL for 9/10 dager siden. Venter nå på TR egentlig, etter en lite god følelse i dag.
Jeg har hatt en ekkel stikkende følelse i noe jeg antar å være eggstokkene i 3-4 dager nå. Først var det kun på høyre side, men nå er det mest på venstre side eller begge. Håpte at dette muligens var et positivt tegn, da dette var nytt ifht de 3 første gangene. I dag har jeg følt på mensen-lignende smerter i tillegg til stikkingene. Skal ikke ha TR før enda 4 dager. Siden jeg sluttet på pillen har syklusen vært på 34 dager sharp. Noen som har vært borti noe lignende før? Blir litt smårar av tankene på dette. Prøver å unngå å kjenne etter tegn så tidlig, men denne stikkingen jeg har opplevd har vært umulig å unngå.
Håper noen har noen tanker rundt hva dette kan være.
Kan godt være du har blitt gravid, du kan jo ta en sensitiv test nå jeg har stikkinger som tegn på at tr er på vei :/
Du har jo fortsatt noen dager igjen til ikm, så mye mulig du får positiv om noen dagerFikk samme bekymring i dag når murringer kom. Har vært plaget med sterke menssmerter siden dag 1 med TR. Så disse smertene er jeg godt kjent med, men det var denne stikkingen ellers som var helt ny. Tok negativ test i dag tidlig, men det var ikke en sensitiv test. Blir ny runde i morgen men annen type test. La vekk alt håp i formiddag når murringen meldte sin ankomst. TR bruker å komme samme dag eller tidlig dagen etter murring begynner.
Mitt hode var nå klar for PP5. Men øyner en ørliiiten sjanse siden TR ikke har kommet enda.
Du har jo fortsatt noen dager igjen til ikm, så mye mulig du får positiv om noen dager
Her har syklusen vært helt på tryne til tross for at den pleier å være lik. Fikk tr i dag og den var egt ventet sent neste uke.
Skjønner det, man vil jo ha et klsrt svar og gjerne tr så fort som mumig om man ikke er gravid..Det er forsåvidt sant. Mer spennende enn jeg liker dette her.
Huff, den er kjip! Temper eller tar du tester? Vet du om du fikk EL på helt annen dag også? Jeg prøvde ELtester for første gang denne PP. Synes det var mer betryggende siden kroppen min bare sender tøysete signaler.
Nå er tr veldig forsinka! Skulle fått den 2
4 desember, men nå er det 12.. testene er negative, men humøret er helt på tryne. Begynte å gråte uten noe grunn i går kveld, så ble jeg sint fordi jeg gråt tror jeg må ta meg en tur til legen.