Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Er ganske ny her selv. Virker som det er ganske stille her på skravletråden, er mer på de enkelte trådene. Jeg har stilt flere spørsmål og ikke blitt oversett der i alle fallHei hei Er ny her men blitt advart mot skravletråder da nye blir oversett men ville hilse på hvert fall
Hei jeg har nettopp kommet over her fra mammanett som har lagt ned sitt forum.
Jeg er 34år, har et barn og prøver på nr.2. For noen få dager siden gikk jeg gjennom en MA/SA i uke 9+5 omtrent med først store blødninger hvor fosteret forsvant og så utskraping et par dager senere på sykehuset. Nå venter jeg på første TR før vi kan prøve på nytt.
Jeg håper å møte mange hyggelige prøvere her!
Mvh Undre.
Er det noe liv i denne tråden?
Svært lite
Det er jo fint med et sted man kan gå uten å se to streker når man ikke får de selvDa får vi få liv i denne igjen vi da!
Det er jo fint med et sted man kan gå uten å se to streker når man ikke får de selv
Du mine låra er ganske store, og ræva mi... assa, Kim K aint got nothing on me ass, jaggu fikk jeg ikke trykka meg inn i den med plass til en liten babymage også ^^Hahaha! Du får nå sagt det du. Var forresten en veldig fin snekkerbukse du har kjøpt deg. Fikk lyst på den selv, men tror ikke låra mine får plass i den.
Du mine låra er ganske store, og ræva mi... assa, Kim K aint got nothing on me ass, jaggu fikk jeg ikke trykka meg inn i den med plass til en liten babymage også ^^
Synes vi skal lage en ny regel her inne: ikke noe gtester her inne det kan være skikkelig nedslående noen ganger å se disse strekene selvom man unner alle de og blir glade på andres veiene
Hei.
Helt ny i formet og som prøver, nå har jeg lest så mye forskjellig at jeg blir mer forvirret enn noe annet.
Når er det størst kjangse for å bli gravid? Rett før positiv eggløsningstest, når man har fått positiv, eller når testen har blitt negativ?
Venter spent på svar.
Legger ved bilde av tester, de to første i går, resten idag.
Den fertile perioden pleier jeg å tenke er 6 dager før el og en etter, da jeg har hørt dette er max levelengde på sædceller, og egget kan leve i opptil 36 timer. Men de viktigste dagene er de to dagene før har jeg lest. For da ligger cellene å venter på et ferskt egg.Hei.
Helt ny i formet og som prøver, nå har jeg lest så mye forskjellig at jeg blir mer forvirret enn noe annet.
Når er det størst kjangse for å bli gravid? Rett før positiv eggløsningstest, når man har fått positiv, eller når testen har blitt negativ?
Venter spent på svar.
Legger ved bilde av tester, de to første i går, resten idag.
Tusen takk for fint svar De to øverste er tatt først, og de 3 andre idag Litt ivrig med testene da jeg ikke skjønte at jeg plutselig fikk positive nå.Hei og velkommen hit til oss prøverne på Babyverden! Fine tester da, er det de øverste som er tatt først, og har du tatt flere pr. dag eller en om dagen? Mulig å få fokusert dem litt mer? Er litt dårlig på streksyn.
EL er først når testen har blitt negativ. Det anbefales at man legger inn aksjer en til to dager før EL, så dersom man legger inn aksjer når man nærmer seg positiv test/ testen er positiv, skal være helt innafor, tror jeg. Ikke så lett å vite, for det avhenger av så mye, som mannens sædkvalitet, forholdene i livmor osv. Her tror jeg det står litt om når sjansen er størst - http://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Nar-er-sjansen-storst/
Tusen takk for fint svar De to øverste er tatt først, og de 3 andre idag Litt ivrig med testene da jeg ikke skjønte at jeg plutselig fikk positive nå.
La inn aksjer før den siste, så da er det jo hvertfall håp