Frkstrikk
Forelsket i forumet
Er du sikker på at du har hatt EL da?
Er bare i PP 2, så har ikke fått helt kontroll på EL enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sikker på at du har hatt EL da?
Er bare i PP 2, så har ikke fått helt kontroll på EL enda.
Da er det jo ikke sikkert du har hatt det/Eller senere. Ta bl.pr hos legen.
Venter på telefon til legen nå. Er blitt syk i tillegg, så må inne uansett for blodprøve og CRP. Tenkte da å spørre om de kunne sjekke HCG i samme slengen. Hoftene mine har låst seg totalt, så håper å få komme inn snart. Gjør vondt å ligge, sitte, stå og gå
Eeeh. Her er mine siste mensperioder
31 januar
29 februar
04 april
01 mai
04 juni
04 juli
04 august
(Husker ikke september)
14 oktober
(Husker ikke november)
20 desember
Hvor mange syklusdager skal jeg regne?
Jeg tenker at første TR ikke teller. Men etter den kan du telle hver TR som en endt PP
Så du er vel nå på PP11?
Nei, altså. Jeg har ikke prøvd hele tiden
Jeg er bare usikker på hvilken sykluslengde jeg skal plotte inn i appene mine
Åja. Okey.
Du skriver bare inn start dato på TR i appen.
Også fyller du inne mer når du har mer. Samme med lengde md TR.
Men siden jeg ikke har startdato for september og november, tar jeg ikke med de 2 mnd? Starter fra desember?
Om du ikke har behov for å legge inn informasjonen fra tidligere, så ville jeg ha startet på desember ja
Legger du øsnker å legge inn alt, ville jeg bare satt en dato som passet. Ellers vil nok appen tro du hadde 2mnd syklus da..
Så spennende Vi prøver også på nummer 2. Har akkurat fått TR så nå venter vi bare på ELHei! Jeg er ny her Har strengt tatt ikke begynt å prøve enda da jeg skal ta ut spiralen neste uke, men er så spent siden jeg har brukt lit tid på å få sambo med på nr.2. Nr.1 ble født i februar 14 <3 Det tok en stud før vi fikk henne så regner med det kommer til å ta litt tid denne gangen også