Skravletråd for oss prøvere!

Da er det jo ikke sikkert du har hatt det/Eller senere. Ta bl.pr hos legen.

Venter på telefon til legen nå. Er blitt syk i tillegg, så må inne uansett for blodprøve og CRP. Tenkte da å spørre om de kunne sjekke HCG i samme slengen. Hoftene mine har låst seg totalt, så håper å få komme inn snart. Gjør vondt å ligge, sitte, stå og gå :(

Er på dag 5 med influensa, så begynte 3 åringen å hyyyyylgrine. Han klaga på smerter i venstre øre og tok seg til det hele tiden. Så her er det på'n med penicillinkur for ørebetennelse. Stakkar lille gutten min :( <3

Skal sende pakke til usa :D Fått meg en brevvenn som vil bytte godteri :) Og jeg lurer på hva jeg skal sende :P Jeg har skrevet 3 ting jeg liker men føler det blir litt lite (Er for å holde tankene borte fra prøvingen) Hun sendte meg og linker til en del slike graviditetsfremmnede midler jeg skal prøve :D

Jeg sliter mye med pusten om dagen, må på do heeelee tiden og sliten. Gleder meg til at sambo kommer hjem i morgen, sånn at han kan massere meg og passe litt ekstra på meg. <3

Eeeh. Her er mine siste mensperioder

31 januar
29 februar
04 april
01 mai
04 juni
04 juli
04 august
(Husker ikke september)
14 oktober
(Husker ikke november)
20 desember

Hvor mange syklusdager skal jeg regne? :p

Eeeh. Her er mine siste mensperioder

31 januar
29 februar
04 april
01 mai
04 juni
04 juli
04 august
(Husker ikke september)
14 oktober
(Husker ikke november)
20 desember

Hvor mange syklusdager skal jeg regne? :p

Jeg tenker at første TR ikke teller. Men etter den kan du telle hver TR som en endt PP :)
Så du er vel nå på PP11?

Men siden jeg ikke har startdato for september og november, tar jeg ikke med de 2 mnd? Starter fra desember?

Om du ikke har behov for å legge inn informasjonen fra tidligere, så ville jeg ha startet på desember ja :)
Legger du øsnker å legge inn alt, ville jeg bare satt en dato som passet. Ellers vil nok appen tro du hadde 2mnd syklus da..

Om du ikke har behov for å legge inn informasjonen fra tidligere, så ville jeg ha startet på desember ja :)
Legger du øsnker å legge inn alt, ville jeg bare satt en dato som passet. Ellers vil nok appen tro du hadde 2mnd syklus da..

Da bare regner jeg fra desember :) Like greit det! Tusen takk for svar :D

Hei, relativt ny her inne, slutta på p-piller i november, å har bare hatt mensen en gang siden da. Tok test igår og den var blenda hvit, så no preggo enda.. har en datter på snart 4 år fra før, så nå begynner det å bli på tide med nr to [emoji39]

Hei! Jeg er ny her :) Har strengt tatt ikke begynt å prøve enda da jeg skal ta ut spiralen neste uke, men er så spent siden jeg har brukt lit tid på å få sambo med på nr.2. Nr.1 ble født i februar 14 <3 Det tok en stud før vi fikk henne så regner med det kommer til å ta litt tid denne gangen også:greet015

Hei! Jeg er ny her :) Har strengt tatt ikke begynt å prøve enda da jeg skal ta ut spiralen neste uke, men er så spent siden jeg har brukt lit tid på å få sambo med på nr.2. Nr.1 ble født i februar 14 <3 Det tok en stud før vi fikk henne så regner med det kommer til å ta litt tid denne gangen også:greet015
Så spennende :) Vi prøver også på nummer 2. Har akkurat fått TR så nå venter vi bare på EL :D

Back
Topp