Skravletråd for oss prøvere!

Har barn fra før og prøver hardt :p Men ønsker deg masse lykke til :)

Kjempekjedelig å ikke vite helt hva som skjer. Har du kontroll på eggløsning slik du vet om den kom til riktig tid?

Det er rett og slett frustrerende... Men..
Jeg trodde jeg hadde det, for jeg har alltid vært punktlig med både eggløsning og mensen før. Men nå kan det jo hende at spiralen har tulla med systemet da..
Gir ikke opp håpet og prøver igjen.. Mens jeg spiser godteri ;)

Hei.

Jeg er sånn passe ny her, prøver for harde livet, selv om det bare tredje mnd... De forrige har sitti som skudd relativt med en gang. Men denne gangen føler jeg liksom ikke at det går. Ikm, har kommet og gått, men ingen positivt prøve, og ingen tr. Men murringene er der. Snakk om utålmodig...
Må vel bare belage seg på en ny mnd prøving, kanskje prøve kose seg litt med det ;)

Ha en fin dag

Venter på tr her og, og negativ test. Så blir nok en måneds prøving til her og ;-) kjøpt meg cbfm så neste måned vet jeg i alle fall når ting skjer om ikke annet :-D

Prøver her også - 12 dager over mens, Men negativ test :-( litt murring, "menssmerter" puppene føles rar og (beklager detaljene) tykk hvit utflod?
Jeg innbiller meg vel en hel graviditet her kjenner til tider noe stikking neden til aner ikke hva noen av disse symptomene kan være :p går på do hele dagen føler jeg for å sjekke om TR er kommet blir helt tullete

ImageUploadedByBV Forum1479242675.368444.jpg

I vente på EL og eventuell ny tr, så strikker jeg genser. Hva gjør dere, jenter? :D

Venter på tr her og, og negativ test. Så blir nok en måneds prøving til her og ;-) kjøpt meg cbfm så neste måned vet jeg i alle fall når ting skjer om ikke annet :-D

Lurer på om jeg skal prøve det selv :) Greit å ha litt skikkelig oversikt :)

Prøver her også - 12 dager over mens, Men negativ test :-( litt murring, "menssmerter" puppene føles rar og (beklager detaljene) tykk hvit utflod?
Jeg innbiller meg vel en hel graviditet her kjenner til tider noe stikking neden til aner ikke hva noen av disse symptomene kan være :p går på do hele dagen føler jeg for å sjekke om TR er kommet blir helt tullete

Det der er så slitsomt, den der tr doflyvninga. Blir jo tussete av mindre. Bo på do ;)
Symtomene for mens og graviditet er jo nesten like syns jeg... Man veit liksom ikke..
Og blødningene bare uteblir.. På trass liksom. Hehe.
Den tykke utfloden, er det noe du pleier ha ifm tr?

Det der er så slitsomt, den der tr doflyvninga. Blir jo tussete av mindre. Bo på do ;)
Symtomene for mens og graviditet er jo nesten like syns jeg... Man veit liksom ikke..
Og blødningene bare uteblir.. På trass liksom. Hehe.
Den tykke utfloden, er det noe du pleier ha ifm tr?

Nei jeg har ikke pleid å ha så mye værtfall..... ja symptomene veldig lik - iriiterende :p syns keg bare kunne fått TR å bli ferdig med hele mensen for den mnd :p

Nei jeg har ikke pleid å ha så mye værtfall..... ja symptomene veldig lik - iriiterende :p syns keg bare kunne fått TR å bli ferdig med hele mensen for den mnd :p

Enig med du! ;)
Kom og bli ferdig, sånn at vi kan prøve igjen :)

Men du er ganske langt over? Eller er syklusene dine sånn uforutsigbare?

Enig med du! ;)
Kom og bli ferdig, sånn at vi kan prøve igjen :)

Men du er ganske langt over? Eller er syklusene dine sånn uforutsigbare?

Ja det syns jeg også... syklusen min pleier å være ganske punktlig så jeg vet ikke.. tenker jeg ringer legen min om jeg ikke får tanta over helgen :)

Gaaaaah, jeg har en fryktelig halsbrann :( får ikke til å sove...

Spist for mye godteri.... Blæh!

Ser på MasterChef med gubbelure❤️

Og håper jeg får fast smiley snart :p

Back
Topp