Frkstrikk
Forelsket i forumet
Hei hei og god helg! Her står alt helt greit til. Snart på jobb, noe jeg ikke gleder meg til. Jobb igjen i morgen til samme tid, så er lite familietid i helga.Hei jenter Står til med dere i helgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei hei og god helg! Her står alt helt greit til. Snart på jobb, noe jeg ikke gleder meg til. Jobb igjen i morgen til samme tid, så er lite familietid i helga.Hei jenter Står til med dere i helgen da?
Hei hei og god helg! Her står alt helt greit til. Snart på jobb, noe jeg ikke gleder meg til. Jobb igjen i morgen til samme tid, så er lite familietid i helga.
Hjelper lite å tenke på neste helg da jeg jobber da også men har fri helga etter der og da skal jeg ut å kjøre 75 mil for å møte familien min i Trøndelag. så neste helg blir min tredje og siste jobbhelg før jeg reiser, men er rett på jobbhelg igjen når jeg kommer hjem. Gleden av å jobbe på en underbemanna bensinstasjon..Jobbhelg her også. Mann og barn er hos bestemor. Blir lite tid til familie med turnusjobbing. God vakt til deg, tenk på neste helg
Lite liv her ja. Vi får skravle oss inn på skjult!Heisann! Nylig prøver igjen her! Noe liv her eller skjer alt på skjult?
Tenkte det vært prøver lenge du?Lite liv her ja. Vi får skravle oss inn på skjult!
Den siden har jeg ikke sett innom? Noe spesielt fint?Sitter her å fortaper meg i alt det fine Target.com har av barneutstyr! Herreguuud, er så djevelsk babyklein nå og alle venninnene mine blir gravid bare de kryper over ett mannfolk, haha. Nå har vi forsåvidt nettopp begynt, så får være litt mer tålmodig. Får sitte å sikle og glede meg ei lita stund til
Syns de har mye fine stellebager, tøybleier, sprinkelsenger og ikke minst; veldig mange fine ideer på babyrom!Den siden har jeg ikke sett innom? Noe spesielt fint?
Hvor lenge har dere prøvd?
Heisann! Nylig prøver igjen her! Noe liv her eller skjer alt på skjult?
Lite liv her ja. Vi får skravle oss inn på skjult!
Haha, blir som et våkent barn detJeg også! Jeg har problemer med å sove på natten... Desuten er hamsteren våken nå, han vil helst kose på natta
Prøvere i første pp har ei fra før vo brukte 3 år på, så håper ikke denne tar like lang eller lengre tid.Syns de har mye fine stellebager, tøybleier, sprinkelsenger og ikke minst; veldig mange fine ideer på babyrom!
Har nettopp begynt, slutta på pilla for 3 uker siden, men har vært sløv med pillene i snart 3 mnd.
Enn dere? Hvor lenge har dere vært prøvere?
Takk takk ny på prøverforum da men håper på snarlig visitt herHeihei! Velkommen inn på prøverforumet igjen da
Er nok ikke all verdens på skjult heller Men skal det BLI liv, må noen lage liv, så dere kan bare skravle i vei
Hvorfor ikke har dere mange fra før?Her har man bestemt seg for å få ett barn til, men det var visst ikke nok, så nå blir det kanskje en tur til Telemark for å hente hest. Lenge leve galskapen, haha
Er 20 minutter vi har hver dag på det haha. Om ungen vil sove til alarmen går.God morgen, alle sammen Her ble morgenen noe stress da både jeg og sønnen sovna av i dag. På 20 minutter fikk jeg skifta ungen, laga frokost og gjort oss klar for å kjøre, ungen krevde å spise frokost i bilen, noe som gjorde alt så mye lettere. Nå sitter jeg hjemme, med syk mann, Anno på tv'en og strikketøyet.