Skravletråd for Mars -26

Siste arbeidsdag fle ferie i morgen. Blir en rimelig slækk dag tror jeg. ingen pasienter på lista, så planen er å servere og spise is, jordbær og masse snacks sammen med de som jobber på poliklinikken. Hardt liv si :laughing002

Siste arbeidsdag fle ferie i morgen. Blir en rimelig slækk dag tror jeg. ingen pasienter på lista, så planen er å servere og spise is, jordbær og masse snacks sammen med de som jobber på poliklinikken. Hardt liv si :laughing002
Åh, jeg føler ALDRI ferien min skal begynne :arghh: avslutter med arbeidshelg 19.-20.juli før ferie i tre uker :bag:

Ah så herlig!! Og perfekt tid å starte ferien på da, akuratt før de verste graviditetsymptomene kicker inn :hilarious:

Men jeg må snart legge meg, tidligvakt imorgen også:bag:
Usj. Jeg er litt usikker på når jeg skal stikke på jobb i morgen. Skulle egentlig være to stk på fra kl 07 i morgen. Men hun ene kommer ikke, og jeg, som egentlig skulle få ha fri, sa til gubben at jeg kunne komme innom og hjelpe til. Men jeg vet ikke helt om jeg orker stå opp SÅ tidlig - når jeg egentlig ikke skulle på jobb :bag:

Haha, men høres koselig ut!
Usikker på når vi blir å ta ferie i år, altså..

Åh, jeg føler ALDRI ferien min skal begynne :arghh: avslutter med arbeidshelg 19.-20.juli før ferie i tre uker :bag:
Å avslutte med arbeidshelg før ferie er så pyton. Husker da jeg startet på sengepost for hundre år siden, da slapp vi søndagen hvis vi hadde arbeidshelg før feriestart. Så ble der «ikke senvakt» før ferie, også forsvant alt, og noen får til og med lov å gå av nattevakt mandag morgen da de starter ferie. Uten å få en ekstra feriedag i andre enden. Så sykt glad jeg ikke jobber på post lenger!

Back
Topp