Skravletråd for Mars -26

Ja, det kan man si. I går løp jeg seks km, i dag var det drit tungt å gå fem :laughing002 satse på at det bare var dagsformen. Er liksom enda så tidlig at jeg ikke helt tenker det kan være bare riskornet som står bak. Satser på bedre dag i morra:headphone:
Går nå litt opp og ned uansett :)

Forstår jeg godt, blir vel litt mye..!

Ah, fysio hadde INGENTING til meg da jeg prøvde. Ei venninne sverger til kiropraktor. Jeg tror det blir osteopat denne gang også om det trengs her... :) hvis du ikke føler det funker særlig, så er det jo innafor å prøve andre type behandlere, da.
Men om det hjelper, så er det bare å kjøre på relativt tidlig. Er vel lettere å fikse dess tidligere, antar jeg ❤️ men forstår det er greit å vente et par uker først, til man føler seg sikker.
Han tøyde meg, satte akupunktur og litt diverse, og fant ut at det hadde effekt. Må evnt sjekke om det er osteopat i nærheten hvis det skulle bli nødvendig, er jo en stund siden sist svangerskap :hilarious:

Han tøyde meg, satte akupunktur og litt diverse, og fant ut at det hadde effekt. Må evnt sjekke om det er osteopat i nærheten hvis det skulle bli nødvendig, er jo en stund siden sist svangerskap :hilarious:

Fint med en som er hands on i alle fall :hilarious:hjelper mer det enn typ.. "du kan bruke bekkenbelte, hadebra" :hilarious:

Jeg tok første dose med kvalmestillende i går. Sov 9 timer i natt og kjenner jeg er litt groggy i dag. Jeg tro jeg er mindre kvalm. Men det kan jo være placebo. Hvordan er formen/dagen deres?

Jeg er ganske kvalm i dag. Men ikke sånn at det kjennes ut som jeg straks skal kaste opp, i alle fall ikke så lenge jeg ikke kjenner noen lukter jeg ikke liker. Er det lett å få kvalmestillende eller må man overtale legen?

1500 innlegg her inne - bare 3500 igjen for å få skjult gruppe :hilarious: Men vi er godt på vei da!
Ser februar har 5000 NÅ; de fikk vel skjult litt tidlig pga ferie, så.. kan vel hende vi må vente ca en måned før vi er på 5000...
Men vi kan jo bare skravle masse :bag:

Ser februar har 5000 NÅ; de fikk vel skjult litt tidlig pga ferie, så.. kan vel hende vi må vente ca en måned før vi er på 5000...
Tror vi er der raskere enn en måned altså! Synes det har gått bra oppover nå de siste dagene :joyful:

Jeg tok første dose med kvalmestillende i går. Sov 9 timer i natt og kjenner jeg er litt groggy i dag. Jeg tro jeg er mindre kvalm. Men det kan jo være placebo. Hvordan er formen/dagen deres?
Så fint at det virker som det funker! Håper det er reelt og ikke bare placebo!

Akkurat formen er nå grei, litt tidlig for meg enda :p Men dagen er grei. Nå er eldstedatteren endelig stått opp, prøver finne ut hva vi skal ordne til middag før gubben og dattera drar på jobb etterpå. :dead:

Tror vi er der raskere enn en måned altså! Synes det har gått bra oppover nå de siste dagene :joyful:
Vi får bare satse på å skravle godt!! :D
Det er jeg ikke dårlig på, så skal gjøre mitt ;)

Hvordan fungerer egentlig et skjult forum? Hvordan kommer man med der - når det blir aktuelt?
Du, det kommer en egen info-post når det er aktuelt ❤️
Men basically, du må ha skrevet nok innlegg her på åpent forum, og stå på terminliste (den er vel ikke kommet opp enda, da) - og så "søke" til en evt tilgangsansvarlig. Dette kommer etterhvert, så stay tuned ;)

Vi må lage litt flere leker også hvis vi skal komme oss på 5k innlegg! Noen som vet om noen bra leker og vil opprette tråd(er) der? :joyful:

Ser at Forumansvarlig skrev i februar-gruppa at hun er på ferie til 14 juli. Klarer vi å komme til 5k innen det da? Jeg tror det er mulig :nailbiting:

Ser at Forumansvarlig skrev i februar-gruppa at hun er på ferie til 14 juli. Klarer vi å komme til 5k innen det da? Jeg tror det er mulig :nailbiting:

Ooh, det må være et mål! Vi får prøve! Vi blir jo heldigvis flere og flere her inne og ;)

Ja veldig motiverende å tenke på at det fortsatt kommer til å bli flere og flere her! De siste som får termin i mars har jo ikke hatt eggløsning engang ennå :hilarious:
Ja, tenk det!! Jeg føler at jeg har vært gravid en evighet, men det er bare litt over 1 uke siden positiv test :smiley-ashamed004 Men føler meg nesten litt som et annet menneske allerede. Litt rart å tenke på…:shy:

Ja, tenk det!! Jeg føler at jeg har vært gravid en evighet, men det er bare litt over 1 uke siden positiv test :smiley-ashamed004 Men føler meg nesten litt som et annet menneske allerede. Litt rart å tenke på…:shy:
Tide har ca. aldri høyt så sakte. Føler jeg skulle vært veldig mye lenger enn 5+6 nå :laughing002

Tide har ca. aldri høyt så sakte. Føler jeg skulle vært veldig mye lenger enn 5+6 nå :laughing002
Jeg vet! Det blir noen laaaange uker fremover altså. Men det hjelper å ha små milepæler underveis. Jeg liker følelsen av å kunne krysse ut ting; første blodprøve- check, første digitale- check, bestilte legetime-check, dro på legetime- check :laughing002

Back
Topp