Det er kjempegodt!Ligger i senga, klokka er 05.25 og jeg tenker på.. fiskepudding på brødskiveDet har jeg vel ikke spist siden jeg gikk i barnehagen eller på barneskolen. Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempegodt!Ligger i senga, klokka er 05.25 og jeg tenker på.. fiskepudding på brødskiveDet har jeg vel ikke spist siden jeg gikk i barnehagen eller på barneskolen. Haha
Åh, det er jo så godt. Men mange år siden jeg spiste det sist... *skriver opp fiskepudding på handlelistenLigger i senga, klokka er 05.25 og jeg tenker på.. fiskepudding på brødskiveDet har jeg vel ikke spist siden jeg gikk i barnehagen eller på barneskolen. Haha

Det er kjempegodt!
Åh, det er jo så godt. Men mange år siden jeg spiste det sist... *skriver opp fiskepudding på handlelisten![]()

Ligger i senga, klokka er 05.25 og jeg tenker på.. fiskepudding på brødskiveDet har jeg vel ikke spist siden jeg gikk i barnehagen eller på barneskolen. Haha

Haha, Jeg klarer ikke å se for meg noe annet nåDet kjente jeg at ikke fristet i det hele tatt![]()
![]()
Si at du er gravid uten å si at du er gravid liksomHaha, Jeg klarer ikke å se for meg noe annet nå