1900 innlegg allerede dere! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Satser på gode nyheter!9 dager igjen til ul![]()
Satser på 2000 til i morgen da1900 innlegg allerede dere!![]()

Med tempoet her så er det faktisk muligSatser på 2000 til i morgen da![]()

Skravler for harde livet!Med tempoet her så er det faktisk mulig![]()
Det er detMed tempoet her så er det faktisk mulig![]()

Jeg prøver å henge medSkravler for harde livet!![]()

Håper så inderlig det!Satser på gode nyheter!

Åh, jeg føler ALDRI ferien min skal begynneSiste arbeidsdag fle ferie i morgen. Blir en rimelig slækk dag tror jeg. ingen pasienter på lista, så planen er å servere og spise is, jordbær og masse snacks sammen med de som jobber på poliklinikken. Hardt liv si![]()
avslutter med arbeidshelg 19.-20.juli før ferie i tre uker 
Ah så herlig!! Og perfekt tid å starte ferien på da, akuratt før de verste graviditetsymptomene kicker innSiste arbeidsdag fle ferie i morgen. Blir en rimelig slækk dag tror jeg. ingen pasienter på lista, så planen er å servere og spise is, jordbær og masse snacks sammen med de som jobber på poliklinikken. Hardt liv si![]()

Usj. Jeg er litt usikker på når jeg skal stikke på jobb i morgen. Skulle egentlig være to stk på fra kl 07 i morgen. Men hun ene kommer ikke, og jeg, som egentlig skulle få ha fri, sa til gubben at jeg kunne komme innom og hjelpe til. Men jeg vet ikke helt om jeg orker stå opp SÅ tidlig - når jeg egentlig ikke skulle på jobbMen jeg må snart legge meg, tidligvakt imorgen også![]()

Har lagt meg allerede jeg, UL er 07.30 i morgen. Og må reise inn til Oslo før den tidMen jeg må snart legge meg, tidligvakt imorgen også![]()

Tiden går så tregt når man venter og, men må jo være en frisk og fin spire på riktig sted der!Håper så inderlig det!
Haha, men høres koselig ut!Siste arbeidsdag fle ferie i morgen. Blir en rimelig slækk dag tror jeg. ingen pasienter på lista, så planen er å servere og spise is, jordbær og masse snacks sammen med de som jobber på poliklinikken. Hardt liv si![]()
Masse lykke til!!Har lagt meg allerede jeg, UL er 07.30 i morgen. Og må reise inn til Oslo før den tid![]()
Tusen takk! Er såå spentMasse lykke til!!

Å avslutte med arbeidshelg før ferie er så pyton. Husker da jeg startet på sengepost for hundre år siden, da slapp vi søndagen hvis vi hadde arbeidshelg før feriestart. Så ble der «ikke senvakt» før ferie, også forsvant alt, og noen får til og med lov å gå av nattevakt mandag morgen da de starter ferie. Uten å få en ekstra feriedag i andre enden. Så sykt glad jeg ikke jobber på post lenger!Åh, jeg føler ALDRI ferien min skal begynneavslutter med arbeidshelg 19.-20.juli før ferie i tre uker
![]()
Masse lykke tilHar lagt meg allerede jeg, UL er 07.30 i morgen. Og må reise inn til Oslo før den tid![]()