Skravletråd for Mai-jentene

Her vet de nærmeste i familien det alt, og pga jeg er så dårlig har vi sagt det til K ;)

Men ja.... magen står rett ut om dagen og det er vanskelig å finne klær som dekker kulen :wtf:

Søte fine gutten din :Heartred Han gleder seg nok veldig til å bli storebror. Og det er jo en på avd som ble det i sommer, + en til som skal bli storebror der :p Så kan tro gutteklubben prater :D

Hehe ja tror han kommer til å være i ekstase :) ja blir vel 3 på avdelingen vår som skal ha i 2016 som vi vet enda :) spennende :)

Gullkorn fra min sønn 2,8 år :)

Lille gutt: hva gjør du mamma?
Mamma: ser etter lus, det går lus i barnehagen så må se at du ikke har noe :)
Lille gutt: liten pause, hmm jeg har ingen flaggermus :p

Hahah så goooo :)

10 dager til 8 fullgåtte uker og 38 dager til 12 fullgåtte uker, det går nå nedover! :)

Endelig fredag! Lite planer utover skogsturer med firfotingen i helga, herlig! :)

Åh så herlig med 70-talls fest! :dance008 Jeg elsker temafester! :rendeer
Du må vel være sjåfør du, derfor du ikke får drukket :thumleft

Knekkebrød med smør hjalp her i dag. Får håpe kvalmen slipper snart ;)

Smør liker jeg ikke i utgangspunktet, så den tanken var ganske kvalm. :p
Arrangøren har allerede sagt at han skal fikse sjåfør til alle, så den unskyldninga har jeg ikke. :p Tenker jeg bare lar være å drikke uten å gjøre noen sak ut av det, blande litt brus i et glass av og til, og kjøre når jeg blir trøtt og håpe de andre er for fulle til å merke noe. :D

Vært til legen. Bombesikker på at jeg hadde uvi, men nei...Aldri tatt feil av det før og nå svir det som f... Får vel bare se an da :) Lite lysten til å dra på legevakta i helga.

Uff det hørtes ikke noe kjekt ut, håper de finner ut hva det er!:)

Gleder meg til vi skal si det til storesøster, hun kommer til å bli så glad! Hun maser om å få en lillesøster flere ganger i ukenn, og lilesøster skal hete Bombe vet ikke om vi er helt enig i navneforslaget.

Jeg føler litt på meg at det kanskje er tvillinger, flere med slike følelser?

Heldige dere er som har planer i helgen, aner ikke hva jeg og barna skal finne på i styggevåret. Mannen er fortsatt sykm vært det i snart 4 uker. Jeg er så sliten nå uten mulighet til å hente meg inn igjen. Håper han blir frisk snart!

ImageUploadedByBV Forum1443259792.715528.jpg

Pusen insisterer på å ligge på magen min når jeg er kvalm... Blir ikke bedre av det akkurat! Men hvem kan si nei til det fjeset:D

Uff det hørtes ikke noe kjekt ut, håper de finner ut hva det er!:)

Gleder meg til vi skal si det til storesøster, hun kommer til å bli så glad! Hun maser om å få en lillesøster flere ganger i ukenn, og lilesøster skal hete Bombe vet ikke om vi er helt enig i navneforslaget.

Jeg føler litt på meg at det kanskje er tvillinger, flere med slike følelser?

Heldige dere er som har planer i helgen, aner ikke hva jeg og barna skal finne på i styggevåret. Mannen er fortsatt sykm vært det i snart 4 uker. Jeg er så sliten nå uten mulighet til å hente meg inn igjen. Håper han blir frisk snart!
Fantastisk navn ;)

Noen som har gode tips og erfaringer for å bli kvitt bronkitt? :anyone hoster og hoster, legen sa jeg kunne ta solvipect comp til natta, men kjenner jeg får så dårlig samvittighet og er redd for at det skal skade den lille i magen.. noen erfaringer? :wideyed:

Noen som har gode tips og erfaringer for å bli kvitt bronkitt? :anyone hoster og hoster, legen sa jeg kunne ta solvipect comp til natta, men kjenner jeg får så dårlig samvittighet og er redd for at det skal skade den lille i magen.. noen erfaringer? :wideyed:
Hvil og ikke anstreng deg unødvendig. Jeg hadde vel ikke tatt den hostesaften.. Prøvd å drikke varm te eller varm meld med honning i. God bedring❤️

Hvis legen sier det er trygt ville jeg stolt på det. Eventuelt kan du sende inn spørsmål til trygg mammamedisin. Hadde vært kjedelig om det hadde utviklet seg til halsbetennelse eller lungebetennelse. God bedring!

Sååå kvalm i dag.. Blæ! Hva gjør dere? Ligger i senga. En dupp vurderes sterkt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligger i sofaen og spiser smågodt fra gårsdagens Sverige tur:) Mmmm! Klarer ikke å slutte! Har spist så mye surt at jeg er sår på tunga...

Back
Topp