Skravletråd for Mai-jentene

God Morgen
Meg og vesla sit no på båten som går frå Bergen til Nordfjord.

Var ein tur på volvat i går da ho har klaga mykje på hodepine dei siste månadane. Dei kunne ikkje sei så mykje men motorisk har ho ingen hemmingar. Vi må berre følge med og ta kontakt att dersom det utviklar seg og ho får fleire plager/symptom på f. Eks migrene. Eg hadde jo barnemigrene fram til 16 års alderen.

God Morgen
Meg og vesla sit no på båten som går frå Bergen til Nordfjord.

Var ein tur på volvat i går da ho har klaga mykje på hodepine dei siste månadane. Dei kunne ikkje sei så mykje men motorisk har ho ingen hemmingar. Vi må berre følge med og ta kontakt att dersom det utviklar seg og ho får fleire plager/symptom på f. Eks migrene. Eg hadde jo barnemigrene fram til 16 års alderen.
God morgen:). God bedring til jenta di❤️

Da har jeg bakt boller og spist 3 stk til nå. Er omtrent det jeg har spist i dag, så særlig dårlig samvittighet har jeg ikke.

Herremann så hormonell:P begynte å sippe av introen før hockeykampen i dag! Hahaha måtte le litt av meg selv:P

Til mitt forsvar var det en video med alle barna fra hockeyskolen :P

I kveld har jeg hatt mye murringer nederst i magen, tydelig at kroppen jobber, håper det er bra jobbing :D Men det er slitsomt å gå og kjenne på :p

God morgen :)
Fredag og frihelg :D Vi reiser på hytta i dag med ett vennepar og mini skal kose seg hos mimmi, så i helga blir det bare avslapping og strikking :p
.
Hva er deres planer for helgen da?

Spent på når bhg spør om vi er gravide.... guttungen på 2.5 sa "mamma bebi magen! Og jeg!" og så dro han opp genseren sin i garderoben i dag :Heartred
Gudskjelov var det ingen i gangen ;)

Fredag og frihelg :D Vi reiser på hytta i dag med ett vennepar og mini skal kose seg hos mimmi, så i helga blir det bare avslapping og strikking :p
.

Spent på når bhg spør om vi er gravide.... guttungen på 2.5 sa "mamma bebi magen! Og jeg!" og så dro han opp genseren sin i garderoben i dag :Heartred

Haha, herlig! Vi skal på 70-talls fest i morgen, så enda en anledning hvor jeg må lure folk. Men blir nok gøy, skal ha singstar på storskjerm og masse folk :)

Sitter på kjøkkenet og sliter med å få ned frokosten, er så uggen om morgenen for tida :(

.

Hehe ikke sant artig :) Vi har klart å ikke snakke så mye rundt gutt ungen men allikevel så informerte han mommo når vi var på besøk at han skulle bli storebror :) jeg svarte bare ja du er stor gutt :) lurer på om hu skjønte noe? Tror ikke vi får holdt det skjult så lenge, magen min vokser!!! Mine vanlige bukser passer nesten ikke :)

Jeg var på tidlig ul igår, og ut ifra målinger sa jordmor at jeg var 8+4, jeg trodde selv jeg var 8+0 :) Nå er jeg usikker på hvem av dem jeg skal følge?:) Syklusen har vært litt varierende, så det kan jo stemme at jeg er litt på lenger vei enn jeg trodde selv:-)

Haha, herlig! Vi skal på 70-talls fest i morgen, så enda en anledning hvor jeg må lure folk. Men blir nok gøy, skal ha singstar på storskjerm og masse folk :)

Sitter på kjøkkenet og sliter med å få ned frokosten, er så uggen om morgenen for tida :(

Åh så herlig med 70-talls fest! :dance008 Jeg elsker temafester! :rendeer
Du må vel være sjåfør du, derfor du ikke får drukket :thumleft

Knekkebrød med smør hjalp her i dag. Får håpe kvalmen slipper snart ;)

Hehe ikke sant artig :) Vi har klart å ikke snakke så mye rundt gutt ungen men allikevel så informerte han mommo når vi var på besøk at han skulle bli storebror :) jeg svarte bare ja du er stor gutt :) lurer på om hu skjønte noe? Tror ikke vi får holdt det skjult så lenge, magen min vokser!!! Mine vanlige bukser passer nesten ikke :)

Her vet de nærmeste i familien det alt, og pga jeg er så dårlig har vi sagt det til K ;)

Men ja.... magen står rett ut om dagen og det er vanskelig å finne klær som dekker kulen :wtf:

Søte fine gutten din :Heartred Han gleder seg nok veldig til å bli storebror. Og det er jo en på avd som ble det i sommer, + en til som skal bli storebror der :p Så kan tro gutteklubben prater :D

Back
Topp