Weebee
Glad i forumet
Jeg gikk til tannlegen en del da jeg gikk gravid med sønnen min, og da fikk jeg bedøvelse som ikke skulle gjøre noe skade..Jeg lurer på enda en ting jeg! Har et hull i en tann som jeg skulle borret. Kan jeg få bedøvelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk til tannlegen en del da jeg gikk gravid med sønnen min, og da fikk jeg bedøvelse som ikke skulle gjøre noe skade..Jeg lurer på enda en ting jeg! Har et hull i en tann som jeg skulle borret. Kan jeg få bedøvelse?
Jeg har litt mage, men den kjennes litt mer oppblåst utAndre som er ekstremt oppblåste, og føler magen er stor pga dette?
Andre som er ekstremt oppblåste, og føler magen er stor pga dette?
God morgenGod Morgen
Meg og vesla sit no på båten som går frå Bergen til Nordfjord.
Var ein tur på volvat i går da ho har klaga mykje på hodepine dei siste månadane. Dei kunne ikkje sei så mykje men motorisk har ho ingen hemmingar. Vi må berre følge med og ta kontakt att dersom det utviklar seg og ho får fleire plager/symptom på f. Eks migrene. Eg hadde jo barnemigrene fram til 16 års alderen.
Wow! Haha!Herremann så hormonellbegynte å sippe av introen før hockeykampen i dag! Hahaha måtte le litt av meg selv
![]()
Herremann så hormonellbegynte å sippe av introen før hockeykampen i dag! Hahaha måtte le litt av meg selv
![]()
God morgen![]()
Fredag og frihelgVi reiser på hytta i dag med ett vennepar og mini skal kose seg hos mimmi, så i helga blir det bare avslapping og strikking
![]()
.
Hva er deres planer for helgen da?
Spent på når bhg spør om vi er gravide.... guttungen på 2.5 sa "mamma bebi magen! Og jeg!" og så dro han opp genseren sin i garderoben i dag![]()
Gudskjelov var det ingen i gangen![]()
God morgen![]()
Fredag og frihelgVi reiser på hytta i dag med ett vennepar og mini skal kose seg hos mimmi, så i helga blir det bare avslapping og strikking
![]()
.
Hva er deres planer for helgen da?
Spent på når bhg spør om vi er gravide.... guttungen på 2.5 sa "mamma bebi magen! Og jeg!" og så dro han opp genseren sin i garderoben i dag![]()
Gudskjelov var det ingen i gangen![]()
Haha, herlig! Vi skal på 70-talls fest i morgen, så enda en anledning hvor jeg må lure folk. Men blir nok gøy, skal ha singstar på storskjerm og masse folk
Sitter på kjøkkenet og sliter med å få ned frokosten, er så uggen om morgenen for tida![]()
Jeg elsker temafester! Hehe ikke sant artigVi har klart å ikke snakke så mye rundt gutt ungen men allikevel så informerte han mommo når vi var på besøk at han skulle bli storebror
jeg svarte bare ja du er stor gutt
lurer på om hu skjønte noe? Tror ikke vi får holdt det skjult så lenge, magen min vokser!!! Mine vanlige bukser passer nesten ikke
![]()
Han gleder seg nok veldig til å bli storebror. Og det er jo en på avd som ble det i sommer, + en til som skal bli storebror der