Skravletråd for Mai-jentene

Håper alt har gått bra med dere som har vært på UL i dag <3

Her er det kvalme på gang. Ikke ille enda enda, men føler meg gravid. 5+0 i dag :)

Nettopp kommet tilbake etter UL. Lille prikk var på rett sted, med et fint blinkende hjerte! :joyful: Deilig å kunne slappe litt mer av.
Jordmoren mente at jeg var et sted mellom 6 og 7 uker, kanskje ikke fullt 7 som det står i appen. Det kunne ha med at syklusene mine er litt lenger enn "normalen". :) Men foreløpig går jeg bare ut i fra det appen sier. ;)

Nettopp kommet tilbake etter UL. Lille prikk var på rett sted, med et fint blinkende hjerte! :joyful: Deilig å kunne slappe litt mer av.
Jordmoren mente at jeg var et sted mellom 6 og 7 uker, kanskje ikke fullt 7 som det står i appen. Det kunne ha med at syklusene mine er litt lenger enn "normalen". :) Men foreløpig går jeg bare ut i fra det appen sier. ;)

Gratulerer med bankende hjerte! :)

Så herlig ❤️ gratulerer:)

Hvorfor tar folk ultralyd allerede? Er det noe man bør gjøre?
Jeg skal til ul for å se at alt er normalt:). Hatt en MA og en kjemisk.. Det er for å roe ned nervene. Man velger jo helt selv om man vil:). Noen får dekket det pga historie, men det gjør ikke jeg, så jeg tar privat:)

Hvorfor tar folk ultralyd allerede? Er det noe man bør gjøre?

Absolutt ikke noe man bør gjøre, men noen anbefales det pga historikk. Jeg har hatt fem aborter, og blitt gravid ved IVF. Derfor skal jeg ha ultralyd tidlig nå, oppfølging på sykehuset her.

Man trenger ikke å gå på UL før den på sykehuset i uke 17-19. :) Om man opplever blødning kan man få UL før.

Da har vi vært på Ul. Termin 18.05 og er da 6+3 i dag.
Så hjertet banke og graviditeten ligger riktig plassert inne i livmor :)

Vi føler vi kan slappe av nå, og at tiden frem mot 12 uker ikke er så usikker lenger.
Fantastisk! ❤️ Me skal også på første ultralyd på mandag, det blir spennande! :)

Hurra, så herleg! ❤️ Gratulerer! Skal gi rapport etter vår ultralyd på mandag også. :)

Ser på barneavdelingen i kveld, gjør dere?❤️

Strikker og ser på Broen :) Har hørt mye om den serien, men aldri sett den før, så fyrer av første episode i kveld. Barneavdelingen så jeg noe på her en annen dag, men ble så vondt å se at jeg ville bare gråte! :p

Jeg lurer på enda en ting jeg! Har et hull i en tann som jeg skulle borret. Kan jeg få bedøvelse?

Jeg lurer på enda en ting jeg! Har et hull i en tann som jeg skulle borret. Kan jeg få bedøvelse?
Jeg har vært hos tannlegen og trekt en visdomstann med lokalbedøvelse. Den var så vond at det ikke kunne vente. Men da var jeg 6 mndr på vei og det var ikke noe problem. Du kan jo ringe å forhøre deg hos tannlegen i morgen, for siden det er så tidlig ennå er jeg ikke sikker på som er vanlig.

Back
Topp