Skravletråd for Mai-jentene

Her er det rolig i heimen med to barn på høstferie og mini på SFO. Mini vil ned til sentrum seinere for å bruke bursdagspengene sine. Så jeg lader batteriene. Hatt veldig matlyst siste dagene, men i dag har jeg ikke lyst på noe. Kvalmen er heldigvis kun når jeg våkner og på kvelden foreløpig.

Etter å ha prøvd i 3år med prøverør har jeg så veldig lyst til å bare fortelle det til alle jeg møter, at nå er jeg gravid altså! :-p
Er i uke 7+5 så blir ei lang ventetid :)

Last edited:
Jeg fortalte det til en tidligere kollega idag. Hun er i permisjon og vi møttes for å skravle og gå en tur, og da klarte jeg ikke å la være:D Hun ble så glad! Er jo litt redd for å fortelle ting så tidlig, men man må jo uansett gå for gull. Man har jo ingen garanti her i livet, så hvorfor ikke nyte mens man kan?:D

Gaah, sitter på flyplassen og venter, og nå begynner utsettelser og innstillinger å poppe opp på skjermen...

Gaah, sitter på flyplassen og venter, og nå begynner utsettelser og innstillinger å poppe opp på skjermen...
Æsj, så kjedelig!
Hadde et 7 timers ufrivillig opphold på Værnes i vinter. Så møkk når sånt skjer.
Men god service og info kan redde mye da :)

Æsj, så kjedelig!
Hadde et 7 timers ufrivillig opphold på Værnes i vinter. Så møkk når sånt skjer.
Men god service og info kan redde mye da :)

Er ombooket til et fly kl 20.20 og fikk en matbong, så får vi se om været bedrer seg. Er så sliten! Og gruer til å komme hjem og se hvor ille skadene på huset er, men det er vel for mørkt til å se tydelig uansett...

Etter å ha prøvd i 3år med prøverør har jeg så veldig lyst til å bare fortelle det til alle jeg møter, at nå er jeg gravid altså! :-p
Er i uke 7+5 så blir ei lang ventetid :)

Gratulerer så mye! Fantastisk at spiren endelig satt :D

Anslått termin 19mai, spennende å se om lille babyen kommer på bursdagen min som er 20mai, forutsett at alt går som det skal :)

Er ombooket til et fly kl 20.20 og fikk en matbong, så får vi se om været bedrer seg. Er så sliten! Og gruer til å komme hjem og se hvor ille skadene på huset er, men det er vel for mørkt til å se tydelig uansett...

Hvordan gikk det med huset?

Stakar samboeren min som fikk gjennomgå på biltema i stad. Han var i ganske godt humør og jeg var veldig sliten. Han prøvde å få opp humøret mitt ved å fleipe og "mobbe" litt, jeg syns det var litt slitsomt, men istedenfor å si det så sa jeg istedenfor ganske høyt foran flere: "nå er du motbydelig" angra sånn etterpå og begynte selvfølgelig å gråte:p det er ikke lett, men har heldigvis en flott kjærste som forstå<3

Var på jobb i dag og ble plutselig så akkutt kvalm så jeg måtte gå på bakrommet og legge meg ned litt. Visste ikke hva annet jeg skulle si til sjefen annet enn at jeg var kvalm. Og da smeller det selvsagt fra han "er du gravid eller;)"?
Syns det er så unødvendig kommentar. For da vet jeg ikke hva annet jeg skal si enn sannheten. Og syns det er så kjedelig måte å knekke nyheten på:p I tillegg til at han ikke står øverst på lista over hvem jeg først skal fortelle det til. Men han lovte å holde det hemmelig da:dummy:

Hvordan gikk det med huset?

Ganske tragisk, takk som spør. Taket er helt flærret av ene siden av huset, og nå øsregnet det, så det drypper vann inn i stua, badet, vaskerommet, en korridor, og på rommet til seksåringen. Blir store reparasjoner... Vi sover hos svigers på andre natta nå. Hadde takstmann på befaring i dag, og i morgen kommer snekkere for å utøve nødhjelp, før det senere blir mye arbeid...

Ganske tragisk, takk som spør. Taket er helt flærret av ene siden av huset, og nå øsregnet det, så det drypper vann inn i stua, badet, vaskerommet, en korridor, og på rommet til seksåringen. Blir store reparasjoner... Vi sover hos svigers på andre natta nå. Hadde takstmann på befaring i dag, og i morgen kommer snekkere for å utøve nødhjelp, før det senere blir mye arbeid...
Huff så forferdelig kjedelig :( lykke til videre med huset håper det ordner seg fort :)

Uff, det hørtes ikke bra ut :(
Godt dere har en plass å gjøre av dere inntil dere får hjelp :)
Lykke til med utbedringene av skadene :)

Huff så forferdelig kjedelig :( lykke til videre med huset håper det ordner seg fort :)
Uff, det hørtes ikke bra ut :(
Godt dere har en plass å gjøre av dere inntil dere får hjelp :)
Lykke til med utbedringene av skadene :)

Det er kjempefrustrerende ja. Jeg er så lei av at det bestandig er noe, og spesielt med det huset. Men det hjelper jo at forsikringen er helt på saken. Etter i morgen kan vi forhåpentligvis flytte hjem, men når det skal fikses helt må vi antakelig ha et annet sted å bo for en periode, for det er mye jobb. Men greit ned svigers nå, de er jo naboer også :)

Back
Topp