Starbucks
Forumet er livet
Det er det beste som finnes! Sånne små sure føtter, eller de megasure dragster hjulene. Åååh, himmelsk!Ååh, namNå fikk jeg lyst på surt godteri!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det beste som finnes! Sånne små sure føtter, eller de megasure dragster hjulene. Åååh, himmelsk!Ååh, namNå fikk jeg lyst på surt godteri!!
For femte natt på rad (min fjerde alene) er frøkna på 1,5 helt i hundre borti senga. Bæsjen er forseinka, kommer alltid 1-2 timer etter leggetid, ikke før DA sovner hun! Hva skal vi gjøre?!
Blir helt gåen av det her. Kvalm og j... Trøtt og i kveld luftsmerter i magen. Er litt vanskelig å holde seg voksen og i mamma rollen når jeg er så grusomt sliten! Er forbanna på pappaen, var på fest på fredag og konsert i kveld, og han vet hvor sjaber jeg er.
Vi kunne selvsagt fått hjelp hos mamma eller svigermor, men det er jo hemmelig!!! Aaaahhhhh
ikke slått ut av kvalme lenger heldigvis. nå er jeg på nattevakt og skal prøve å holde meg våken, kjenner på meg det kommer til å bli slitsomt da jeg plutselig har blitt a menneske og våkner før fugla kvitrer..Åh så stille det er her inne! Er alle slått ut av kvalme og trøtthet eller?
Jeg overraska meg selv i kveld og endte opp med både å rydde ut+inn i oppvaskmaskinen OG å legge sammen (og plassere) 4 maskiner med tørre klær. Etter 22.30.
Ja jeg er nå DØDSKVALM og brakk meg på vei inn på soverommet fordi jeg ikke tåler å "ta meg ut" en centimeter.
Men nå er det i hvertfall natta! Snart arbeidsdag og ny uke! Håper denne går fort og at kvalmen roer seg
Masse lykke tilSitter og venter på ul. Spent!!![]()
God morgenGod morgen!
Sliten og kvalm i dag. Sliter med å få i meg nok mat fordi jeg blir kvalm av å spise. Stakkars mannen min er helt fortvilet over at jeg sitter med tårer i øynene og tvinger i meg mat. Har lyst på mat, spiser noen biter og så blir jeg bare uvel.
Ja ja, absolutt ikke så ille i forhold til dere andre som sliter med kvalme.
Og om noen uker går det jo over.
Lykke til dere som skal på ul eller få svar på HCG-prøver i dag.
Håper dere alle kommer med godt nytt!
Å gratulerer så fantastisk!Liten bamsemums med blinkende hjertegøy med ul!
Å gratulerer så fantastisk!
Så herlig å seLiten bamsemums med blinkende hjertegøy med ul!
Liten bamsemums med blinkende hjertegøy med ul!
Så herlig å se, hvor langt er du?
![]()
Så kost8+1 i dagenn du?