Skravletråd for Mai-jentene

Ååh, nam :D Nå fikk jeg lyst på surt godteri!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er det beste som finnes! Sånne små sure føtter, eller de megasure dragster hjulene. Åååh, himmelsk! :))

Vi har vært på kino i dag og sett Innsiden ut, og spist for mye snop :p Nå har sønnen slått seg på sykkel, så vi koser oss med kakao og te og ipad og pc ;)

Haha nei var virkelig ikke behagelig buksene strammet veldig rundt magen og masse mas! Nå er litte gutt lagt å jeg er helt utslitt :)

For femte natt på rad (min fjerde alene) er frøkna på 1,5 helt i hundre borti senga. Bæsjen er forseinka, kommer alltid 1-2 timer etter leggetid, ikke før DA sovner hun! Hva skal vi gjøre?!

Blir helt gåen av det her. Kvalm og j... Trøtt og i kveld luftsmerter i magen. Er litt vanskelig å holde seg voksen og i mamma rollen når jeg er så grusomt sliten! Er forbanna på pappaen, var på fest på fredag og konsert i kveld, og han vet hvor sjaber jeg er.

Vi kunne selvsagt fått hjelp hos mamma eller svigermor, men det er jo hemmelig!!! Aaaahhhhh

For femte natt på rad (min fjerde alene) er frøkna på 1,5 helt i hundre borti senga. Bæsjen er forseinka, kommer alltid 1-2 timer etter leggetid, ikke før DA sovner hun! Hva skal vi gjøre?!

Blir helt gåen av det her. Kvalm og j... Trøtt og i kveld luftsmerter i magen. Er litt vanskelig å holde seg voksen og i mamma rollen når jeg er så grusomt sliten! Er forbanna på pappaen, var på fest på fredag og konsert i kveld, og han vet hvor sjaber jeg er.

Vi kunne selvsagt fått hjelp hos mamma eller svigermor, men det er jo hemmelig!!! Aaaahhhhh

Prøv å gi henne noe for å få litt mer fart på ting? Svisker eller noe? :) håper det går seg til. Slitsomt med sånne perioder, spesielt når man er gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ho sovna heldigvis etter en time.

Hihi ja! Tar meg selv i å skvette litt av og til: jeg er jo gravid!!
Haha er liksom ikke bare dårlig, trøtt og uopplagt pga lite søvn, er jo graviiiiiiid! Uæh!

Åh så stille det er her inne! Er alle slått ut av kvalme og trøtthet eller?

Jeg overraska meg selv i kveld og endte opp med både å rydde ut+inn i oppvaskmaskinen OG å legge sammen (og plassere) 4 maskiner med tørre klær. Etter 22.30.

Ja jeg er nå DØDSKVALM og brakk meg på vei inn på soverommet fordi jeg ikke tåler å "ta meg ut" en centimeter.

Men nå er det i hvertfall natta! Snart arbeidsdag og ny uke! Håper denne går fort og at kvalmen roer seg

Åh så stille det er her inne! Er alle slått ut av kvalme og trøtthet eller?

Jeg overraska meg selv i kveld og endte opp med både å rydde ut+inn i oppvaskmaskinen OG å legge sammen (og plassere) 4 maskiner med tørre klær. Etter 22.30.

Ja jeg er nå DØDSKVALM og brakk meg på vei inn på soverommet fordi jeg ikke tåler å "ta meg ut" en centimeter.

Men nå er det i hvertfall natta! Snart arbeidsdag og ny uke! Håper denne går fort og at kvalmen roer seg
ikke slått ut av kvalme lenger heldigvis. nå er jeg på nattevakt og skal prøve å holde meg våken, kjenner på meg det kommer til å bli slitsomt da jeg plutselig har blitt a menneske og våkner før fugla kvitrer..

God morgen!

Sliten og kvalm i dag. Sliter med å få i meg nok mat fordi jeg blir kvalm av å spise. Stakkars mannen min er helt fortvilet over at jeg sitter med tårer i øynene og tvinger i meg mat. Har lyst på mat, spiser noen biter og så blir jeg bare uvel.
Ja ja, absolutt ikke så ille i forhold til dere andre som sliter med kvalme.
Og om noen uker går det jo over.

Lykke til dere som skal på ul eller få svar på HCG-prøver i dag.
Håper dere alle kommer med godt nytt!

God morgen!

Sliten og kvalm i dag. Sliter med å få i meg nok mat fordi jeg blir kvalm av å spise. Stakkars mannen min er helt fortvilet over at jeg sitter med tårer i øynene og tvinger i meg mat. Har lyst på mat, spiser noen biter og så blir jeg bare uvel.
Ja ja, absolutt ikke så ille i forhold til dere andre som sliter med kvalme.
Og om noen uker går det jo over.

Lykke til dere som skal på ul eller få svar på HCG-prøver i dag.
Håper dere alle kommer med godt nytt!
God morgen:). Sliten og kvalm i dag jeg å, vi får vel ta det som et godt tegn. Fikk i meg frokost, men den kom nesten opp igjen :o.

Sitter på kurs i Bodø og får vite at stormen i Lofoten har tatt takplatene på huset vårt. :o usikkert om jeg faktisk kommer meg hjem også, da det vistnok brygger opp til å bli verre senere. Sukk! Er så vant til at alt går galt at jeg blir bare oppgitt!

Back
Topp