Skravletråd for Mai-jentene

Hørte akkurat verdens fineste hjertelyd♡ Kjøpte sånn doppler(?), AngelSound, i forrige svangerskap. Tenkte å prøve en kjapp tur for å få bekreftet hjertelyd nå før jeg skal fortelle på arbeidsplassen min at jeg er gravid... la meg på sofaen og begynte å lete, så fant jeg plutselig en kjapp puls som jeg skjønte ikke var min♡ Vi fikk hørt det både jeg og mannen, blir fort litt virkeligere da :-) Er akkurat 11 uker idag. *lykke*

Hørte akkurat verdens fineste hjertelyd♡ Kjøpte sånn doppler(?), AngelSound, i forrige svangerskap. Tenkte å prøve en kjapp tur for å få bekreftet hjertelyd nå før jeg skal fortelle på arbeidsplassen min at jeg er gravid... la meg på sofaen og begynte å lete, så fant jeg plutselig en kjapp puls som jeg skjønte ikke var min♡ Vi fikk hørt det både jeg og mannen, blir fort litt virkeligere da :-) Er akkurat 11 uker idag. *lykke*

Så koselig da :D lurer nesten på om jeg må ha meg en sånn ;)

Her ligger jeg og irriterer meg over en diskusjon på face hehe. Ble altfor seint.

Hvordan går det med deg nå? Er formen blitt noe bedre? :)

Hei! Takk som spør:) Jeg er enda veldig dårlig.. Er 11+1 i dag og de siste dagene har formen bare blitt værre:( Blir skikkelig uvel hvis jeg prøver å gjøre for mye, og ender med at jeg spyr. Klare enda ikke drikke veldig mye veske, men tror det går greit. Føler at jeg kanskje har fått litt uvi i dag så trur jeg skal vurdere legen i morra:( Har vært på tre ultralyder hittil og sist gang ble jeg så målløs! Vi fikk se lille sparke med beina, og det var en helt utrolig følelse<3 Skal tilbake på ultralyd når jeg er 12 fulgåtte uker!:) Så lenge alt går bra med bebis så er det jo verdt slite, men det føles ut som det aldri blir bedre og noen dager klarer jeg bare ikke se positivt på det.. Håper og ber om at kvalmen skal gå over så jeg kan begynne å jobbe igjen! Hvordan går det med deg da?:)

To dager til ul, og jeg gruer meg skikkelig nå. Er helt overbevist om st dette ikke går bra. Har nå blødd i over tre uker, ikke sammenhengende, men hver dag, og de siste dagene har det vært mer. Beklager at det kommer litt too much information nå... Kommer slim sammen med blodet, og liksom sorte tråder og små klumper. I dag kom en stor klump med koagulert blod, lignet på en 5-6 cm lang... Kombinert med at jeg ikke føler meg så gravid utenom at jeg er ekstra var på lukter og jeg sliter med vondt i halebeinet, og fallende/lavt hcg, så har jeg ikke noe håp igjen. Så jeg gruer til UL, da kan jeg ikke lenger lure meg selv og tenke at kanskje det går bra likevel...

To dager til ul, og jeg gruer meg skikkelig nå. Er helt overbevist om st dette ikke går bra. Har nå blødd i over tre uker, ikke sammenhengende, men hver dag, og de siste dagene har det vært mer. Beklager at det kommer litt too much information nå... Kommer slim sammen med blodet, og liksom sorte tråder og små klumper. I dag kom en stor klump med koagulert blod, lignet på en 5-6 cm lang... Kombinert med at jeg ikke føler meg så gravid utenom at jeg er ekstra var på lukter og jeg sliter med vondt i halebeinet, og fallende/lavt hcg, så har jeg ikke noe håp igjen. Så jeg gruer til UL, da kan jeg ikke lenger lure meg selv og tenke at kanskje det går bra likevel...
Håper du får en positiv opplevelse❤️. Stor klem:)

Håper du får en positiv opplevelse❤️. Stor klem:)

Takk for det. :) når jeg søker på nettet så finner jeg jo massevis av historier, folk som har hatt styrtblødninger eller blødd og spottet gjennom hele første trimester og alt er bra med barna, men så tenker jeg at nå bare lurer jeg meg selv igjen og klamrer meg til halmstrå, blir rett og slett litt koko. Sliter med å tenke på noe annet. :s

Takk for det. :) når jeg søker på nettet så finner jeg jo massevis av historier, folk som har hatt styrtblødninger eller blødd og spottet gjennom hele første trimester og alt er bra med barna, men så tenker jeg at nå bare lurer jeg meg selv igjen og klamrer meg til halmstrå, blir rett og slett litt koko. Sliter med å tenke på noe annet. :s
Håper virkelig det er en spire der <3 En venninne av meg blødde veldig mye i svangerskapet sitt, fikk beskjed om at d helt sikkert var SA. Hun lå helt i ro noen uker før hun skulle på UL for å se om alt va kommer ut, og der slo det et lite hjerte :) han er nå 6år :)
Håper dette blir din historie også!

Håper inderlig at du får gode nyheter på UL <3

Håper på gode nyheter!! ❤❤

Back
Topp