Skravletråd for Mai-jentene

Ugh, måtte innom et skikkelig innrøkt hjem på jobb i dag, da kom uvelheta for fullt, ugh, kvalm :( Begynner å hjelpe på nå da, masse frisk luft og vann :)

Ugh, måtte innom et skikkelig innrøkt hjem på jobb i dag, da kom uvelheta for fullt, ugh, kvalm :( Begynner å hjelpe på nå da, masse frisk luft og vann :)

Oh. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart. :eek:

Jobber i helsevesenet, kunne nesten ikke forlate kollegaen min :p :( men var glad når vi kunne avslutte besøket og at vi ikke trengte å dra igjen i denne omgang!

Skjønner det, men det hørtes grusomt ut. :eek:

Er det noen som har erfaring med graviditet og farging av hår? Bør man gå til frisør eller går det fint med hjemmefarge? :)

Gratis! Så artig! Prøvde dere eller var det tilfeldig?

Veldig spennende:) Vi begynte å prøve nå i august, har ikke regelmessige menstrasjoner så regnet ikke vi kom til å få det til i løpet av noen uker ;) (Dette ble kanskje litt mye infomasjon ;))

Jeg er alene hjemme i kveld! Tenkte å se en film, men hvilken? Noen forslag? Elsker komedier, gjerne litt triste/romantiske, og type ringenes herrefilmer :) om det ga noen mening!

Veldig spennende:) Vi begynte å prøve nå i august, har ikke regelmessige menstrasjoner så regnet ikke vi kom til å få det til i løpet av noen uker ;) (Dette ble kanskje litt mye infomasjon ;))
Åja! Klaffet raskt for dere da!

God helg alle sammen! :happy: var godt med fri nå, men blir nok ikke altfor mye avslapning med 2 små hjemme :p

Nå har høsten kommer! Godt å sitte under pleddet å høre regnet piske på ruten, mens man tenner lys og koser seg! Og smugkikker på babyklær og barnevogn..xsmile5

Sliter skikkelig før lunsj på jobben denne uka, spesielt i dag. Føler jeg snart skal svime av :nailbiting: Skikkelig uggen, sliten og trøtt. Vanskelig å holde samtaler med kollegaene. Gleder meg til helg :happy:
Samme her!! Faktisk heile dagen i mitt tilfelle... :( Prøver å unngå kollegaene mine så mykje eg kan, klarer berre ikkje å småprata pga kvalmen. Og eg som vanlegvis er veldig sosial! Men i dag har eg gått til innkjøp av Seaband og ingefærtyggis mot kvalme (er i New York)! Satsar på at det hjelper!!! No: Rett heim i seng! God helg! :)

Ønsker meg absolutt alt som følger med. Alle som forteller langtidsprøvere at de burde nyyyyyyte tiden uten barn skulle bare visst. :rolleyes: :p

Jeg har ikke nådd å bli langtidsprøver, men vi bommet på første forsøk. Traff på første første gang og andre gang satt han 2 mnd før vi skulle begynne å prøve. Men det gjorde meg totalt sprø! Jeg klarte ikke tenke på annet, satte hele livet på vent og klarte ikke tenke på jobb, hus, planer eller noe! OMG jeg var et mess!! Tok el. opptil 3 ganger til dagen :O Ble irritert på mannen, irritert generelt.

Så all kudos til langtidsprøvere!!! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Er det noen som har erfaring med graviditet og farging av hår? Bør man gå til frisør eller går det fint med hjemmefarge? :)

Går fint uansett, bare greit å passe på god lufting :)

Heisann damer! Hva er planene i helgen? Her står det håndballkamper for tur!:) og friii på mandag:P

Heisann damer! Hva er planene i helgen? Her står det håndballkamper for tur!:) og friii på mandag:P

Koser meg på sofaen alene hjemme :) regn og møkk ute, perfekt dag å være utslitt på. :p snart kommer mannen og vesla hjem fra fotballturnering, så skal vi vel finne på noe kos sammen :)

Høres deilig ut med en fridag da ;)

Her er det snakk om overleving i helgen ;) Ørebetennelse dag 3 og jeg har begynt å slite med balansen nå. Med en på 4 og en på 2 er det travelt, pappaen ligger bak med en oppgave han skal skrive, men fikk utsatt til mandag, så han har stukket av til kontoret for å jobbe i fred. Krysskryss :P

Back
Topp