Ugh, måtte innom et skikkelig innrøkt hjem på jobb i dag, da kom uvelheta for fullt, ugh, kvalm
Begynner å hjelpe på nå da, masse frisk luft og vann 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ugh, måtte innom et skikkelig innrøkt hjem på jobb i dag, da kom uvelheta for fullt, ugh, kvalmBegynner å hjelpe på nå da, masse frisk luft og vann
![]()
Oh. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart.![]()
Jobber i helsevesenet, kunne nesten ikke forlate kollegaen min![]()
men var glad når vi kunne avslutte besøket og at vi ikke trengte å dra igjen i denne omgang!
Gratis! Så artig! Prøvde dere eller var det tilfeldig?
Skjønner det, men det hørtes grusomt ut.![]()
Åja! Klaffet raskt for dere da!Veldig spennendeVi begynte å prøve nå i august, har ikke regelmessige menstrasjoner så regnet ikke vi kom til å få det til i løpet av noen uker
(Dette ble kanskje litt mye infomasjon
)
Nå har høsten kommer! Godt å sitte under pleddet å høre regnet piske på ruten, mens man tenner lys og koser seg! Og smugkikker på babyklær og barnevogn..![]()
Samme her!! Faktisk heile dagen i mitt tilfelle...Sliter skikkelig før lunsj på jobben denne uka, spesielt i dag. Føler jeg snart skal svime avSkikkelig uggen, sliten og trøtt. Vanskelig å holde samtaler med kollegaene. Gleder meg til helg
![]()
Ønsker meg absolutt alt som følger med. Alle som forteller langtidsprøvere at de burde nyyyyyyte tiden uten barn skulle bare visst.![]()
![]()

Er det noen som har erfaring med graviditet og farging av hår? Bør man gå til frisør eller går det fint med hjemmefarge?![]()
Heisann damer! Hva er planene i helgen? Her står det håndballkamper for tur!og friii på mandag
![]()