Skravletråd for Mai-jentene

Så bra :-)

Pusen er ikke så fornøyd. Har funnet ut at hun kjemper om posisjon med 1,5 åringen og ble skjitforbanna i sted når jeg nektet henne å legge seg i senga hennes!

Så nå furter hun! Tok til og med å labbet etter meg og knurret (!!) så hun mener opplagt at dette skal ikke jeg legge meg opp i, det er en sak mellom ho og jentungen. Hehe teite katte
Ha ha:). Katter er sære noen ganger:)

Niks! Åh mai kommer til å bli en såååå fantastisk måned å få baby i!

Fikk i april sist og det var veldig deilig, fri og bare kos hele sommeren. Mannen jobber skift nå, så det blir ekstra luksus!

Jeg håper veldig å gå til termin denne gangen, for jeg tror mai blir veldig bra å få baby ja. Mannen rekker vel en kort tur tilbake på jobb etter fødsel før han skal ha sommerferie. :D

Ha ha:). Katter er sære noen ganger:)

Jeg har faktisk aldri truffet en eneste katt som er lik! De er så himla særegne at en skulle tro de var halvt menneske altså.

Men sånn er kanskje hunder også. Har bare kjent noen få, men syns de har vært like kosete og oppmerksomhetssyke alle sammen

Jøss, kunne han ikke i så fall bare tatt enkel urinprøve mens du var der, så hadde du sluppet ny tur på mandag. :rolleyes: Rar lege. Hvor langt er du på vei?

Legen min pleier egentlig ikke å ha kontroll før uke 12, men forrige gang fikk jeg det før fordi jeg var hos henne for å få sykemelding for ekstrem kvalme. Så da tok hun en kontroll samtidig. :p

Er bare 7uker på vei så kan jo være derfor. Men i forrige svangerskap hadde jeg første kontroll hos lege i uke 8 og etter det oppfølging av jordmor. Jaja,må vel tilbake uansett da for å få vite om jeg fortsatt er gravid :P

Jeg håper veldig å gå til termin denne gangen, for jeg tror mai blir veldig bra å få baby ja. Mannen rekker vel en kort tur tilbake på jobb etter fødsel før han skal ha sommerferie. :D

Ja jeg håper virkelig for deres skyld altså. Er så urettferdig at dere har mista gang på gang. Men denne gangen har dere nok en kriger på vei! kanskje dere finner en mening i alle abortene en gang, når han/hun har kommet og alt er bra igjen!

Er jo lov å håpe på litt mening i galskapen

Er bare 7uker på vei så kan jo være derfor. Men i forrige svangerskap hadde jeg første kontroll hos lege i uke 8 og etter det oppfølging av jordmor. Jaja,må vel tilbake uansett da for å få vite om jeg fortsatt er gravid :P

Rar lege synes jeg. :p

Ja jeg håper virkelig for deres skyld altså. Er så urettferdig at dere har mista gang på gang. Men denne gangen har dere nok en kriger på vei! kanskje dere finner en mening i alle abortene en gang, når han/hun har kommet og alt er bra igjen!

Er jo lov å håpe på litt mening i galskapen

Tror ikke jeg kan finne en mening i abortene noen gang, men kommer nok helt over dem dersom jeg får en levende baby. ❤️ :) Da blir nok babyen meningen med hverdagen i lang tid. :D Takk for gode ord.

Er bare 7uker på vei så kan jo være derfor. Men i forrige svangerskap hadde jeg første kontroll hos lege i uke 8 og etter det oppfølging av jordmor. Jaja,må vel tilbake uansett da for å få vite om jeg fortsatt er gravid :p

Fikk beskjed om å ha første svangerskapskontroll i uke 12 om det ikke var noe spesielt. Nettopp pga blodprøver og pga det er så stor fare for å miste i 1. Trimester.

Er jo greit her, jeg får føde på Kk for det er eneste valget. Er jo litt verre i Oslo området der man må søke tidlig for å få plass der man vil

Hoho du høres ut som en kandidat for masterchef ;-) Hihi

Ikke at jeg er noe master på noe som helst!
Jeg kan melde meg på hvis de lager et program som er det motsatte :))

Tror ikke jeg kan finne en mening i abortene noen gang, men kommer nok helt over dem dersom jeg får en levende baby. ❤️ :) Da blir nok babyen meningen med hverdagen i lang tid. :D Takk for gode ord.

Nå blir det snart våkenetter og melkespreng! Tenk at man ønsker seg sånt så mye!

Nå blir det snart våkenetter og melkespreng! Tenk at man ønsker seg sånt så mye!

Ønsker meg absolutt alt som følger med. Alle som forteller langtidsprøvere at de burde nyyyyyyte tiden uten barn skulle bare visst. :rolleyes: :p

Jeg har faktisk aldri truffet en eneste katt som er lik! De er så himla særegne at en skulle tro de var halvt menneske altså.

Men sånn er kanskje hunder også. Har bare kjent noen få, men syns de har vært like kosete og oppmerksomhetssyke alle sammen
Enig i det, ikke møt katter som er like. Katta mi er veldig rar omdagen, skjønner vel hva som er i gjære:p

Hahaha :)) Passer meg utmerket! Det er jo en grunn til at vi har kastet oss på matkasse-bølgen :))
Hehe

Jeg satt og hørte på svigermor snakke om dem som fikk mat i fra "sånn mat på døren!!!!" Og de hadde HUSHJELP også!!!

Sa så tørt jeg bare kunne at matkasse kan jeg godt tenke meg å prøve, men de leverer ikke her jeg bor ennå. Og en som kom og støvsuget og ordnet på badet en gang i uka hadde vært helt topp!

Hun vet godt at hennes sønn ikke duger til et fnugg husarbeid eller matlaging

Presterte forresten å si "nå har jeg rydda kjøkkenet for deg"

Jeg bare måtte spørre "for meg...?" For vi har snakket om slike gammeldagse holdninger før

Ønsker meg absolutt alt som følger med. Alle som forteller langtidsprøvere at de burde nyyyyyyte tiden uten barn skulle bare visst. :rolleyes: :p

Hæ? Eier de ikke skam?

Jeg eeeeeeelsker tiden med jenta mi! Alt det gode, slitsomme og morsomme. Er tøft til tider, og verre blir det med to, men dette ER jo livet!

Og det skal du også få oppleve nå! ( ble plutselig usikker på om du har barn fra før)

Hæ? Eier de ikke skam?

Jeg eeeeeeelsker tiden med jenta mi! Alt det gode, slitsomme og morsomme. Er tøft til tider, og verre blir det med to, men dette ER jo livet!

Og det skal du også få oppleve nå! ( ble plutselig usikker på om du har barn fra før)

Ingen barn fra før. Folk tenker seg ikke om når de snakker til barnløse. :) Særlig sommerferien synes jeg var vanskelig, for da er det mange som "klager" over småbarnsferie og minner oss som ikke har barn om alt vi er så heldige å kunne gjøre, så lenge vi er uten barn. Det blir liksom veldig feil når alt man ønsker seg er familieferie med knøtter selv. :rolleyes:

Selvfølgelig er det tøft til tider, men det er jo så verdt det når det er ens egne barn. :)

Ingen barn fra før. Folk tenker seg ikke om når de snakker til barnløse. :) Særlig sommerferien synes jeg var vanskelig, for da er det mange som "klager" over småbarnsferie og minner oss som ikke har barn om alt vi er så heldige å kunne gjøre, så lenge vi er uten barn. Det blir liksom veldig feil når alt man ønsker seg er familieferie med knøtter selv. :rolleyes:

Selvfølgelig er det tøft til tider, men det er jo så verdt det når det er ens egne barn. :)
Altså, selvsagt savner jeg litt tiden uten barn, men på samme måte som jeg savner min egen barndom. Det var en periode av livet som fikk en naturlig slutt og på riktig tidspunkt (for oss). Festlivet døde jo uansett etter studiene! Og egentlig liker jeg best rolige kvelder sammen med mannen min, med jenta vår på babycall skjermen.

Ferieturer er ikke helt det samme med en på 1,5 år, men pytt sann. Småbarnsperioden går over den også, kjæresteturen får vente til vi er blitt gamle ;-)

Back
Topp