Skravletråd for Mai-jentene

Ble hjemmelaget tomatsuppe med makaroni og egg her i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nam❤️❤️❤️. Hørtes digg ut:). Det skal jeg prøve en dag å:). Deilig med godt levert:). Fornøyd?
Veldig fornøyd. Maten er kjempegod. Det eneste jeg synes er litt dumt er at de ikke leverer 5 middager til 2 personer, men bare til 4 pers på den expresspakka. Så jeg vurderer å bytte til adams matkasse. Og den er faktisk billigere også:D Maten idag var forøvrig helt nydelig!:D

Dessverre er mannen uenig. Han liker best Toro versjonen med halvkokt pasta og stram tomatsaus
Hahaha :)) Det høres ut som all mat jeg lager selv :D Halvkokt og stramt..

Veldig fornøyd. Maten er kjempegod. Det eneste jeg synes er litt dumt er at de ikke leverer 5 middager til 2 personer, men bare til 4 pers på den expresspakka. Så jeg vurderer å bytte til adams matkasse. Og den er faktisk billigere også:D Maten idag var forøvrig helt nydelig!:D

Sendt inn klage på det da? Om mange klager så endrer de kanskje?

Ang. Soving, har i på 14mnd, hun legger seg klokken seks, og sover til syv, i går og i dag sov hun fra seks til halv åtte - føler meg heeeeldig ❤️ Håper hun holder fast ved gode sovevaner til babyen og begynner å sove om nettene ❤️ Jeg ELSKER å gå i sengen tidlig for å høre på
podcast, men sovner ikke før ti - kan vell ikke klage :P

Er også livredd for å miste, to nære som har vært på UL de siste åtte ukene og begge har kommet dit for så å få beskjed om at det ikke er noe liv lenger :( Håååååper spiren klorer seg fast, hos meg og hos dere ❤️

Nå har førstemann flyttet inn på juni-forumet. Vi nærmer oss at alle burde kunne vite om mai-spirene sine. :D

Har veldig lyst til å prøve. Søstra mi har Adams kasse og er veldig fornøyd:)

Her i huset er det sykdom på mor og far, mens 2 åringen er i super form ;) Godt farmor kommer til helgen så vi får kommet oss litt :) I halv ørska i 5 tiden i dag tidlig måtte jeg tisse, våkner aldri av at jeg må tisse så fant jeg ut at jeg ville ta en test. Har vært så svimmel og uvel i det siste og der sto det GRAVID 2-3 uker :)

Skal egentlig på hundetrening, har ekstremt vondt i viljen :P Men hunden fortjener litt aktivitet i dag, stakkar :P

Her i huset er det sykdom på mor og far, mens 2 åringen er i super form ;) Godt farmor kommer til helgen så vi får kommet oss litt :) I halv ørska i 5 tiden i dag tidlig måtte jeg tisse, våkner aldri av at jeg må tisse så fant jeg ut at jeg ville ta en test. Har vært så svimmel og uvel i det siste og der sto det GRAVID 2-3 uker :)
Gratis! Så artig! Prøvde dere eller var det tilfeldig?

Ang. Soving, har i på 14mnd, hun legger seg klokken seks, og sover til syv, i går og i dag sov hun fra seks til halv åtte - føler meg heeeeldig ❤️ Håper hun holder fast ved gode sovevaner til babyen og begynner å sove om nettene ❤️ Jeg ELSKER å gå i sengen tidlig for å høre på
podcast, men sovner ikke før ti - kan vell ikke klage :p

Er også livredd for å miste, to nære som har vært på UL de siste åtte ukene og begge har kommet dit for så å få beskjed om at det ikke er noe liv lenger :( Håååååper spiren klorer seg fast, hos meg og hos dere ❤️

Blir to tette på deg da, så da er det godt med ei som sover natta igjennom ja. Vår har nett begynt med det, men så blei ho sjuk så nå er det vel tilbake til dårlige vaner. Heldigvis er vi nattedyr både pappaen og jeg

Har selv mista to ganger i år, så jeg kjenner godt på den frykten ja... Men som regel går det vel bra etter 6 uker?

Åh godt med katt akkurat nå kjenner jeg! Åpner døra så fikser hun det meste sjøl :-)

Er heldigvis herlig når vi kommer oss ut, så vel verdt det :) Nå er den firbeinte ihvertfall litt mer sliten i nøtta :)

Jippi! Da venter vi bare på de siste unnasluntrerne som ikke har testa ennå

Ja, og de som har litt senere hcg stigning, sistemann er ikke forbi IKM enda. :) :D

Er heldigvis herlig når vi kommer oss ut, så vel verdt det :) Nå er den firbeinte ihvertfall litt mer sliten i nøtta :)

Så bra :-)

Pusen er ikke så fornøyd. Har funnet ut at hun kjemper om posisjon med 1,5 åringen og ble skjitforbanna i sted når jeg nektet henne å legge seg i senga hennes!

Så nå furter hun! Tok til og med å labbet etter meg og knurret (!!) så hun mener opplagt at dette skal ikke jeg legge meg opp i, det er en sak mellom ho og jentungen. Hehe teite katte

Ja, og de som har litt senere hcg stigning, sistemann er ikke forbi IKM enda. :) :D

Niks! Åh mai kommer til å bli en såååå fantastisk måned å få baby i!

Fikk i april sist og det var veldig deilig, fri og bare kos hele sommeren. Mannen jobber skift nå, så det blir ekstra luksus!

Back
Topp