Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd. Maten er kjempegod. Det eneste jeg synes er litt dumt er at de ikke leverer 5 middager til 2 personer, men bare til 4 pers på den expresspakka. Så jeg vurderer å bytte til adams matkasse. Og den er faktisk billigere ogsåNam. Hørtes digg ut
. Det skal jeg prøve en dag å
. Deilig med godt levert
. Fornøyd?
HahahaDessverre er mannen uenig. Han liker best Toro versjonen med halvkokt pasta og stram tomatsaus
Veldig fornøyd. Maten er kjempegod. Det eneste jeg synes er litt dumt er at de ikke leverer 5 middager til 2 personer, men bare til 4 pers på den expresspakka. Så jeg vurderer å bytte til adams matkasse. Og den er faktisk billigere ogsåMaten idag var forøvrig helt nydelig!
![]()
Hmmm...ingen dum idéSendt inn klage på det da? Om mange klager så endrer de kanskje?
Hmmm...ingen dum idé![]()
Har veldig lyst til å prøve. Søstra mi har Adams kasse og er veldig fornøydVeldig fornøyd. Maten er kjempegod. Det eneste jeg synes er litt dumt er at de ikke leverer 5 middager til 2 personer, men bare til 4 pers på den expresspakka. Så jeg vurderer å bytte til adams matkasse. Og den er faktisk billigere ogsåMaten idag var forøvrig helt nydelig!
![]()
Gratis! Så artig! Prøvde dere eller var det tilfeldig?Her i huset er det sykdom på mor og far, mens 2 åringen er i super formGodt farmor kommer til helgen så vi får kommet oss litt
I halv ørska i 5 tiden i dag tidlig måtte jeg tisse, våkner aldri av at jeg må tisse så fant jeg ut at jeg ville ta en test. Har vært så svimmel og uvel i det siste og der sto det GRAVID 2-3 uker
![]()
Skal egentlig på hundetrening, har ekstremt vondt i viljenMen hunden fortjener litt aktivitet i dag, stakkar
![]()
Nå har førstemann flyttet inn på juni-forumet. Vi nærmer oss at alle burde kunne vite om mai-spirene sine.![]()
Ang. Soving, har i på 14mnd, hun legger seg klokken seks, og sover til syv, i går og i dag sov hun fra seks til halv åtte - føler meg heeeeldigHåper hun holder fast ved gode sovevaner til babyen og begynner å sove om nettene
Jeg ELSKER å gå i sengen tidlig for å høre på
podcast, men sovner ikke før ti - kan vell ikke klage
Er også livredd for å miste, to nære som har vært på UL de siste åtte ukene og begge har kommet dit for så å få beskjed om at det ikke er noe liv lengerHåååååper spiren klorer seg fast, hos meg og hos dere
![]()
Hahaha) Det høres ut som all mat jeg lager selv
Halvkokt og stramt..
Åh godt med katt akkurat nå kjenner jeg! Åpner døra så fikser hun det meste sjøl![]()
Jippi! Da venter vi bare på de siste unnasluntrerne som ikke har testa ennå
Er heldigvis herlig når vi kommer oss ut, så vel verdt detNå er den firbeinte ihvertfall litt mer sliten i nøtta
![]()
Ja, og de som har litt senere hcg stigning, sistemann er ikke forbi IKM enda.![]()
![]()