Skravletråd for Mai-jentene

Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt gruppen. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...

Sender deg en god klem! ❤️ Jeg krysser fingrene for at alt går bra med deg. Det er dessverre en del som skal forlate termingruppen, helt frem til desember. Noen orker ikke å være på termingrupper før alle er godt over i andre trimester pga. det. :( Jeg håper at du skal bli her helt til mai!!!

Jeg er og kjemperedd for å miste :( Men tenker som så at selv om risikoen for abort er høyere frem til 12 fullgåtte uker er det jo allikevel større sjans for at det går bra enn dårlig, og får jo bare håpe på det beste :)

Jeg er så utrolig spent. Vi skal på tidlig ul i dag. Gubben gleder seg, men jeg vet liksom ikke. Er litt mer reservert og engstelig:confused:

Så spennende! :) Hvor langt på vei er du?

Det er det vi skal finne ordentlig ut av nå. Alt i fra 5 til 7 uker. Men håper på at Jeg får blitt hos dere;)

Du blir vel har uansett da! :D De som har termin 1. mai er jo 8+0 i dag. :) Og de som har 31. mai er 3+5, så hvis du kommer mellom der så hører du til her! :D

Åååh...må vente helt til klokka 14 for å få resultatet av hcg prøven!!! Dette er veldig stressende altså. Men håper også på å komme meg gode nyheter :D

Yes!!! Hcg har steget fra 64 på mandag til 276 idag! :D

Gjett om jeg kommer til å ryke på en digital i morgen. MÅ bare se den 2-3 altså!! :)

Back
Topp